Rank: Advanced Member
Groups: Member
Joined: 3/9/2017(UTC) Posts: 62  Location: antwerpen zurenborg Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Omdat ik het toch op underworlds en warcry ga houden, ga ik mijn stormcasts voor aos van de hand doen. het omvat volgende modellen: nib: doos sequitors, lord ordinator, endless spells, Vanguard hunters, Vanguard Raptors on sprue: setje easy to build sequitors 3 modellen, twee keer stormcast inhoud van de soul wars box (minus 1 lord arcanum) Build (Some painted, most undercoated): vandus hammerhand, 10 liberators waarvan 2 primes, 3 retributors, 3 prosecutors, 1 celestar ballista with crew, 1 lord relictor, 5 castigators waarvan 1 prime aos rulebook, laatst nieuwe battletome, 1 * de andere boekjes van de soulwars set, warcry stormcast eternals cards ik verkoop voorlopig niets los. Ophalen kan in Mortsel, verzending kan op kosten en risico van de koper. Vraagprijs is 250€ Edited by user Tuesday, September 24, 2019 8:50:33 PM(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,915  Location: Terhagen Thanks: 88 times Was thanked: 137 time(s) in 107 post(s)
|
Wat is je vraagprijs ? |
|
|
|
|
Joined: 3/9/2017(UTC) Posts: 62  Location: antwerpen zurenborg Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Right, tekst gekopieerd van de Facebook app, en daar staat de prijs apart, effe post aanpassen
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,915  Location: Terhagen Thanks: 88 times Was thanked: 137 time(s) in 107 post(s)
|
Ik heb geen ambitie om heel het lot te kopen, maar moest je ooit beslissen om het in stukken te verkopen ben ik wel geïnteresseerd in een paar models |
|
|
|
|
|
Is verkocht, mag slotje op
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.