logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline Totaly_Freakt  
#1 Posted : Sunday, November 9, 2008 5:03:31 PM(UTC)
Totaly_Freakt

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 11/9/2008(UTC)
Posts: 2
Location: Vremde

Hey,

Ik ben Dimitri De Keuster en wij zijn jullie gisteren (zaterdag 8-11) tegen gekomen op Crisis, expo in antwerpen.
Zelf ben ik van plan om met Tyranids te gaan spelen, codex en rullbooks etc zijn al aangekocht nu het leger nog :P
Vroeger (lees 4of5jaar geleden) speelde ik LOTR maar was toen gestopt omdat ik geen tegenstanders vond. Maar sinds dat ik een aantal weken terug ontdekt heb dat er een officele gw-store in antwerpen is. Hebbe ze mij daar een paar intro's terug gegeven.. En zie het weer helemaal zitte om een reeks battles te spelen. ^^
Er lopen nog 2broers rond bij mij thuis en zij hebben vroeger al 40K gespeeld. De ene heeft een klein dark eldar leger (deze broer was er ook bij op crisis) en de andere speelt met chaos space marines.
EN ik heb gisteren vernomen dat jullie geregeld in kontich battlen. Dus wou ik eens vragen of wij een keertje konden meekomen doen? En hoe laat jullie meestal beginnen etc. ^^

Greetz,
Dimi
Offline koenraad  
#2 Posted : Sunday, November 9, 2008 5:46:31 PM(UTC)
koenraad

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 6/3/2008(UTC)
Posts: 131
Location: Edegem

Quote:
Dus wou ik eens vragen of wij een keertje konden meekomen doen?


Ik ga ervan uit dat het wel moet lukken, wel oppassen voor de penningmeester die durft u €5 afhandig maken voor lidgeld als je opgeregelde basis wil komen spelen.

Quote:
En hoe laat jullie meestal beginnen


We verzamelen meestal rond 7u en beginnen om 7.30. Er komt binnenkort ongetwijfeld een voorstel om Maarten een Grimbergen te trakteren per minuut dat je te laat bent.

Quote:
etc. ^^


Als je vlug wat easy wins wil behalen kan je best wat spullen bij de wargamesstore bestellen. Elke keer als ik dingen bestel mag ik Tau afslachten, als ik niet bestel was het een gelijkspel, toeval me thinks not. Langs de andere kant is het daar ook nog een pak goedkoper dan in de gw-store.

Anyway hopelijk kan je eens langskomen om wat battles te spelen, altijd leuk om te verliezen van wat nieuw volk :)

Door WOLK-launch kan ik wel eventjes Missing in Action zijn maar er zijn meer dan genoeg deftige 40K spelers om uit te moorden :)//
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#3 Posted : Monday, November 10, 2008 1:57:13 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Totaly_Freakt wrote:
EN ik heb gisteren vernomen dat jullie geregeld in kontich battlen. Dus wou ik eens vragen of wij een keertje konden meekomen doen? En hoe laat jullie meestal beginnen etc. ^^


joe de mannen,
ik ben Michel (de kerel wiens tyranids ge geleend hebt om die moeche trays uit te testen) ;)

wij beginnen idd meestal rond 19h, sommigen komen geregeld wel wat later aan. Momenteel worden de datums van de battlenights aangekondigd op het forum maar eens het challengesysteem getest geraakt kan je tegenstanders regelen via www.xhammer.be.

We vragen idd een schandalig hoog lidgeld van 5€ per jaar als je geregeld wil komen battlen en lid wil worden :)

tot binnekort !

Offline Totaly_Freakt  
#4 Posted : Monday, November 10, 2008 5:38:14 PM(UTC)
Totaly_Freakt

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 11/9/2008(UTC)
Posts: 2
Location: Vremde

schandalig 5€ lidgeld xD :o
nee, np :)

Die Maarten gaat dan wrs in zijn handen mogen wrijven.. wij durven soms wel eens te laat komen..maar dan proberen we het wel te verwittigen ;)

Lol.. Tjah.. ik moet toch nog redelijk veel gaan kopen dus dan zitten er volgens u nog veel wins in voor mij ofwa? :P
Thanks for the tip. Want ik had ook al een beetje de indruk dat gw-store iets duurder was. Zijn er zo nog goeiekope winkels? Want ik wil wel loyaal zijn aan nen store enzo. Maar ik ben tenslotte nogsteeds nen student, en het geld groeit jammer genoeg ni bij mij..


En bij deze weet ik meteen uwe naam^^ nog is bedankt da we die ff mochten lenen^^
Ik ga nu die mail nog sturen naar die UK-kerel van die bags. En ik zal dan iets laten weten als er iets aan is gekomen e ;)
Offline demonma  
#5 Posted : Tuesday, November 18, 2008 12:07:42 PM(UTC)
demonma

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 510
Man
Belgium
Location: Kerkstraat 101

Thanks: 2 times
Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Dat van die Grimbergen per minuut te laat zie ik wel zitten.

Zit er ook een chauffeur in den deal dan? ;)
2019 - Bought : 71 - Printed: 20 - Painted : 0.10 (working on it) - Played : 1
Users browsing this topic
Similar Topics
even voorstellen (Algemeen)
by peter parker 11/6/2008 6:41:49 PM(UTC)
mezelf even voorstellen (Algemeen)
by koenraad 6/25/2008 5:28:31 PM(UTC)
FF Voorstellen 2 (Algemeen)
by Jean 6/21/2008 12:08:39 PM(UTC)
FF voorstellen (Algemeen)
by Kahn 6/20/2008 12:37:08 PM(UTC)
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.