logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline wiz  
#1 Posted : Thursday, February 12, 2015 12:11:19 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Na eens van de Epic Play regels geproefd te hebben is mijn creatieve verbeelding beginnen borrelen. Ondertussen zijn de ingevingen en ideetjes bij elkaar geklit in een hobby projectje waar ik de komende maanden aan ga werken. Smile

Ik plan een Hidden Asteroid Base te maken die kan dienen voor de Rebels of de Scum faction. De asteroid base zou de grootte krijgen van een van de Huge ships (+/- 40 cm) en zou dezelfde regels gebruiken (energy, hardpoints, cargo, ...). Ik hoop ook een hangar te voorzien waar 2 small base ships in kunnen gestationeerd worden en ten gepaste tijde into battle kunnen gelanceerd worden. Om dat we dezelfde Huge ship upgrade cards kunnen gebruiken zullen er ook voldoende turrets en ander ongein op de asteroid kunnen gepaatst worden.

Het zou er ongeveer zo kunnen gaan uitzien:
UserPostedImage UserPostedImage UserPostedImage

En uiteraard ga ik proberen LEDjes in te bouwen om het geheel er wat overtuigender te laten uizien Razz

Het lijkt me super voor scenario's waar bijvoorbeeld een Imperial Raider met een hoop fighters de Hidden Base aanvalt in het midden van een huge asteroid field (dat dan uiteraard een pak meer dan 6 asteroids bevat).

De eerste draft van de regels staat al klaar en vanaf de asteroid in meer of mindere mate klaar is zoek ik natuurlijk mensen om de regels mee uit te testen. In deze topic ga ik de progress bijhouden.
Stay Tuned ...

Edited by user Thursday, February 12, 2015 12:13:22 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline MisterB  
#2 Posted : Thursday, February 12, 2015 12:48:59 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Wil da gerust komen test playen Drool ThumpUp
UserPostedImage
Offline BloodEyes  
#3 Posted : Thursday, February 12, 2015 2:06:04 PM(UTC)
BloodEyes

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 11/6/2007(UTC)
Posts: 765
Man
Location: Zandhoven

Thanks: 4 times
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Zeer mooi, ik sta al te popelen om het op te blazen met een Raider LOL (eens die geleverd is toch)
2019 - Gekocht : 0 | Geschilderd : 22
_____________________________________________________________________
Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.