Allright, het Team toernooike zit er op.
Ik speelde in Xhammer II samen met Kristof en Robin en dit waren onze lijsten:
Michel
https://geordanr.github....ebel%20Alliance&d=v4!s!95:220,110,-1,166:14:27:U.202,m.-1,U.-1;254:27,135,-1,-1,-1,237,-1:53:3:U.107,u.-1&sn=Dash%20Nym%20-%20Michel%20Melis&obs=
Robin
https://geordanr.github....lactic%20Empire&d=v4!s!97:170,-1,209,-1,218,-1:15:-1:;258:135,-1,-1:-1:31:;258:135,-1,-1:-1:31:&sn=Robin%20Melis&obs=
Kristof
https://geordanr.github....0and%20Villainy&d=v4!s!135:18,143,108:54:-1:M.26,M.3;212:18,-1:43:15:;265:-1:55:15:T.16,U.36,U.-1&sn=Kristof%20Van%20Camp&obs=
Ronde 1 vs EGO 1 (Arno, Nick, Nand)Ik moest tegen Nick, die speelde met een ongewone Decimator build (Kenkirk met Ysanne Isard) waardoor die dus helemaal niet zo vlot neer ging als gedacht. Daarbij een standaard Quickdraw die wel pijn doet.
Goed gespeeld van Nick en een overtuigende 30-100 loss voor mij
Robin loss vs Arno (Kanan & Lowhhrick)
Kristof loss vs Nand (Scum Aces)
Ronde 2 vs Team Last Minute (Adrien, Monkey, Manuel)Mijn match was tegen een vrij nieuwe speler die met Quad TLT speelde. Ik had er niet echt schrik van want mijn schips kunnen goed repositionen en wel wat damage uitdelen en effectief de helft van den tijd kon hij niet schieten met zijn TLT's of moest damage verdelen.
Nyms bomblets deden veel schade op de Y-Wings en al snel had ik een 100-26 win gescoord.
Robin loss vs Manuel (Rey & Lowhhrick)
Kristof loss vs Adrien (Quad TLT Aggressors)
Ronde 3 vs Team Z.S.M.F.C. (Benoit, Laurent, Olivier)Ooof, zware kleppers, en ikzelf werd gematched vs Laurent (#1 in de Belgische ranking en #4 van Europa)
Hij speelde met 2 Advanceds (Darth Vader en Colzet) + Countdown en een Bomber met Kylo Ren aan boord.
Hij kon heel handig een Blinded Pilot aan Nym geven en die tot 3 keer toe terug face up flippen met Colzet. Nasty. Nym heeft dus amper damage gedaan met de TLT, gelukkig compenseerde de advanced sensors Bomblet + Sabine dat ruimschoots.
Toen Nym sneuvelde was het nog een full Dash vs Darth Vader en Countdown. Een zenuwslopende endgame, maar Dash is en blijft een beest dus kon ik een 100-73 win in de wacht slepen !
Voor mij de topmatch van de dag !
Robin loss vs Olivier (Talonbane, Thweek, Scurrg)
Kristof loss vs Benoit (Dash & Poe)
Ok, ondertussen stonden we dus 0-3 met ons team dus kwamen we tegen de andere losers van de dag ... namelijk: Xhammer I
Ronde 4 vs Xhammer I (Wouter, Bjorn, Matthias)Ik zorgde dat ik vs Wouter moest spelen want dat was een matchup die ik wel zag zitten. Hij speelde met Vessery, Quickdraw en Yorr met Palpatine.
Het ging redelijk vlot voor mij en na 2 beurten TLT, fully modified Mangler en bomblets gaf Vessery er de brui aan. Quickdraw kreeg een gelijkaardige behandeling maar die heeft nog stevig wat kletsen kunnen uitdelen voor die sneuvelde. In de endgame was het Dash vs de shuttle en dat was helaas een oneerlijke strijd.
100-47 win voor mij.
Robin loss vs Matthias (Rey & Miranda)
Kristof win vs Bjorn (Fenn, Asajj, Quadjumper) => goed gedaan Kristof !!!
Allright we hebben dan toch nog een win met ons team !
We eindigen 9e in de ranking (van de 10 teams) met 5 punten.
Dit was een superleuk toernooike en Robin & Kristof hebben keigoed hun best gedaan.
Ik ben wel content van men list, veelzijdig en fun om mee te spelen. 3 wins en 1 loss ... not bad.
De loot !
Bijna allemaal stuff dat ik nog niet had:
- Ello Atsy
- Red Ace
- Omicron Group Pilot
- Crackshot
- Tactician
Véél meer loot dan op de Nationals in Gent en uiteraard was de sfeer en organisatie ook veel beter
Edited by user Monday, December 4, 2017 12:06:54 PM(UTC)
| Reason: Not specified