logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline wiz  
#1 Posted : Wednesday, August 6, 2008 5:07:28 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Even een vraagje over de verschillende boxsets.

Klopt het dat de Imperial Guard Demolisher en de Imperial Guard Leman Russ Battle Tank eigenlijk hetzelfde chassis hebben, maar dat er gewoon andere weapon sprues in de boxes zitten ? Of zijn er meer verschillen dan what meets the eye ?


2e gelijkaardige vraagje:
wat met de Imperial Guard Basilisk, Chimera, Hellhound ? Zijn dat ook dezelfde 'tanks' met andere uitrusting ?

Offline grimduck  
#2 Posted : Wednesday, August 6, 2008 6:31:57 AM(UTC)
grimduck

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,418

Ik dacht dat Chimera = Hellhound (Hellhound krijgt ne turret).

Imperial Guard Demolisher = Imperial Guard Leman Russ Demolisher dus ja das een leman russ.

In de leman russ tank kit zitten 2 variant in de normale en ik dacht den demolisher maar ben ni zeker?



Imperial Guard Basilisk, no idea maar da zal wel ne chimera chassis zijn maar dan andere bovenkant, maar hierover ben ik ni zekers.


PS : Ben juist aangekomen op werk, merk mijne andere post toen ik zei "ik zen is naart werk" :) damn I'm on this forum to much.

Edited by user Wednesday, August 6, 2008 6:40:01 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline larry@zenith  
#3 Posted : Friday, August 8, 2008 10:36:11 AM(UTC)
larry@zenith

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 12/17/2007(UTC)
Posts: 245
Location: Gent/Dendermonde/Lennik

De Demolisher is de basis LR-kit, met metalen demolisher kanon voor in de plastic turret, extra metalen sponsonwapens, en wellicht nog een paar bits in metaal.

De Basilisk is de basis Chimera-kit, met een extra plastic sprue of twee voor er een Basilisk van te maken.

De Hellhound is de basis Chimera-kit, met metalen inferno cannon voor in de gewone turret te monteren, en metalen brandstoftanks en nog wat dingen extra.
Offline grimduck  
#4 Posted : Friday, August 8, 2008 10:45:20 AM(UTC)
grimduck

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,418

ik denk dat op de nieuwe lm sprue die bitz er bij zitten in plastic maar ben ni zeker
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline larry@zenith  
#5 Posted : Sunday, August 10, 2008 9:42:02 AM(UTC)
larry@zenith

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 12/17/2007(UTC)
Posts: 245
Location: Gent/Dendermonde/Lennik

Grimduck wrote:
ik denk dat op de nieuwe lm sprue die bitz er bij zitten in plastic maar ben ni zeker

Voorlopig nog niet. IG worden volgend jaar vernieuwd, dan zal er waarschijnlijk wel een extra sprue bijkomen - GW heeft op een conferentie gezegd dat ze van alle gemengde (plastic + metaal) dozen af willen. De nieuwe Land Raider kit is daar een voorbeeld van, er komt namelijk een extra sprue met de stukken voor een Crusader en nog een andere variant te maken, bij.
Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.