Xhammer
»
Warhammer
»
Geruchten
»
cover warriors of chaos ?
Rank: Administration
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,499 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
geen idee of dit de echte is ... maar kom t ziet er al echt uit (whistle)
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Groups: Member
Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 765 Location: Zandhoven Thanks: 4 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Ziet er inderdaad zeer echt uit ... lettertype enzo , helemaal zoals de andere armiesses. |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,418
|
Als dat echt de cover is dan is het moeilijk langste werk erop voor GW, nu nog vlug wa copy/paste en daarna beter maken dan vorige boek en ze zijn rond ...
PS : Ik weet dat ze die dingen echt play testen, tis gewoon dat de mensen die dat play test op rare manieren spelen. Als ik een WD battle report lees dan denk ik altijd, waarom willen die echt ni winnen :-k . Misschien zijn de nieuwe WD anders het is al zeer lang geleden dat ik nog eentje heb gekocht. |
|
|
|
|
|
Is he u ook al opgevallen dat de legers die opnieuw uitkomen altijd winnen?
|
|
|
|
Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 765 Location: Zandhoven Thanks: 4 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Dat is nooit anders geweest in WD denk ik... Die spelen nooit met serieuze army-lists.
Enfin, ik heb geen recente WD meer gelezen maar toch... |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
dat is nog altijd zo. In de nieuwe WD is een report over Dark tegen High Elves, uiteraard gewonnen door de Dark Elves. Alleen had ik die battle met vingers in de neus gewonnen voor de High Elves. Als ge uwe lord op star dragon 3 beurten uit combat houdt en dan frontaal chargeert in een fully ranked stubborn unit met 2 units (waaronder Hydra) die klaar staan om u in de flank te pakken, dan noem ik da eigenlijjk express verliezen. O ja en dan nog met dragon princes ne charge failen met alleen infanterie tegenover, dan is het er echt wel over.
|
|
|
|
Joined: 11/2/2007(UTC) Posts: 702 Location: Edegem Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Vroeger gebeurde het wel eens (uitzonderlijk) dat een nieuw leger verloor in de WD, maar tegenwoordig winnen de recente legers altijd om de verkoopcijfers de hoogte in te jagen...
Ik vind het een lelijke cover, veel te overdreven (hammer) |
|
|
|
|
|
Ik vind de cover te licht en met te felle kleuren voor chaos eigenlijk... |
Awards: |
|
|
|
Joined: 11/2/2007(UTC) Posts: 702 Location: Edegem Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
|
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,499 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
|
|
|
|
Xhammer
»
Warhammer
»
Geruchten
»
cover warriors of chaos ?
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.