Xhammer
»
For Sale & Wanted
»
For Sale
»
te koop Imperial guard en chaos warriors
Rank: Member
Groups: Member
|
Hey iedereen, door het tijdgebrek en gebrek aan interesse heb ik besloten om mijn volledige collectie van warhammer fantasy en 40k te verkopen. Fantasy bestaande uit Chaos warriors (veel nog in dozen, dus ongeschilderd) 40K van Imperial guard
indien interesse geef je maar een seintje, prijs zal wel overeen te komen zijn. Groetjes aiden
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
Hoeveel voor de chaos warriors? |
|
|
|
|
Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 765 Location: Zandhoven Thanks: 4 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Ik ben wel geintresseerd voor die Imperial Guards. Wat heb je en tegen welke prijs zie je dat gaan?
ps Sven ik heb nog wat Chaos warriors gevonden (een paar Mounted en een paar te voet) ik pak ze wel eens mee. |
|
|
|
|
|
ik zal thuis eens moeten zien want daar staat alles nog, en dan laat ik jullie zo snel mogelijk iets weten, zal iets voor dit weekend zijn denk, ben net verhuisd dus ...
de prijs zou ik niet kunnen zeggen weet niet wat jullie ervoor willen geven eh, maar ik zal eerst dit weekend wel eens posten wat ik allemaal nog heb. grtz
|
|
|
|
Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 765 Location: Zandhoven Thanks: 4 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Als het kan ook enkel foto's misschien? Dat zegt toch altijd iets meer hé...
Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
ok lijstje gemaakt
chaos warriors (laatste editie)vorig jaar gekocht * ongeschilderd en volledig in de doos - 2 dozen chaos marauder horsemen - 1 doos chaos marauder regiment - 1 doos dragon ogre shaggoth - 1 chaos chariot - 1 doos chaos knights - 1 blister Sigvald the magnificent * geundercoat black - 1 bataljon chaos - 5 chaos knights - 12 warriors - 20 marauders - 7 chaos hounds * geschilderde eenheden - 5 chaos knights - 5 chaos marauder horsemen - chaos regiment
40K imperial guard - hiervan is alles geschilderd behalve: 1 doos cadius shock troops - 1 sentinel - cadian command squad beetje geconverteerd :D
voor de rest heb ik nog enkele stukken fantasy scenery staan, waaronder een elfenbron en soort stonehenge stuk :p eigen makelij
en verder nog enkele boeken waaronder de rulebooks voor IG en Chaos en enkele hobby en knutselboeken van warhammer en nog een hoop spare bits van onder andere oudere high elves, wood elves, ...
Aan foto's ben ik niet meer geraakt omdat alles met de verhuis al in dozen zit en thuis zagen ze het niet zitten dat ik alles nog eens ging uitladen :(
|
|
|
|
|
Sorry, niet echt wat ik zoek. |
|
|
|
|
Rank: Newbie
|
Nog iets te koop van Chaos ? Ben geinteresseerd in hetgeen nog in de doos zit : - Marauder Horsemen - Chaos Chariot - Chaos Knights Eventueel nog bits van Chaos Warriors ... unclescorp@telenet.be
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
Ik heb alles vorig jaar gekocht. Sorry. |
|
|
|
|
Xhammer
»
For Sale & Wanted
»
For Sale
»
te koop Imperial guard en chaos warriors
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.