logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline wiz  
#1 Posted : Monday, December 5, 2016 2:19:55 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
De datum van de regional van Bxl staat vast: https://www.tabletoptour...tournament.php?tid=18142

Helaas is dat op hetzelfde weekend als de System Open van Duitsland, dus ik ga moeten kiezen wat ik ga doen ...
Offline Apocalypse  
#2 Posted : Monday, December 5, 2016 3:26:45 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Bij Xhammer gaan ze alvast nog eens kunnen komen oefenen ;)
Offline wiz  
#3 Posted : Tuesday, December 13, 2016 1:08:39 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Er kan ingeschreven worden !
k heb Me maar al ingeschreven moesten we niet naar Duitsland gaan ...

https://www.tabletoptour...tournament.php?tid=18142
Offline Apocalypse  
#4 Posted : Tuesday, December 13, 2016 12:06:51 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Kheb dat dan ook maar rap gedaan gisterenavond maar is ook niet definitief.
Inschrijven kan nog wel maar ge staat dan ondertussen op de wachtlijst zie ik...
Wel leuk dat er daar tenminste alleen Belgen naartoe komen!
Offline wiz  
#5 Posted : Tuesday, December 13, 2016 12:18:19 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Originally Posted by: Apocalypse Go to Quoted Post
Wel leuk dat er daar tenminste alleen Belgen naartoe komen!



Yep ! Veel bekend volk + die mannen van EGO Squadron komen ook eens uit hun kot ! geleid door de Nand Laugh
Offline MisterB  
#6 Posted : Tuesday, December 13, 2016 1:23:00 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Brussel zit al vol Blink
UserPostedImage
Offline wiz  
#7 Posted : Tuesday, December 13, 2016 1:27:32 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Originally Posted by: MisterB Go to Quoted Post
Brussel zit al vol Blink


Zet u maar op de wachtlijst want ik denk dat er nog wel plaatsen gaan bijkomen ...
tzijn maar 30 momenteel, en meestal zijnt er in den Outpost 42 !
Offline MisterB  
#8 Posted : Tuesday, December 13, 2016 2:04:32 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Ingeschreven voor Brussel
UserPostedImage
Offline Necro  
#9 Posted : Monday, February 27, 2017 11:48:29 AM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Wiz & Apo,
Proficiat met jullie prachtprestaties! ThumpUp

Ik ben benieuwd naar jullie verslagen en ervaringen BigGrin
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline Apocalypse  
#10 Posted : Monday, February 27, 2017 12:05:18 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
tnx!

ja het ging dus wel goed gisteren :)

1) 1ste match tegen den Thomas, rematch van in Antwerpen, hij speelde met ne Rey en Jan Orcs als ik mij goed kan herinneren, spannende match maar nipt gewonnen.

2) Tegen ne Paratani lijst, op een bepaald moment zag ik het niet meer zitten want had al veel damage geslikt (maar wel nog gene Defender eraan) maar met mij laatste shot schiet ik zijne Fenn dood, vervolgens schiet hij op mijn Countess die nog 2 hull over heeft en er komt ne crit door.. maar tis gene 2 damage dus ik win, phew!!

3) Tegen de Steve die ook met Paratani speelt maar deze keer kwam alles zo geweldig uit qua movement en dice dat ik hem gewoon van tafel veeg, echt niet normaal hoe mijne movement dikwijls ne milimeter naast ne asteroid uitkwam of hoe den andere blanks rolde, was een beetje beschaamd na de match zelfs :)

4) Tegen de Nand en het geluk vd vorige match moest blijkbaar ook wat gecompenseerd worden dus die heb ik verloren en had enkel zijne Biggs kunnen afschieten

Maar met ne 3-1 was ik blijkbaar wel 7de en dus in de top 8!
dus mijn allereerste kwartfinale ever! :)

5) Tegen de Corentin die ook met Rey en Jan Orcs speelde en mijn movement kwam wat slecht uit en ben nipt verloren, hij had enkel nog 2 hull op zijne Rey over.

Ondanks dat ik toch 69 punten bij hem had afgemaakt was ik blijkbaar toch nog een plaatsje gezakt en dus 8ste maar heb dus wel een hoop prijzen:
- 4 sparkling attack and defense dice
- 3 acrylic Thermal Detonator tokens
- Een alternate art card “Red Ace” en alternate upgrade kaartje (Swarm tactics denk ik).
- En ne Protectorate Starfighter... dus ik heb ne f*cking Fenn in mijn bezit :p
(Als iemand em wil overpakken/ruilen, let me know dus :) )

Anyway, ben wreed content dus!

Edited by user Monday, February 27, 2017 7:24:27 PM(UTC)  | Reason: correct prizes

Offline Necro  
#11 Posted : Monday, February 27, 2017 12:25:41 PM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Nice Apo! Als ge niet exact weet wat ge allemaal hebt gewonnen is dat een goed teken BigGrin
Ik heb wel interesse in die cluster mine tokens moest ge die weg willen doen Glare

Het was precies een Belgische bedoening, zoals het hoort. RollEyes Waarschijnlijk was dat te snel uitverkocht vooralleer dat nieuws in't buitenland is geraakt BigGrin

Dat belooft wel voor het xhammer clubtornooi, al 2 lijsten die de cut kunnen halen op ne regional.
Doe daar maar iets tegen...
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline Veruca  
#12 Posted : Monday, February 27, 2017 12:45:50 PM(UTC)
Veruca

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 6/24/2014(UTC)
Posts: 265
Location: Stabroek

Thanks: 11 times
Was thanked: 18 time(s) in 13 post(s)
Ooh, top 8? Proficiat! Hoeveel deelnemers waren er?
En verliezen tegen de wereld kampioen is zeker geen schande. BigGrin
Offline Apocalypse  
#13 Posted : Monday, February 27, 2017 2:07:26 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Originally Posted by: Necro Go to Quoted Post
Nice Apo! Als ge niet exact weet wat ge allemaal hebt gewonnen is dat een goed teken BigGrin
Ik heb wel interesse in die cluster mine tokens moest ge die weg willen doen Glare

Een combinatie van gewoon een slecht geheugen en een winners high denk ik want heb maar 1ne Karmeliet gedronken na mijn match tegen de Nand omdat ik er vanuit ging dat ik nimeer ging moeten spelen :)
En het zijn blijkbaar Thermal Detonator tokens ipv Cluster mines, heb bij deze mijn post aangepast.

Originally Posted by: Necro Go to Quoted Post

Het was precies een Belgische bedoening, zoals het hoort. RollEyes Waarschijnlijk was dat te snel uitverkocht vooralleer dat nieuws in't buitenland is geraakt BigGrin

Ja ik denk dat diene fransman zelfs niet is opgedaagd want Robin heeft nog iemand kunnen vervangen dus dat zal diene misschien geweest zijn. En de Vlamingen waren nu ook goed vertegenwoordigd! In match 4 zaten we met 5 Vlamingen en maar 1ne Waal aan de eerste 3 tafels en in de top 8 was het ook zeker 50/50 ongeveer denk ik.

Originally Posted by: Necro Go to Quoted Post
Dat belooft wel voor het xhammer clubtornooi, al 2 lijsten die de cut kunnen halen op ne regional.
Doe daar maar iets tegen...

Ja goeie lijsten maar ge vergeet te zeggen dat het ook 2 topspelers zijn he :p

Originally Posted by: Veruca Go to Quoted Post
Ooh, top 8? Proficiat! Hoeveel deelnemers waren er?
En verliezen tegen de wereld kampioen is zeker geen schande. BigGrin


34 deelnemers en neen de Nand is ne hele goeie speler en altijd fun om als tegenstander te hebben.

Edited by user Monday, February 27, 2017 7:27:18 PM(UTC)  | Reason: Thermal Detonator tokens ipv Cluster mines

Offline wiz  
#14 Posted : Monday, February 27, 2017 11:21:17 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Ok, hier mijn wedervaren:

Ik speelde met dezelfde lijst als op het Xhammer Championship. Bossk & Kettsu, met als voornaamste doel: defenders nuken LOL

Match 1:
Al meteen prijs, 3 X7 defenders, met juke ... mijn plan verliep vlekkeloos, de defenders sneuvelden 1 na 1 en slechts de helft van Kettsu verloren 175-25 gewonnen ...

Match 2:
Deze keer kwam ik vs 3 Warden Squadron K-Wings met bommen en Sabine Crew (de befaamde Galaxy Note 7 lijst ... because it explodes) ;)
Hier had ik wel schrik van omdat die heel hard kunnen uithalen en zeer onvoorspelbaar zijn ... Ik heb voorzichtig genaderd en de andere speler heeft zijn approach wat upgefucked waardoor ik de K-Wing van sabine er in 1 ronde shooting uithaalde ... 2 beurten later nog een K-Wing en de laatste K-Wing speelde nog wat kat en muis, maar het was een uitgemaakte zaak op dat moment.
Weer slechts de helft van Kettsu verloren, 175-25

Match 3:
Opnieuw 3 defenders, maar dit keer de nasty Swarmleader Vessery versie Scared ... gespeeld door niemand minder dan Rahfa, de nummer 1 van België en tevens ook TO van het toernooi.
Zeer goed over de approach nagedacht en yep, het was gelukt: in de eerste round of combat Vessery van tafel en in de beurt nadien beet er nog een Defender in het stof ... Ryad speelde nog wat hard to get, maar uiteindelijk was ook deze win in de pocket. 175-25, helft van Bossk kwijt.

Op dit moment stond ik stevig op #1 in de ranking van het toernooi:

UserPostedImage

Match 4:
Tegen Corentin (de andere TO en #3 van België ...). Die had Rey & Jan Ors bij ... heel harde lijst en mijn alpha strike ging de mist in omdat hij met Countermeasures Bossk zijn broodnodige target lock weg deed. Nadien heeft die geen target lock meer kunnen leggen door bumping/asteroids/stress/... dus die zijn missiles hebben helaas niets meer opgeleverd. Rey haalde verschillende keren mega hard uit met 5 en 6 attack dice dus Bossk verdween als sneeuw voor de zon. Kettsu heeft nog dapper gestreden, maar uiteindelijk kon die het ook niet meer aan.
Jan Ors had nog maar 1 hull over en ook Rey was er bijna aan ... maarja, verloren dus met 31-169.
Heel sterk gespeeld van Corentin en het was ook heel spannend, dus zeker geen slecht gevoel bij deze loss. ThumpUp

Dan was het bang afwachten naar de results van de andere top spelers om te zien of mijn MoV hoog genoeg zou zijn voor een plaatsje in de top 8 en jawel, een comfortabele 5e plaats om naar de top 8 cut te gaan. Phew ! De dice waren in de pocket Wink

Kwart finale vs Jonathan die 2e was op Xhammer Open. Heel sterke speler met een identieke lijst aan Rahfa eerder. (x7 defenders Vessery met Swarm Leader). Vol vertrouwen aan de match begonnen, maar helaas heb ik net 1 damage te weinig gedaan op Vessery met als gevolg dat die nog leefde en zijn full power 6 attack dice met target lock en focus kun unloaden op Bossk ... Jagen op Vessery was nu onbegonnen werk en de damage op mijn schepen stapelde zich op. Een pijnlijke 0-200 nederlaag...

Maar toch heel content van opnieuw de Top 8 te bereiken op een regional ...

Mijn prijzen (dezelfde als Apo, maar ik koos de Quad Jumper ipv de Protectorate Starfighter)
UserPostedImage

Superfier !

& keiblij dat Wouter het ook zo goed gedaan heeft ! 2 man van Xhammer in de Top 8 Drool
Ook Ego heeft goed gescoord met 3 man in de Top 8 ! (Niek, Nand en Greg) ThumpUp

Binnen 2 weken ga ik de regional van Bergen nog meepikken, maar daar gaat de lat nog wat hoger liggen vrees ik ... maar ik ga mijn best doen !

Edited by user Monday, February 27, 2017 11:23:59 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline Apocalypse  
#15 Posted : Monday, February 27, 2017 11:51:12 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Originally Posted by: wiz Go to Quoted Post
& keiblij dat Wouter het ook zo goed gedaan heeft ! 2 man van Xhammer in de Top 8 Drool
Ook Ego heeft goed gescoord met 3 man in de Top 8 ! (Niek, Nand en Greg) ThumpUp

Tnx! We hebben da allebei keigoe gedaan he!
btw eigenlijk hebben de Niek den Greg zich ni ingeschreven onder Ego he ;)

zie results: http://www.tabletoptourn...nt_results.php?tid=18142

Edited by user Tuesday, February 28, 2017 12:16:45 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.