Xhammer
»
For Sale & Wanted
»
Wanted
»
Project : Battlewagon - Need Parts
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432 Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
Dus aangezien nen mens genen ready battlewagon kan kopen bij GW maar wel nen dure van ForgeWorld ga ik er dus zelf eentje maken met assistentie van BloodEyes als het mij niet lukt.
Dus moet ik al eens zien voor wa parts :
- Tracks met of zonder wielkassen - deathrollers of zo een ploegschaar - cabines, zijplaten, .... - ...
Denk je iets nuttig te hebben liggen let me know.. ik ga er wel geen kapitalen aan geven! |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,418
|
zal is in mijne bitz box gaan zien maar kan nix beloven |
|
|
|
|
Groups: Member
Joined: 12/17/2007(UTC) Posts: 245 Location: Gent/Dendermonde/Lennik
|
Ze zijn aan een plastic Battlewagon kit bezig, zou met een 'tweede golf' van modellen uit moeten komen binnen een aantal maanden, samen met bv. Kaptin' Badrukk en plastic Nobz. Ge kunt gerust uw Battlewagon scratchbuilden, we gaan u niet tegenhouden. Ork spelers van de 'oude garde' zijn de beste scratchbuilders die er zijn, simpelweg omdat de vehicles er tot voor kort nog zo belachelijk oud uitzagen. Met een paar lomp in mekaar getimmerde elementen ziet eender wat er Orky uit. Als ik u nen tip mag geven: zoek een goedkope speelgoedauto, preferabel een truck ofzo, als chassis. Edited by user Wednesday, August 20, 2008 9:08:06 PM(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432 Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
Ik weet het dat ze ermee bezig zijn maar geduld is niet mijn beste deugd.
Inderdaad dat was ik wel al een het denken maar aangezien ik geen kleine mannen em heb ik ook niet echt ergens nog een half-kapotte truck liggen ;(. |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,958 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
ik heb niets liggen in dien trent, maar zoals Larry zegt, een tripje naar den Dreamland of Fun zou voor een zeer schappelijk bedrag een massa aan bits moeten opleveren ;) |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 6/20/2008(UTC) Posts: 43 Location: Lier Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
|
Alia iacta est |
|
|
|
|
Daar heb ik inderdaad al eens rondgesnuisterd. Maar het wordt dan al rap een dure hobby. (whistle) |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,418
|
Ik heb thuis is gezien en heb nix echt veel op overschot, misschien een dozer blade ofzo.
Persoonlijk zou ik zeggen, ga op ebay zien want veel oude vehicle models van 40K gaan vrij cheap :), vooral als ze niet compleet zijn. Maar zou denken dat dat nu net geen probleem is. |
|
|
|
|
|
ok, mijn paypall account eens terug opdiepen. |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Xhammer
»
For Sale & Wanted
»
Wanted
»
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.