Sorry dat het zo lang geduurd heeft, maar jullie kunnen inschrijven :)
Waar ? In het clubhuis van korfbalclub Sparta Ranst te Ranst. (
http://www.xhammer.be/fo...nst-migrated-by-wiz.aspx )
Wanneer ? Zaterdag 30 juli 2011, zoals gewoonlijk beginnen we er aan om 10h00 en circa 00h00 sluiten we het clubhuis af.
Wat ? Er de ganse dag verschillende activiteiten: Warhammer Fantasy battles, Warhammer 40000 battles, boardgames, Storm Of Magic(?), BloodBowl matches
Als je nog een idee hebt voor een andere activiteit: geef maar een seintje.
Eten ? Uiteraard zijn er weer croq wiz' te verkrijgen aan de standaardprijs (1€).
Be warned: geen hotdogs dit jaar ! :(
De BBQ zelf: we vertrekken vanaf een
basisprijs voor de Xhammer BBQ : 5€ pp (7€ voor niet leden ...).
En daarbij kan iedereen vlees toevoegen naar believen uit dit gamma:
- steak @ 2,5 €
- kalkoenbrochette @ 2,5 €
- sparerib @ 2,5 €
- chipolata @ 1,5 €
- kippebout @ 1,5 €Op deze manier ben je niet gebonden aan het vlees dat in je pakket zit maar kun je enkel het vlees bestellen waar je zin in hebt.
Voorbeeld:
Janneke en Mieke zijn trouwe Xhammer leden en komen allebei naar de Xhammer BBQ (2x5€).
Janneke heeft zin in een sparerib (2,5€), een steak (2,5€) en een chipolata (1,5€).
Mieke wil een kalkoenbrochette (2,5€) en 2 kippebouten (2x1,5€).
Dit is hun totaal:
10 € (2 x basisprijs)
6,5 € (vlees Janneke)
5,5 € (vlees Mieke)
______
22 €
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is ? En zoniet vraag je maar meer info aan mij of Gino ;)Inschrijven ?Bedoeling is dus dat je op voorhand beslist welk vlees je wil en zelf even berekent hoeveel het u gaat kosten.
Zet dit even op mail naar mij en ik zorg dat het vlees besteld wordt.Iedereen krijgt op de dag zelf dan zijn 'vlees-bonnetjes' waar je dan aan de BBQ je stukken vlees kan gaan halen. Elk stuk vlees krijgt een ander kleur bonneke (vb: kippebout = blauw, chipolata = rood, ...) zo kunnen we verzekeren dat iedereen het juiste vlees krijgt waar hij recht op heeft.
De rest blijft gewoon het zelfde: brood, groentjes en sauzen zijn à volonté en nadien is er voor iedereen nog een ijsje.
Je kan vanaf nu inschrijven door het juiste bedrag over te schrijven op rekening 001-2651850-43 op naam van Michel Melis, vermeld in de omschrijving 'je naam - Xhammer BBQ'. Ik bevestig telkens je inschrijving als ik het geld ontvangen heb.
Inschrijven kan vanaf nu en tot en met 22 juli, dus haast u een beetje ! :)Drinken ? De kantine van de Korfbal is goed voorzien van frisdranken en bier. Cola, Cola Light, Fanta, Ice-Tea, Aquarius, water, Jupiler, Kriek, Leffe, Hoegaarden, koffie, thee ...
Er zal ook weer koele sangria met sappig zomerfruit te krijgen zijn !
Alle frisdranken zijn gedurende de hele dag te krijgen aan 1€, het bier is duurder geworden en is net als op de battlenights 1,5€
Om alles ordelijk te laten verlopen vragen we van je drinken niet zelf te nemen maar het gewoon te vragen aan de mensen achter den toog die dan ineens je consumpties bijhouden op het befaamde streepkesblad zodat je voor je naar huis gaat je rekening kan betalen.
Tot binnekort !
wiz
Edited by user Thursday, June 30, 2011 8:24:14 AM(UTC)
| Reason: Not specified