Xhammer
»
Demo & Events
»
Events
»
Grand Fanatic 21 & 22 februari in Brugge
Rank: Advanced Member
Groups: Member
Joined: 11/2/2007(UTC) Posts: 702  Location: Edegem Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Er wordt een officiele grand fanatic georganiseerd in België. Als deze succesvol is dan komt er misschien een Belgische GT. Als special guest komt trouwens Allesio Cavatore! http://www.theblackdrago...ic.php?t=229&start=0Het ziet er wel vet uit! Als mijn legers af waren zou ik wel willen meedoen. (Nog 4 units brets te schilderen) |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999  Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
en er zijn al meer dan 60 inschrijvingen heb ik vorige week gehoord. ik zou ook graag meedoen maar een heel weekend in Brugge is wat teveel. Het is wel een fantastische locatie in de Halletoren, hun rankingtornooi verleden jaar wasd daar ook.
het zijn GT rules, dus volledig geschilderde legers, special characters toegelaten, geen niet-GW modellen.
|
|
|
|
|
ik ga misschien wel eens langsgaan maar een volledig geschilderd leger zal nog enkele eeuwen duren vrees ik :). Misschien een weekendje brugge met de vriendin. |
|
|
|
|
|
Juist geboekt in hotel rosenburg :) dus we gaan er een romantisch weekendje van maken en toch nog even gaan kijken op het tournooi. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xhammer
»
Demo & Events
»
Events
»
Grand Fanatic 21 & 22 februari in Brugge
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.