Rank: Member
Groups: Member
|
Hey allen
Voor zover ik kan zien is de site down.
Als ik het me goed herinner is het toch volgende week donderdag samenkomen ?
Is er iemand die zin heeft in een 40k battle 1000 punten? Zo ja, laar maar iets weten.
Zodra de site up and running is zal ik de challenge aanmaken.
Groetjes
Particle
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999  Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
als dat gaat over volgnede donderdag 5 september, wil ik wel spelen.
|
|
|
|
|
Hey Faenor
Dit gaat inderdaad over volgende donderdag.
Dus OK voor jouw ? 1000 punten Warhammer 40k ?
Groetjes
Particle
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999  Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
prima, punten maken niet zoveel uit, maar 1000 punten is goed. is alweer lang geleden, dus zal deugd doen om mijn tropen nog eens buiten te laten.
|
|
|
|
|
Was het donderdag, of woensdag ? Ik had kunnen zweren dat het woensdag 4 september was... In ieder geval, ik zou hierbij dus ook een challenge willen plaatsen voor 1000p 40K. Ik wil mijn demoontjes eens testen
|
|
|
|
|
Hey Jurgen Het is volgens mij de eerste donderdag van de maand, dus 5 septemeber. Een vriend van me (geen lid van X-hammer) zou eventueel kunnen battlen, dus als je zin hebt, laat dan maar iets weten. Had jij die Tau transfers nodig ? Groetjes Particle Edited by user Monday, September 2, 2013 11:19:24 AM(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,923  Location: Terhagen Thanks: 90 times Was thanked: 138 time(s) in 108 post(s)
|
Hey allen, Ik ben net terug van vakantie en in mijn afwezigheid is de site inderdaad down gegaan. Ondertussen is hij weer up en kan er terug naar hartelust gechallenged worden excuses voor het ongemak ! |
|
|
|
|
|
Ah, donderdag dus. Ik heb ondertussen een challenge geplaatst, dus als je vriend nog wil/kan Ik was inderdaad de bedelaar voor Tau-transfers @ Michel : Ik was trouwens bij jou ook voor een Tyranid Gauntschedeltje aan het bedelen See ya donderdag !
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.