logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline DenDeef  
#1 Posted : Tuesday, November 6, 2007 12:24:35 PM(UTC)
DenDeef

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/6/2007(UTC)
Posts: 1,429
Man
Location: Belgium - Flanders

Thanks: 15 times
Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
Vorige week nog een wedstrijd gespeeld waar mijn tegenstander eerst passeerde, succesvol aanpakte en een move deed, en daarna een hand off naar een speler die nog eens een volledige move deed en scoorde.

In totaal kan je zo dus zonder veel probleem een afstand van 17 vakjes overbruggen (short pass 5 vakjes en 2 moves van 6).

Ik dacht dat een hand off en pass niet mocht in één beurt, maar dat staat inderdaad niet in de regels. Het enige wat terug te vinden is, is dat een hand off wordt toegevoegd aan de lijst van acties zoals move, block, blitz en pass, wat erop wijst dat het inderdaad geen pass action is.

Bedenkingen ?

Posted By Feanor

Nog even om duidelijk op je vraag te antwoorden:
Ja een hand-off en een pass mogen in één beurt.

Posted By Demonma / Migrated By DenDeef
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot
Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.