Xhammer
»
Xhammer
»
Algemeen
»
Battlenight 03/09/2008
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 645  Location: Elewijt Thanks: 50 times Was thanked: 18 time(s) in 14 post(s)
|
Woensdag 3 september is volgende battlenight |
|
|
|
|
Groups: Member
|
Ik kan misschien komen, dus een challenge van 1500ptn fantasy of minder. Ik heb eigenlijk wel eens zin om meerdere spelletjes van 500 ptn te spelen dus als er geïnterreseerden zijn... P.S. Wiz, als je kan komen zeg het dan, dan neem ik dat vliegdekschip mee. Edited by user Friday, August 22, 2008 3:07:56 PM(UTC)
| Reason: Not specified |
Awards:   |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432  Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
Awel in de hoop dat er Ork Boyz zijn of ik ga da tale gedoe dik failen kom ik af veur einen bordspelleken. |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,961  Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 143 time(s) in 113 post(s)
|
kajchi wrote:P.S. Wiz, als je kan komen zeg het dan, dan neem ik dat vliegdekschip mee. ik zal er zijn, maar ik ga je fantasy challenge niet aannemen, ik wil nog eens 40k spelen. iemand zin om de nieuwe regels mee uit te testen ? 1500 pts pls. |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 511   Location: Kerkstraat 101 Thanks: 2 times Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
|
Wiz, thy doom will come from the Tau side of life (applause) |
2019 - Bought : 71 - Printed: 20 - Painted : 0.10 (working on it) - Played : 1 |
|
|
|
|
*BUMP* Nog is effe zien of er al iemand is die men challenge wilt aannemen. cya |
|
|
|
Rank: Member
|
Ik zal er woensdag (waarschijnlijk) ook zijn (op voorwaarde dat ik p tijd kan stoppen met werk, en maarten kan rijden huhu).
Ik breng Tau mee (400 ptn, meer op aanvraag, met een maximum van 600 schat ik). Het leger is nog in opbouw, maar wie wil spelen, ik ben er.
Groentje (Matthias)
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432  Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
ich kommen veur einen boardgame if likers en anders kom ik gewoon menne order afhalen. |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Joined: 11/2/2007(UTC) Posts: 702  Location: Edegem Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
kajchi wrote:*BUMP* Nog is effe zien of er al iemand is die men challenge wilt aannemen. cya Ik heb is gezien en ik kan u challenge aannemen. Ik moet enkel nog een lijstje maken en 1500 punten bretonnia zien te vinden tussen de rommel... |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 6/20/2008(UTC) Posts: 43   Location: Lier Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
|
Alia iacta est |
|
|
|
|
Laura en ik zullen er ook zijn met legers van 400punten (orks en blood angels) of eldar op aanvraag. Verder wou ik even vragen of iemand blue moon kent? We zitten precies wat vast met de regels en het is altijd zoveel makkelijker als je het even samen kan spelen.
Heel misschien komen er ook 2 lln van het 6de jaar (niet mijn lln) maar die zijn van kontich/duffel en hebben wel interesse in warhammer 40K |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999  Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
ik kom ook om mijn doos assault on black reach te claimen(party) en kan ook wel een battle spelen.
- Fantasy, high elf of tomb kings
- Bloodbowl voor de league
|
|
|
|
|
lol, veel spelers maar allemaal iets anders...
Nouja mochte niet kunnen teamen ik heb normaal Agricola, kunnen we dat spelen =d |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,687   Location: Antwerp Thanks: 123 times Was thanked: 47 time(s) in 40 post(s)
|
DenDeef wrote:Nouja mochte niet kunnen teamen ik heb normaal Agricola, kunnen we dat spelen =d ik vrees van niet Davy, er lag niks op mijne buro deze morgend & Wim is 2 dagen op cursus... |
|
|
|
|
|
NOOOOOOOO.....
ok dus als de rest van menne order er niet is is het voor mij niet de moeite om af te komen, dus vanavond weet ik hopelijk of ik morgen kom of niet. |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,961  Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 143 time(s) in 113 post(s)
|
ik zal er normaal rond 18h30 zijn en ga een spaghettieke eten. Iemand goesting om te joinen ? |
|
|
|
|
|
Shadowhunt3r wrote:kajchi wrote:*BUMP* Nog is effe zien of er al iemand is die men challenge wilt aannemen. cya Ik heb is gezien en ik kan u challenge aannemen. Ik moet enkel nog een lijstje maken en 1500 punten bretonnia zien te vinden tussen de rommel... OK, excellent! behalve... ik had bijna gelijktijdig ook me suranga afgesproken. Ik hbe hem ni meer kunnen spreken dus ik weet ni of hij nog kan ma hij gaat het wel weten. desnoods kunnen we 1vs1vs1 doen als gij hier mee akkoord gaat. Ik zal proberen suranga nog te spreken om te zien of hij komt. Desnoods stuur ik een SMS. Maar ik kom zeker en er zal zeker gebattled worden. Tot dan, Kajchi P.S. kunt gij mij vertellen hoe gij er +- uitziet? Ik ben 15 jaar en heb krullen. Edited by user Tuesday, September 2, 2008 5:54:09 PM(UTC)
|
|
|
Joined: 11/2/2007(UTC) Posts: 702  Location: Edegem Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
kajchi wrote:Shadowhunt3r wrote:kajchi wrote:*BUMP* Nog is effe zien of er al iemand is die men challenge wilt aannemen. cya Ik heb is gezien en ik kan u challenge aannemen. Ik moet enkel nog een lijstje maken en 1500 punten bretonnia zien te vinden tussen de rommel... OK, excellent! behalve... ik had bijna gelijktijdig ook me suranga afgesproken. Ik hbe hem ni meer kunnen spreken dus ik weet ni of hij nog kan ma hij gaat het wel weten. desnoods kunnen we 1vs1vs1 doen als gij hier mee akkoord gaat. Ik zal proberen suranga nog te spreken om te zien of hij komt. Desnoods stuur ik een SMS. Maar ik kom zeker en er zal zeker gebattled worden. Tot dan, Kajchi P.S. kunt gij mij vertellen hoe gij er +- uitziet? Ik ben 15 jaar en heb krullen. 1vs1vs1 is altijd plezant! Veel smerige trukjes en backstabbing :) Ik was er vorige keer ook, ik ben die grote met blond haar en heb toen een bordspelleke gespeeld. |
|
|
|
|
|
Shadowhunt3r wrote: Ik was er vorige keer ook, ik ben die grote met blond haar en heb toen een bordspelleke gespeeld.
Ahja, U heb ik al vaker gezien. Ik heb suranga gezegd da ge wel 1vs1vs1 wilt doen. Nu hopen da hij het tijdig ziet...[-o< grtz, Kajchi |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999  Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
euh manne, ik heb ook nog ne challenge voor fantasy openstaan hé
|
|
|
|
|
Pfff! Da is hier ingewikkeld ant worden! Tot ik contact heb gehad me Suranga kan ik echt niks zeggen. Ma als hij morgen na school ni online is zal ik hem een sms sturen. |
|
|
|
|
kajchi wrote:Pfff! Da is hier ingewikkeld ant worden! Tot ik contact heb gehad me Suranga kan ik echt niks zeggen. Ma als hij morgen na school ni online is zal ik hem een sms sturen. geen nood mannen, binnen enkele weken is het nieuwe challenge systeem up & running ;) (ontwikkeling ligt even stil) |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 6/20/2008(UTC) Posts: 43   Location: Lier Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Wa minder hard werken voor pitsburg, en wa meer vr xhammer eh ;) wiz wrote:ik zal er normaal rond 18h30 zijn en ga een spaghettieke eten. Iemand goesting om te joinen ? maja sgoe ze, I'll join you with eating a spaghettieke at 18:30! Edited by user Tuesday, September 2, 2008 6:57:43 PM(UTC)
Alia iacta est |
|
|
|
|
feanor wrote:euh manne, ik heb ook nog ne challenge voor fantasy openstaan hé
Voorstel: Als suranga komt doen we 2vs2 (bret en high elves gaan toch goed samen) met 2x1500ptn vs 2x1500 Als surange niet kan komen doen we 1vs1vs1 met lizards, high elves en bretonnia? |
|
|
|
|
|
ok, ik breng 1500 punten high elves mee.
|
|
|
|
|
Jean wrote:maja sgoe ze, I'll join you with eating a spaghettieke at 18:30! perfect ! voor de rest: ik pak fantasy en 40K scenery mee |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 645  Location: Elewijt Thanks: 50 times Was thanked: 18 time(s) in 14 post(s)
|
Jean wrote:Wa minder hard werken voor pitsburg, en wa meer vr xhammer eh ;) wiz wrote:ik zal er normaal rond 18h30 zijn en ga een spaghettieke eten. Iemand goesting om te joinen ? maja sgoe ze, I'll join you with eating a spaghettieke at 18:30! Ik kom ook een spaghetti'ke eten, maar ik ga nadien niet lang blijven... |
|
|
|
|
|
Suranga kan ni manne! Dus dat wordt men eerste 1vs1vs1 ! (party) |
|
|
|
|
Ik kom niet! Veel plezier en tot een van de volgende. |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
|
twas weer een rijkelijk gevulde battlenight gisteren ! (y)
ik heb wel op men dak gekregen van Tau, maar het was een leerrijke ervaring ... er zijn toch wel wat dingen onverwacht veranderd in de nieuwe regels. |
|
|
|
|
Xhammer
»
Xhammer
»
Algemeen
»
Battlenight 03/09/2008
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.