We zullen er dan maar een aparte topic van maken (net zoals FFG er een aparte wave van maakt)
https://www.fantasyfligh...8/finish-what-you-start/Ik vind het een rare keuze om niet zoals voorheen bij de release van The Force Awakens die ships bij de wave te voegen, maarja, ze zullen wel weten wat ze doen zeker ?
In elk geval, ze zeggen dat Wave 13 kort na de film te koop gaat zijn (half december), dus dat wil zeggen dat Wave 12 al in oktober of november in de rekken gaat liggen ? Das wel snel en wel wat onverwacht. Wie weet nog voor Nationals ? We shall see
On to the spoiled cards !
Zoals voorspeld in deze
topic krijgen we Kylo Ren zijn fighter ...
Ziet er een stevig schip uit, goeie stats, goeie actions, tech & system slot (raar dat die geen missile slot heeft gekregen...)
Maar wel aan de dure kant op het eerste gezicht. + Ik vind nu niet dat Kylo Ren zijn ability (condition) echt past op een een high PS ace.
Immers, als ge er goed mee speelt (arc dodgen) wordt ge niet beschoten en dan heeft die basically geen ability. En als ge dan toch beschoten wordt hebt ge waarschijnlijk zelf al geschoten (mits PS 9 of 11) en kan je pas de volgende beurt gebruik maken van die condition.
Nuja, time will tell natuurlijk, maar eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht.
Opmerkelijk is ook dat dit schip small base is, maar wel in een large base ship verpakking komt en ook de prijs heeft van een large base ship ...
30$ voor een fighter vind ik wel expensive worden precies
(tenzij dat de geruchten van 4-speed turns en banks waar zijn want die kunnen natuurlijk niet in een small ship blisterke ...)
Then, on to the Resistance Bomber
Large base ship, 360° arc, 2 attack, superveel hull ! Maar waarschijnlijk niet zo agile en ook een bescheidener upgrade bar dan de jumpmaster destijds (oef)
Maar het ziet er wel naar uit dat met dit schip de bomb-meta nog wat versterkt zal worden ! De upgrades die we al te zien kregen zullen van dit schip ook een mogelijke companion van Rebel Nym maken.
Edited by user Monday, September 11, 2017 10:24:20 AM(UTC)
| Reason: Not specified