Xhammer
»
Archive
»
Juli 2011
»
Mike - WIP - nog wa undead
Rank: Advanced Member
Groups: Member
Joined: 3/15/2010(UTC) Posts: 440 Location: Hoevenen-city Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
|
Een soort undead daemon die ik ga gebruiken als varghulf modelleke. Het model is van grenadier denk ik, 1985
|
|
|
|
Joined: 3/15/2010(UTC) Posts: 440 Location: Hoevenen-city Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
|
Gisteren op de kop getikt, vandaag in de painting competition. Old school scorpion van ral partha van 1991
|
|
|
|
|
En nu we toch ambitieus bezig zijn, gooi ik er nog ne chariot bij. Al moet ik toegeven dat ik wel hulp heb gekregen. Jong geleerd is ...
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,958 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
een nieuw potentieel lid ... dat kunnen we alleen maar toejuichen (applause)
zone scorpion heb ik hier ook nog rondrijden, dat was een van de eerste unitjes van men eerste tomb kings leger ;) |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
Heeft uw zoon een al een eigen leger? Anders wil ik wel eens tegen hem spelen? Ik zal zorgen dat hem wint, dat is een goede motivator voor verder te doen. |
|
|
|
|
|
Hij heeft een paar figuren maar verder dan "om ter hoogst dobbelen" zijn we nog niet geraakt.
|
|
|
|
|
Het gaat goed vooruit. Ben net begonnen aan men tweede chariot. Wat me nog niet goed lukt zijn "vlammen". Heeft er iemand tips??
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,958 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
aan vlammen heb ik me nog nooit gewaagd, maar ik vermoed dat ze redelijk eenvoudig te modellen zijn met wat green stuff ofzo ? |
|
|
|
|
|
Derde chariot in progress (dan is men unitje af). @Wiz : ik had het eigenlijk over schilderen van vlammen. Bij mij lijken die altijd te fel gekleurd, en krijg niet die mooie overgang die sommige wel hebben vb Sven zijn chaos sorcerer
|
|
|
|
|
Bijna klaar...
|
|
|
|
Xhammer
»
Archive
»
Juli 2011
»
Mike - WIP - nog wa undead
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.