Xhammer
»
Xhammer
»
Championship
»
Xhammer Championship 2012
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,958 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
Verdiend gewonnen Sven ! :) |
|
|
|
|
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,499 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
ok dan zijn de finalisten bekend ! Feanor versus Svenh doet me wel een beetje aan vorig jaar denken Hoe is den battle tussen Mike en Ilmrik verlopen ?
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Groups: Member
Joined: 3/15/2010(UTC) Posts: 440 Location: Hoevenen-city Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
|
Ik ben weeral verloren. 6-2 in het voordeel van de Suranga. Beurt 1 Carnosaur kwijt gespeeld, en sindsdien alleen maar klop gehad . Volgend jaar, no more mister nice guy.... naaaaa just kidding . Proficiat aan de 2 finalisten
|
|
|
|
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,499 Location: broechem
|
Kan de finale gespeeld worden op een battlenight ? kwestie van de supporters enzo
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
en wanneer spelen we de finale Sven? op de BBQ? deze keer niet met de elfen, maar met vampires
|
|
|
|
|
Zeg Wim, michel en ik hebbe wa problemen met onze battle gedaan te krijgen, en daar komt nog eens bij dat de examens eraan komen. Maar ik dacht dan van de battle gewoon uit te stellen aangezien hij toch geen invloed meer heeft op de rest van het toernooi. Michel heeft gezegd dat hij hier geen problemen mee had, maar het laatste woord ligt natuurlijk bij u. |
Awards: |
|
|
|
|
Originally Posted by: kajchi Zeg Wim, michel en ik hebbe wa problemen met onze battle gedaan te krijgen, en daar komt nog eens bij dat de examens eraan komen. Maar ik dacht dan van de battle gewoon uit te stellen aangezien hij toch geen invloed meer heeft op de rest van het toernooi. Michel heeft gezegd dat hij hier geen problemen mee had, maar het laatste woord ligt natuurlijk bij u. Geen probleem voor mij. succes met de examens
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
vanavond op de battlenight finale van het championship !
|
|
|
|
Joined: 3/15/2010(UTC) Posts: 440 Location: Hoevenen-city Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
|
PROFICIAT aan de Feanor met het verlengen van zijn titel.
|
|
|
|
|
Finale tussen Warriors of Chaos (Sven) en Vampire Counts (Kristof) Onverwacht troffen de legers elkaar in alle vroegte (Dawn Attack). Te laat voor een volledig opstelling werd de eerste beurt besteed aan maneuvers om toch een beetje een redelijke slagorde te krijgen. WOC: hellcannon en lord / warriors tzeentch + bsb en sorcerer / warriors nurgle .... .... .... helemaal op andere flank Warshrine VC: corpse cart .... .... centraal Terrorgheist / Hexwraights / skeletten men Necromancer and Monique de Noir / Zombies .... .... helemaal rechts Vargheists / Varghulf / skeletten met Necro en Banshee De hele rechterflank van de Vampires probeerde zo snel mogelijk terug bij hun lord te geraken. Voor de Vargheists en Varghulf was dat geen probleem, voor de unit skeletten met Banshee en Necromancer zou dat heel de battle niet lukken. Een voordeel was wel dat de Varghulf onderweg door een unlucky break test het Warshrine van tafel deed lopen. Spannender was het op de andere flank. de Chaos Lord probeerde zich achter de undead te positioneren voor ongetwijfeld een paar infernal gateways, de Terrorgheist werd als "countermeasure" ingezet terwijl wolves en hexwraights richting Hellcannon bewogen. de 2 warriorblokken en skeletten met vampire bleven voorzichtig op een afstand, gescheiden door een bos. De Master of the Dead Necromancer viel wel ten prooi aan Fate of Bjuna, maar verder haalde de macic langs beide zijden niet veel uit. De Hewwraights waren wat te ver bewogen en werden prompt gechargeerd en gewiped door het Hellcannon. de wolves besloten wijselijk rond het hellcannon de lopen en de flank van de tzeench warriors te bedrijgen (nu ja bedreigen is een groot woord). Toen weerklonk een nieuwe Deathshriek van de Terrorgheist, luider dan ooit en de chaos lord viel dood van zijn disc. dat was het kantelpunt en het signaal tot algemene aanval van de undead naar de 2 blokken warriors. Het hellcannon chargeerde de Teerorgheist en ook de frenzied nurgle warriors konden zich niet langer houden en chargeerden de grote blok skeletten met Monique de Noir. Zij sloeg er meteen 6 dood, voldoende om in het gevecht te blijven na de 10 slachtoffers die de warriors maakten. De Vargheists kwamen ter hulp maar werden tegengecahrgeerd door de Tzeench warriors. De Varghulf was te zwaar gewond door magic en de bloodcurling roar van de chaos BSB om nog van betekenis te zijn. In de laatste beurt viel ook het Hellcannon ten prooi aan de Deatshriek en de laatste Nurgle warriors aan Monique. De Tzeench warriors ruimden de Vargheists op en namen ook nog een stuk of 20 zombies mee, maar de strijd was gestreden, de Vampire Counts waren gewonnen! Ik verleng dus mijn titel met een jaar en kan de gouden dobbels nog een jaartje houden
|
|
|
|
|
Proficiat aan da old champ !
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,686 Location: Antwerp Thanks: 122 times Was thanked: 47 time(s) in 40 post(s)
|
ik kan den helft ni volgen maar tleek precies wel ne heftige battle! ne goeie finale dus, proficiat allebei! |
|
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,958 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
proficiat Feanor !
Blij dat er toch nog skeletjes gewonnen hebben ;) |
|
|
|
|
|
woops wrong post Edited by user Tuesday, May 28, 2013 1:42:34 PM(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
|
Het was 2000 punten? en welke legers doen allemaal mee?
|
|
|
|
Xhammer
»
Xhammer
»
Championship
»
Xhammer Championship 2012
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.