Xhammer
»
Warhammer 40K
»
Geruchten
»
40K Turn Based Strategy game in aantocht ?
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,960 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 143 time(s) in 113 post(s)
|
http://www.matrixgames.c....new.licensing.agreementZeeeeeer interessant nieuws, want volgens de rumours gaat het nieuwe 40K game een turn based stategy game worden (in tegenstelling tot de dawn of war reeks die een, zeer goeie for that matter, RTS was ...) Na Bloodbowl van een paar jaar geleden dat een 1:1 kopie was van het boardgame in nu Space Hulk in ontwikkeling (wat eveneneens een exacte kopie van het boardgame gaat zijn) ... Turn Based Strategy is duidelijk weer in opmars ... een goeie evolutie naar mijn mening ! |
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
kan ik enkel maar beamen. ik sta al in de wacht voor Space Hulk op de ipad trouwens Warhammer Quest komt dit jaar ook uit
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
Originally Posted by: feanor kan ik enkel maar beamen. ik sta al in de wacht voor Space Hulk op de ipad trouwens Warhammer Quest komt dit jaar ook uit
Warhammer quest digitaal? Ik ben verzot op goede TBS games dus laat maar komen |
|
|
|
|
Xhammer
»
Warhammer 40K
»
Geruchten
»
40K Turn Based Strategy game in aantocht ?
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.