Rank: Advanced Member
Groups: Member
Joined: 11/2/2007(UTC) Posts: 702  Location: Edegem Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Ik wil die avond een Kill Team demo geven. Er zijn missies tot 4 spelers, zijn we met meer kunnen we natuurlijk splitsen. De regels zijn zeer gelijkaardig aan 40K, dus jullie ervaren rotten zullen er snel mee weg zijn. Grootste verschil is dat in er in het begin van elke beurt voor initiative gerold wordt. De winnaar beweegt eerst. Movement is met alle figuren. Shooting en combat zijn model per model you-go I-go. Hier is een quick reference met de modifiers die gebruikt worden: https://www.dropbox.com/...un0/KTReference.pdf?dl=0Voor de legers raad ik battlescribe aan, Kill Team zit er in en wordt op stand gehouden (net als 40k of X-wing) https://www.battlescribe.net/Standaard 100 punten. Er zijn 16 legers en elk leger heeft 2-4 units. Als je geen battlescribe hebt kan ik wel een standaard leger samenstellen voor de 19/12, of je kijkt eens op internet voor een goed lijstje :) |
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,928  Location: Terhagen Thanks: 90 times Was thanked: 138 time(s) in 108 post(s)
|
Zucht, move topic werkt echt niet goed. Wolf antwoordde: "All right ... ieder brengt een paar gebouwkes mee ?" Waarop Kristof zei: "Ja is goed, hoe meer terrein hoe beter!" Kan jij voor mij een squadje samenstellen ? |
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Groups: Member
Joined: 11/2/2007(UTC) Posts: 702  Location: Edegem Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Er zit een tyranid lijstje in je mailbox |
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,928  Location: Terhagen Thanks: 90 times Was thanked: 138 time(s) in 108 post(s)
|
Originally Posted by: Shadowhunt3r  Er zit een tyranid lijstje in je mailbox Tnx, ontvangen ! Ik kijk er al naar uit  |
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.