Xhammer
»
Xhammer
»
Events
»
Xhammer Weekend 2018
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432 Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
Originally Posted by: wiz Ik pas, maar ik zal jullie vrouwen entertainen Aangezien er wederom nageslacht van mij bij is ga ik een bezoekje aan het gekende ziekenhuis vermijden en ook passen. Ik zal mee met Michel de madammen entertainen. |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 645 Location: Elewijt Thanks: 50 times Was thanked: 18 time(s) in 14 post(s)
|
Er is nog 1 plaatsje beschikbaar! Wie dus nog geen plannen heeft voor volgend weekend kan zeker nog mee! |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 1/3/2008(UTC) Posts: 672 Location: Terhagen Thanks: 1 times Was thanked: 13 time(s) in 12 post(s)
|
Wat moet er meegenomen worden van dekbedden e.d.? |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 645 Location: Elewijt Thanks: 50 times Was thanked: 18 time(s) in 14 post(s)
|
Originally Posted by: MisterB Wat moet er meegenomen worden van dekbedden e.d.? Zoals in mijn mail vorige week stond: Quote:Iedereen moet zelf beddengoed meenemen (hoeslaken, dekbedovertrek, kussensloop). Ook badhanddoeken moet je zelf meenemen. Voor de rest is het huis goed voorzien in gerief en faciliteiten.
Maar ik zal die mail spoedig nog eens rondsturen |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 1/3/2008(UTC) Posts: 672 Location: Terhagen Thanks: 1 times Was thanked: 13 time(s) in 12 post(s)
|
Ja lap vergeten da'k dië gehad heb |
|
|
|
|
|
Nen dikke merci aan de organisatie van het weekend (Gino dus) voor het organiseren van het weekend. Ik heb mij goe geamuseerd. |
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,958 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
Ja bedankt voor het plezante weekend ! Ik heb veel leuke dingen gedaan en goe gelachen. Petra vond het ook geslaagd dus dat is ook altijd een meevaller. |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,686 Location: Antwerp Thanks: 122 times Was thanked: 47 time(s) in 40 post(s)
|
yes, het was weer super! Die van ons vond het zelfs goed meevallen |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432 Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
Hier ook merci aan de organisatie. Het was wir fun. De mijn was iets minder enthousiast maar dat komt omdat ons klein prutske ziek was. Dan zit je liever thuis. Tip voor volgende editie: Iets meer snoeperij. Twas nogal rap op precies . Mogelijks zijn er mensen geïnteresseerd in gezondere snacks? |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
|
Ik vond het ook zeer leuk! Wederom een geslaagde editie! Originally Posted by: DenDeef Tip voor volgende editie: Iets meer snoeperij. Twas nogal rap op precies . Mogelijks zijn er mensen geïnteresseerd in gezondere snacks? Alright, ik voorzie wortelen, kerstomaatjes & bloemkool en zet u alvast op de takenlijst om gezonde snacks te maken? |
|
|
|
|
Xhammer
»
Xhammer
»
Events
»
Xhammer Weekend 2018
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.