logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

2 Pages<12
Options
Go to last post Go to first unread
Offline svennh  
#31 Posted : Sunday, June 8, 2008 1:11:15 PM(UTC)
svennh

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/12/2007(UTC)
Posts: 834
Location: mortsel

Thanks: 3 times
Ik ga zeker meedoen, ik heb speciaal twee teams gekocht omdat ik met werewoves speel (human + were's)maar in de regels staat dat ik moet dobbelen om te zien of ze wel veranderen. Mijn vraag is dus het volgende: kunnen we ook spelen met home en away games? In mijn eigen stadion is de kans groter om te veranderen dan op bezoek.
Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#32 Posted : Sunday, June 8, 2008 1:46:32 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
dat zijn ook stadium rules denk ik ? dan tellen die pas als ge een stadium (of iets in den aard) hebt gebouwd (check post van Apocalypse een beetje hoger)
Offline svennh  
#33 Posted : Sunday, June 8, 2008 8:07:23 PM(UTC)
svennh

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/12/2007(UTC)
Posts: 834
Location: mortsel

Thanks: 3 times
maar als dit alleen telt als ge een stadium bouwt dan ben ik steeds in nadeel want dan speel ik heel veel met human lineman en is de kans klein dat ik verander. Plus waar wordt er dan gespeelt? Er wordt toch ergens gespeelt, want in "mijn thuisland" is er steeds de maan dus zie ik niet in waarom ik een stadium moet hebben voor de maan te hebben. Dus ik vraag aan jullie om voor mij een pleziertje te gunnen en misschien toch iets van "home and away" te spelen. Wat als ik als enigste een stadium koop, wilt dit zeggen dat ik dan alle matchen thuis speel?
Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#34 Posted : Monday, June 9, 2008 4:51:25 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
ik weet niet precies hoe da zit :)

apo & necro to the rescue ? :)
Offline Apocalypse  
#35 Posted : Monday, June 9, 2008 6:04:49 AM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
(whistle) (whistle) (whistle)
:-k
Offline Necro  
#36 Posted : Monday, June 9, 2008 7:33:01 AM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Elk team begint zonder stadium, niet logisch misschien, das waar.
Maar de teams zijn wel gebalanceerd met dat idee, dus elke team heeft ongeveer evenveel kans zonder stadium.
Je kan er vanuit gaan dat iedereen dus op neutraal terrein speelt. We hebben immers allemaal beginnende teams met een zeer beperkt budget... ;(

Maar als je team veel geld verdiend, hebben sommige teams meer mogelijkheden om dat in spelers te steken dan andere teams.
Daarom kan je dus ook een stadium kopen, als je niet goed weet wat je met al dat geld moet aanvangen. (ik heb dat nog maar 1 keer meegemaakt btw, en aan 300k zat ik toen nog lang niet!:p ).

We hebben dus nog nooit het probleem gehad van home & away games.
Maar we zullen wel regelen dat iedereen die een stadium koopt, 1 match op de 2 die rules mag gebruiken...
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wolf  
#37 Posted : Monday, June 9, 2008 9:52:21 AM(UTC)
wolf

Rank: Administration

Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/22/2007(UTC)
Posts: 2,495
Location: broechem

Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
en zijn er dan ook regels voor hooligans en zo ... want als er een stadion is ... komen mijn chaos warriors met een sjaaltje zwaaien :d

en keet schoppen enzo (666)

2012 Geschilderd 35 - Gekocht 50
2013 Geschilderd 47 - Gekocht 15
2014 Geschilderd 69 - Gekocht 100
2015 Geschilderd 105 - Gekocht 105
2016 Geschilderd 47 - Gekocht 45
2017 Geschilderd 50 - Gekocht 183
2018 Geschilderd 67 - Gekocht 60
2019 Geschilderd 70 - Gekocht 439
2020 Geschilderd 140 - Gekocht 110
2021 Geschilderd 96 - Gekocht 112
2022 Geschilderd 86 - Gekocht 70
Offline Necro  
#38 Posted : Monday, June 9, 2008 10:07:45 AM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
wolf wrote:
en zijn er dan ook regels voor hooligans en zo ... want als er een stadion is ... komen mijn chaos warriors met een sjaaltje zwaaien :d

en keet schoppen enzo (666)

Natuurlijk!

Er zijn regels voor stoute fans. Throw a rock komt geregeld voor, maar af en toe kunnen de fans zich zelfs amuseren met een pitch invasion, amusement verzekerd!! (box) (sick)
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline svennh  
#39 Posted : Monday, June 9, 2008 10:34:40 AM(UTC)
svennh

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/12/2007(UTC)
Posts: 834
Location: mortsel

Thanks: 3 times
Maar , ik begin dan met een groot nadeel en zoals je zegt de kans dat ik 300K ga hebben is klein. Het is niet dat ik een stadium moet hebben maar ik moet toch een fair kans hebben voor in het maanlicht te kunnen spelen. De kans dat mijn linemen ga veranderen is drastisch klein als ik niet in de maan kan spelen. Is er geen mogelijkheid dat er gedobbeld wordt voor tijdstip? Hier zou ik dan toch een kansje maken anders vermoed ik als beginner dat ik met een heel team human linemen nooit aan 300k ga geraken en dat ik mijn echt geld dat ik heb geinvesteerd in twee teams is weggegooid. Ik moet geen stadium hebben maar af en toe een maan boven het veld zou voor mij goed zijn. Ik heb alleen de voordelen van mijn team als ze veranderen, anderen teams niet, die hebben ze direkt. Begrijp me niet verkeerd maar als ik een sportieve kans wil maken moet ik af en toe de maan hebben, voor mij hoeft dit zeker niet elke match. Het zou voor mij teleurstellend zijn om dan telkens maar met 1 of twee weres te spelen terwijl ik er 16 heb gekocht.
Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline Necro  
#40 Posted : Monday, June 9, 2008 1:08:14 PM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Ik heb nog eens gekeken naar de regels zoals ze staan op blood-bowl.net
De Were - skill is wel redelijk beperkt gemaakt. Wouter heeft vroeger eens gespeeld met Lycantrophe, met volgende Were - regel:

Were: At the beginning of every drive, roll a D6 for each player if he is not injured or knocked out. On a 5 or 6, he has managed to change to his Were form with those stats and skills in ( ). On a 1-4, he will be human for this drive. At the end of each drive/half, this player returns to Human stats/skills.

Dan hebt ge meer spelers die mogelijk Were'en en kunt ge de opstelling aanpassen adh daarvan.

Dus als ge bvb 12 spelers in uw team hebt, zullen er gemiddeld 4 spelers lukken in hun Were skill.
Dat wil zeggen dat ge 4 spelers hebt met ST4, ik denk niet dat er veel teams zullen zijn die beter doen qua strength !!

We zijn bereid om de regel daarnaar aan te passen, maar de maan krijg je niet!
Ik denk niet dat je beseft wat voor een voordeel dat zou opleveren!
Spelers met ST > 3 zijn echt zeldzaam moet je weten ...
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline feanor  
#41 Posted : Monday, June 9, 2008 3:48:06 PM(UTC)
feanor

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/6/2007(UTC)
Posts: 999
Man

Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
ik heb de regels eens bezien en dat is wel echt een sterk team. bij elke drive op een 5+ voor elke speler een aantal skills bijkrijgen is meer dan de moeite. voor de gewone werewolf MA7, ST4 en AV8 + break tackle en frenzy.

plus je kan altijd een spellcaster inhuren die ook nog eens een human in were kan veranderen. en het is best dat ze niet allemaal in hun were-form veranderen, ge zult toch een paar AG3 mannen nodig hebben om de bal te kunnen pakken en of passeren, wat met AG2 toch redelijk moeilijk is.

anyway, met werewolves, tyranids en nipponese in de league ga ik serieus afzien met mijn doodgewoon human team dit jaar (shock)

Edited by user Monday, June 9, 2008 3:54:23 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline wiz  
#42 Posted : Monday, June 9, 2008 4:17:43 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
mmmm .... humans .... =p~
Offline Apocalypse  
#43 Posted : Monday, June 9, 2008 4:37:14 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
chinees is ook ni slecht (666)
Offline svennh  
#44 Posted : Monday, June 9, 2008 5:59:39 PM(UTC)
svennh

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/12/2007(UTC)
Posts: 834
Location: mortsel

Thanks: 3 times
Hartelijk bedankt, ik ben dan ook zeer dankbaar voor de toegift. Ik ben wel zeker dat zelfs met dit voordeel mijn onervarenheid parten zal spelen en dat ik niet teveel ga winnen dus geen paniek(applause)
Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline Necro  
#45 Posted : Thursday, July 24, 2008 6:21:09 AM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Necro wrote:
Were: At the beginning of every drive, roll a D6 for each player if he is not injured or knocked out. On a 5 or 6, he has managed to change to his Were form with those stats and skills in ( ). On a 1-4, he will be human for this drive. At the end of each drive/half, this player returns to Human stats/skills.


Sven,
Rumour says dat ge die were skill toepast op 4+ ipv op 5+
Klopt da? :)

If so: dan weet ik (u kennende) dat ge dat niet met opzet doet,
maar gemiddeld 3 à 4 spelers in were, tegenover 5 à 6 spelers, kan wel een fameus verschil zijn voor het overwicht in een match...

If not so: forgive me and the memories of your opponents ;)

Edited by user Thursday, July 24, 2008 6:21:48 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline svennh  
#46 Posted : Thursday, July 24, 2008 11:30:23 AM(UTC)
svennh

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/12/2007(UTC)
Posts: 834
Location: mortsel

Thanks: 3 times
Ik dacht dat je had gezegd om een toegift te doen, zoals je eerder hebt gezegd, ze veranderen op 4,5,6 anders is er geen toegift geweest en blijft gewoon de oorspronkelijke regel bestaan.


Dus als ge bvb 12 spelers in uw team hebt, zullen er gemiddeld 4 spelers lukken in hun Were skill.
Dat wil zeggen dat ge 4 spelers hebt met ST4, ik denk niet dat er veel teams zullen zijn die beter doen qua strength !!
We zijn bereid om de regel daarnaar aan te passen, maar de maan krijg je niet!
Ik denk niet dat je beseft wat voor een voordeel dat zou opleveren!
Spelers met ST > 3 zijn echt zeldzaam moet je weten ...


Moest dit mij niet gezegd zijn zou ik dit ook nooit doen. Ik kan ook niet anders voorstellen wat je anders bedoeld met dat jullie bereid zijn om de regel aan te passen?
Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline Necro  
#47 Posted : Thursday, July 24, 2008 11:57:10 AM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
svennh wrote:
Ik dacht dat je had gezegd om een toegift te doen, zoals je eerder hebt gezegd, ze veranderen op 4,5,6 anders is er geen toegift geweest en blijft gewoon de oorspronkelijke regel bestaan.

Dus als ge bvb 12 spelers in uw team hebt, zullen er gemiddeld 4 spelers lukken in hun Were skill.
Dat wil zeggen dat ge 4 spelers hebt met ST4, ik denk niet dat er veel teams zullen zijn die beter doen qua strength !!
We zijn bereid om de regel daarnaar aan te passen, maar de maan krijg je niet!
Ik denk niet dat je beseft wat voor een voordeel dat zou opleveren!
Spelers met ST > 3 zijn echt zeldzaam moet je weten ...


Moest dit mij niet gezegd zijn zou ik dit ook nooit doen. Ik kan ook niet anders voorstellen wat je anders bedoeld met dat jullie bereid zijn om de regel aan te passen?

Ah, jamaar nee, die toegeving was niet ne +1 modifier op die roll he. (Dat heb ik toch nooit gezegd?)

Die toegeving was hetvolgende:
Normaal gezien moest ge eerst uw team opstellen, en dan pas rollen wie er in were-form veranderde. Gij moogt eerst rollen (maar nog steeds op 5+) en dan opstellen. Wat ook een zeer groot voordeel geeft om de sterkste spelers op de juiste posities te zetten.
Dus zoals de were-skill daar staat uitgelegd moet ge hem spelen.

Ik sprak inderdaad over "Dus als ge bvb 12 spelers in uw team hebt, zullen er gemiddeld 4 spelers lukken in hun Were skill", dus 1 speler op 3 komt overeen met 5+ he, als het 4+ had geweest zou dat gemiddelde op 6 spelers brengen.
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline svennh  
#48 Posted : Thursday, July 24, 2008 11:58:55 AM(UTC)
svennh

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/12/2007(UTC)
Posts: 834
Location: mortsel

Thanks: 3 times
Als dit voor jullie een probleem is wil ik er zeker over spreken maar zo'n groot voordeel heb ik echt niet. Mijn grootste voordeel zijn de eerste matchen maar op middel lang termijn heb ik dit niet meer. In begin kan ik misschien meer st4 hebben maar mijn big guys zijn niet altijd big guys, terwijl andere rassen wel. Mijn linemen kosten 70.000 voor ma6,st3,ag3 en av7 dat is toch ook duur. Andere rassen gaan na 3 wedstrijden splers hebben waarvan st en skills een constante zijn. En tot nu toe heb ik nog maar 1 drive , van alle wedstrijden,gehad waar ik 6 were's had en dat was tegen Michel. De drive daarachter had ik 2 were's.
Tegen de orcen heb ik met veel chance gewonnen en tegen de humans ben ik verloren. Nu tegen st2 gaunts en het geluk om in 1 drive 6 were's te hebben kon ik wel gemakkelijk scoren.

Toch heb ik nog nergens geen ravage aangericht en/of monsterscores gehad, ik denk dat dit wel bevestigd kan worden.

Ik ga hierover niet blijven discusieeren en wil best alle wedstrijden opnieuw doen of een ander team beginnen.
Mijn tegenstanders mogen dit van mij zelf kiezen. Als ik een nieuw team begin zal ik Norse nemen, dan moet ik mijn naam noch miniaturen veranderen.

Edited by user Thursday, July 24, 2008 12:06:01 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#49 Posted : Thursday, July 24, 2008 12:19:39 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
svennh wrote:
Ik ga hierover niet blijven discusieeren en wil best alle wedstrijden opnieuw doen of een ander team beginnen.
Mijn tegenstanders mogen dit van mij zelf kiezen.


dat hoeft niet voor mij hoor, de gespeelde matchen mogen gewoon meetellen. enkel vanaf nu de were-rolls wel doen zoals in de team-regels staat is meer dan genoeg.

ik merk nu wel dat we blijkbaar de Outrage-trait van de weres niet hebben toegepast gisteren, wat het toch weer een pak uitdagender maakt die weres :)

ik denk er wel over van mijn Ice Dragons te retiren en aan te treden met een nieuw team, want 2 man broken neck en slechts 6 SPP en 10K winnings is nogal poverkes :p

Edited by user Thursday, July 24, 2008 12:20:40 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline Necro  
#50 Posted : Thursday, July 24, 2008 12:26:28 PM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Wiz sprak over 2 strentgh 5 + 5 strength 4 spelers, maar maakt ni uit als dat eentje minder was: het is sowieso het sterkste dat ik al ooit op een bloodbowl veld heb zien staan. Ik stel voor dat je vanaf nu 5+ toepast, en als er opponents zich benadeeld voelen, mogen ze zich melden en dan zoeken we samen naar een oplossing?

Jij vergelijkt je teams met de sterkste teams, maar jij hebt ook nog één van de snelste teams (zoniet het snelste) en je kunt ook nog beschikken over de agility van humans, wat ook beter dan gemiddeld is!
Echt waar sven, elke keer dat ik de stats van uw team bekijk (omdat jij begint te klagen over "te zwak" :p ) vind ik ze te goed, en dat meen ik!

Kijk eens naar mijn team bvb, ik kan max 2 spelers van strength 4 opzetten, en die kosten mij dan nog 120k! Hoe komt dat? Omdat er een andere speler is in mijn team die zeer goed is in agility. En zo is elk team gebalanceerd gemaakt...

Edited by user Thursday, July 24, 2008 12:33:21 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline Apocalypse  
#51 Posted : Thursday, July 24, 2008 12:59:37 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Misschien nen tip voor iedereen: print de gegevens van uw ras ook eens af, zo kan je zeker alles nog eens nakijken tijdens de match & vermijd je deze misverstanden misschien sneller.

Het had dus inderdaad 5+ met outrage moeten zijn. Volgende keer beter zegt Sven :)

Nog nen tip voor iedereen: bekijk het team van uwe tegenstander misschien ook even voor je begint te spelen.
toch altijd handig dat je ook weet welke voor- en nadelen de andere spelers hebben.
Offline svennh  
#52 Posted : Thursday, July 24, 2008 2:40:41 PM(UTC)
svennh

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/12/2007(UTC)
Posts: 834
Location: mortsel

Thanks: 3 times
Als ze té goed zijn retire ik wel het team en begin met iets anders. Ik laat nog wel iets weten. Je mag dus de icewalkers schrappen. Ik zend vandaag nog wel welk ander team ik ga nemen. Dan zou ik zeggen dat alle resultaten die negatief waren voor de spelers laten vallen. Sorry mannen , dit was zeker mijn bedoeling niet, ik ga iets pakken waar zeker geen al te grote voordelen zijn en geen verwaring inzake regels. Toch blijf ik erbij, als het team zoooo goed is vind ik dat ze zwak gepresteerd hebben, ik heb trouwens steeds geblockt als ik moest blokken dus zover ik weet hed ik de outrage wel uitgevoerd.

Edited by user Thursday, July 24, 2008 2:44:11 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline BrotherBrutus  
#53 Posted : Thursday, July 24, 2008 2:55:47 PM(UTC)
BrotherBrutus

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 6/23/2008(UTC)
Posts: 51
Location: Kontich Kazaarne

svennh wrote:
Als ze té goed zijn retire ik wel het team en begin met iets anders. Ik laat nog wel iets weten. Je mag dus de icewalkers schrappen. Ik zend vandaag nog wel welk ander team ik ga nemen. Dan zou ik zeggen dat alle resultaten die negatief waren voor de spelers laten vallen. Sorry mannen , dit was zeker mijn bedoeling niet, ik ga iets pakken waar zeker geen al te grote voordelen zijn en geen verwaring inzake regels. Toch blijf ik erbij, als het team zoooo goed is vind ik dat ze zwak gepresteerd hebben, ik heb trouwens steeds geblockt als ik moest blokken dus zover ik weet hed ik de outrage wel uitgevoerd.


Maakt mij geen bal uit Sven, ik heb mij goed geamuseerd toen bij u thuis. Spijtig dat ze retiren, ik vond de human form best 'squishy'... Maar, Rusta Wunz 'itten wel 'arder natuurlijk. (sunglasse

Edited by user Thursday, July 24, 2008 2:56:38 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Cuz Rusta Wunz 'it 'arder!!
Offline Apocalypse  
#54 Posted : Thursday, July 24, 2008 3:02:29 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
svennh wrote:
Als ze té goed zijn retire ik wel het team en begin met iets anders.

:-s
maar ze zijn niet té goed, speel gewoon verder maar dan met 5+, dan is er toch geen probleem?
Offline svennh  
#55 Posted : Thursday, July 24, 2008 5:05:36 PM(UTC)
svennh

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/12/2007(UTC)
Posts: 834
Location: mortsel

Thanks: 3 times
Volgens Gino wel, en ik vind het plezier belangrijker dan het spel en momenteel heb ik meer zever met dit team dan plezier dus stop ik met dit team. Misschien ga ik voor ogers? 4xst5 spelers in de eerste wedstrijd die er altijd zijn. We zullen zien. Ik ga zeker stoppen met de lycans wat het gaat worden weet ik niet.
Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline Loxodon  
#56 Posted : Thursday, July 24, 2008 6:07:47 PM(UTC)
Loxodon

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 6/13/2008(UTC)
Posts: 55
Location: Kontich

ze hadden nog een ogre team in de celtic cross liggen sven
Offline Necro  
#57 Posted : Friday, July 25, 2008 6:40:07 AM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
svennh wrote:
Volgens Gino wel, en ik vind het plezier belangrijker dan het spel en momenteel heb ik meer zever met dit team dan plezier dus stop ik met dit team. Misschien ga ik voor ogers? 4xst5 spelers in de eerste wedstrijd die er altijd zijn. We zullen zien. Ik ga zeker stoppen met de lycans wat het gaat worden weet ik niet.

Ik vroeg alleen of ge de regels juist wou toepassen. :-k

Edited by user Friday, July 25, 2008 6:42:02 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline feanor  
#58 Posted : Friday, July 25, 2008 10:04:31 AM(UTC)
feanor

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/6/2007(UTC)
Posts: 999
Man

Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
ik vind ze ook niet te goed, ik vond eerlijk gezegd de dwergen van Dave moeilijker om tegen te spelen met allemaal block en tackle dan de weres. en er zijn nog zware teams: den Apo zijn daemon team liep ook vol S4 gasten, de rest hadden horns en dan nog die greater daemon om van mijn eigen drayds nog te zwijgen :d

het gaat nog altijd om scoren en die weres kunnen met AG2 bijzonder moeilijk nen bal pakken.
Offline Necro  
#59 Posted : Friday, July 25, 2008 11:35:53 AM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Ik vind ze ook niet te goed om tegen te spelen,
maar wel te goed om die op 4+ te were'en of te goed om erover te klagen.

Het zou jammer zijn dat ge zou stoppen met dat team, is toch een tof concept vind ik en ge hebt er veel moeite in gestoken.

Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline feanor  
#60 Posted : Friday, July 25, 2008 2:38:50 PM(UTC)
feanor

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 11/6/2007(UTC)
Posts: 999
Man

Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
Necro wrote:
Het zou jammer zijn dat ge zou stoppen met dat team, is toch een tof concept vind ik en ge hebt er veel moeite in gestoken.


absoluut(y) , het is een leuk en onvoorspelbaar team om tegen te spelen, niet retiren zou ik zeggen.

als diplomaat misschien een compromis voorstellen, 4+ tot er 3 weres op het veld staan, daarna wordt het 5+ :-k
Users browsing this topic
2 Pages<12
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.