logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error


Poll Question : Ga je warhammer online spelen?
Choice Votes Statistics
  Zeker, ik ga voor de order (empire/dwarf/higelf)
1
6 %
  Zeker, ik ga voor destruction (chaos/darkelf/orc)
1
6 %
  Zeker, maar de zijde maakt mij niet uit
3
20 %
  Nee, niet mijn ding / geen tijd / geen geld
10
66 %
  Total 15 100%
Guests can't vote. Try login or register.
Options
Go to last post Go to first unread
Offline Shadowhunt3r  
#1 Posted : Monday, July 7, 2008 5:17:00 PM(UTC)
Shadowhunt3r

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 11/2/2007(UTC)
Posts: 702
Man
Location: Edegem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Warhammer online komt er aan in de herfst en ik ben wel eens benieuwd wie het kent en wie van plan is het te spelen.

rassen order: empire, high elves, dwarfs
rassen destruction: orcs & goblins, dark elfs, chaos
elk ras kan kiezen uit 4 speelstijlen, die gebaseerd zijn op de units uit warhammer
de focus van het spel ligt vooral op het vechten tegen de andere spelers, en het bestormen van burchten
http://www.war-europe.com/?type=2#/news/


Ikzelf ga het zeker spelen (heb al collectors besteld) en ik heb voorkeur voor destruction. Het zou cool zijn om een vlaamse guild te joinen/maken. Ik weet in ieder geval al zeker dat er een hoop vlaamse ex-world of warcraft spelers gaan beginnen wanneer het uitkomt.
Offline DenDeef  
#2 Posted : Tuesday, July 8, 2008 7:02:34 AM(UTC)
DenDeef

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/6/2007(UTC)
Posts: 1,432
Man
Location: Belgium - Flanders

Thanks: 15 times
Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
Geen tijd/Geen geld
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot
Offline wiz  
#3 Posted : Tuesday, July 8, 2008 7:06:19 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
geld genoeg, maar geen tijd :)

zo'n games zijn leuk zolang je studeert ... maar vanaf je gaat werken, partner en/of kinderen hebt slorpen ze te veel tijd op IMO.
Offline svennh  
#4 Posted : Tuesday, July 8, 2008 8:36:57 AM(UTC)
svennh

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/12/2007(UTC)
Posts: 834
Location: mortsel

Thanks: 3 times
Ik heb reeds een pre order besteld
Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline grimduck  
#5 Posted : Tuesday, July 8, 2008 9:43:24 AM(UTC)
grimduck

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,418

waarschijnlijk ga ik da spelen ooit voor 5 dagen ofzo en dan weer laten liggen omdat die dignen mijn altijd teleurstellen (thumbdown

dus als iemand een demo weet :)
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline svennh  
#6 Posted : Tuesday, July 8, 2008 12:01:57 PM(UTC)
svennh

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/12/2007(UTC)
Posts: 834
Location: mortsel

Thanks: 3 times
ik heb juist mijn beta key ontvangen(party)
Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline Apocalypse  
#7 Posted : Monday, July 14, 2008 8:48:02 AM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Warhammer Online mist content om releasedatum te halen:

Ontwikkelaar Mythic Entertainment gaat flink in Warhammer Online snijden, zodat het mmo-spel in de herfst van 2008 kan worden gelanceerd. Zo wordt een aantal rassen en grote steden uit het spel geschrapt.

General manager Mark Jacobs van Mythic geeft in een interview met website mmorpg.com toe dat de ontwikkelaar flink moet snijden in het spel, omdat anders de geplande release niet wordt gehaald. Zo was het de bedoeling dat ieder van de zes rassen in het spel een eigen hoofdstad zou krijgen, maar daar heeft Mythic er inmiddels vier van geschrapt. De twee steden die overblijven zijn Altdorf van het Human Empire en de Inevitable City van de Chaos. Geschrapt zijn de steden van de Greenskins, de Dark Elves, de Dwarfs en de High Elves. Net als in World of Warcraft zijn de rassen verdeeld in twee kampen, Order en Destruction, en elk kamp heeft nu dus nog maar één stad over. Juist de steden moeten een belangrijke rol spelen in Warhammer Online, omdat het mogelijk wordt om ze te veroveren. Bovendien is elke stad een centrum waar spelers van een bepaald ras samenkomen en quests krijgen toegewezen.

Ook ingrijpend is de keuze om vier classes uit het spel te schrappen. De Greenskins moeten het stellen zonder de Choppa, de Dwarfs zonder Hammerer, de Dark Elves kunnen niet langer gebruik maken van de Blackguard en het Human Empire moet het stellen zonder Knight of the Blazing Sun. Met name het schrappen van de Blackguard en de Knight of the Blazing Sun is opvallend, want beide zijn de 'tank' van hun ras.

Ondanks dat Mythic belangrijke onderdelen uit het spel moet schrappen, heeft het ook nog tijd om iets toe te voegen. Zo zal Warhammer Online gebruik gaan maken van Punkbuster, de anti-cheatsoftware die al jaren series als Quake, Battlefield, Call of Duty en Rainbow Six beschermt tegen online vals spelen. Warhammer Online wordt de eerste mmo die met Punkbuster zal worden beschermd.
Offline grimduck  
#8 Posted : Monday, July 14, 2008 9:03:41 AM(UTC)
grimduck

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,418

dwarven city verschiet ik van, in de preview movies stonden ze er al vrij ver mee maar ik zou dan denken dat dit gewoon is om het 2 city, 2 sides logic te ondersteunen.

Trouwens dat vind ik net het spijtige aan het verhaal, order and destruction, WTF. Ge hebt minimaal 3 kanten nodig, anders hebt ge nooit intrigue. Denk aan starcraft, 3 sides, denk aan 1984 3 sides ... (voor de mensen die 1984 ni kennen, shame on you it's a book)

Dark Elf, Chaos and Orc working together (wall)

High Elf, Human and Dwarf working together :-s

Edited by user Monday, July 14, 2008 9:05:05 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline svennh  
#9 Posted : Tuesday, July 15, 2008 10:13:16 AM(UTC)
svennh

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/12/2007(UTC)
Posts: 834
Location: mortsel

Thanks: 3 times
Ik speel veel online games en mijn ervaring is, zelfs met WOW, dat ze te vroeg uitkomen en dan patches uitbrengen. Dus waarom zou WAR anders zijn? Natuurlijk vind ik dit niet leuk maar ik ben het al gewoon dat ze zulke zaken doen.
Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline Shadowhunt3r  
#10 Posted : Thursday, August 21, 2008 6:59:50 AM(UTC)
Shadowhunt3r

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 11/2/2007(UTC)
Posts: 702
Man
Location: Edegem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ok vandaag is er een nieuwe nieuwsbrief, hierin staat:

De site van europa gaat 28 augustus online. Normaal kun je je een paar dagen later registreren.
Europa wordt bij mmorpgs altijd wat minder goed behandeld, dit is overal zo.
MAAR ge krijgt wel evenveel dagen open beta als de andere landen.
WANT de open beta begint pas op 7 september (zowel europa als amerika!)!! Tijd genoeg dus om het spel te downloaden en te installeren.

De vele mensen die nu al aan het spelen zijn zitten in de CLOSED beta.
Deze plaatsen voor de closed beta kan je enkel random behalen via de newsletter. Ook was het mogelijk deze te krijgen via wedstrijden en bepaalde amerikaanse(!) pre order winkels.

De closed beta is eigelijk de testversie van het spel. Deze is wel leuk om te doen, maar het is geen maatstaaf voor het echte spel. Er worden slechts kleine delen van de wereld speelbaar gemaakt om bepaalde dingen te kunnen testen. Vaak zijn er ook nog extreem veel bugs en u characters worden vaak verwijderd of gereset. Het is leuk maar zo erg is het niet om de closed beta te moeten missen.

In de open beta is het spel in zijn finale versie en is alles beschikbaar (hier wel met lvl cap). Ideaal om alle rassen is te testen en te kijken wat je gaat spelen.

Voor meer info kijk ik naar de site: http://warhammeralliance.com/ (veel beter dan officiële site)

Hier staat ook nog het nieuwe filmpje:
http://www.war-europe.co...width=576&height=344
Offline koenraad  
#11 Posted : Friday, September 19, 2008 7:10:59 PM(UTC)
koenraad

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 6/3/2008(UTC)
Posts: 131
Location: Edegem

ok ik heb de collector's edition :) en het is echt wel leuk op het eerste zicht :)

vooral het behalen van xp etc in scenario's => battlegrounds is echt wel een plus punt

Op de massale lvl 4 kan je zelf al je eerste pvp item kopen :)

Dark elves beware, Laurake is around with pew pew pew
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline Shadowhunt3r  
#12 Posted : Friday, September 19, 2008 7:52:59 PM(UTC)
Shadowhunt3r

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 11/2/2007(UTC)
Posts: 702
Man
Location: Edegem

Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Ah just ik had hier ne topic over gemaakt.

Ik ben ook al een weekje headstart aan het spelen: bangelijk spel! Er is eigelijk veel te veel te doen!

Even praktisch
De meeste belgen zitten op de server: karak hirn (core server, belgen aan zowel order en destruction zijde)

Ikzelf ben meer voor de echte pvp en zit op de server eltharion (open server, zijde destruction). Hier zitten een paar belgen, maar verder vanalle nationaliteiten.
Character: Flambi, lvl 17 dark elf sorceress

Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.