logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline wiz  
#1 Posted : Thursday, July 13, 2017 9:20:45 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
UserPostedImage

https://www.facebook.com...story%22%3A%22null%22%7D

Robin & ik gaan al

Edited by user Wednesday, October 11, 2017 1:05:31 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline Necro  
#2 Posted : Thursday, July 13, 2017 10:30:22 AM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Yup, ik ook! BigGrin
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
thanks 1 user thanked Necro for this useful post.
wiz on 7/25/2017(UTC)
Offline MisterB  
#3 Posted : Thursday, July 13, 2017 8:23:07 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Ga moeten passen dit jaar
UserPostedImage
Offline Apocalypse  
#4 Posted : Monday, July 24, 2017 6:11:58 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
ik zal ook wel gaan normaal.
thanks 1 user thanked Apocalypse for this useful post.
wiz on 7/25/2017(UTC)
Offline MisterB  
#5 Posted : Tuesday, September 12, 2017 10:58:57 AM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
En zijn er al ideeën ivm lijsten? Wie neemt de GFH uitbreiding mee? Wie durft al iets van wave 12 te gebruiken in de hoop dat da dan al uit is?
UserPostedImage
Offline wiz  
#6 Posted : Tuesday, September 12, 2017 11:06:08 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Originally Posted by: MisterB Go to Quoted Post
En zijn er al ideeën ivm lijsten? Wie neemt de GFH uitbreiding mee? Wie durft al iets van wave 12 te gebruiken in de hoop dat da dan al uit is?


Ik weet het totaal nog niet ... Confused
Offline MisterB  
#7 Posted : Tuesday, September 12, 2017 11:29:07 AM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Aie te veel keuze?
UserPostedImage
Offline Necro  
#8 Posted : Tuesday, September 12, 2017 11:33:52 AM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Ik ook niet Crying
En ik reken niet op wave 12 eigenlijk.

Ik heb schrik van een overdosis Nym's en Fair Ship Rebels.
Dus nu nog een lijst vinden die goed is tegen die 2 Blink
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline MisterB  
#9 Posted : Thursday, September 14, 2017 4:06:08 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Misschien kunde zoiets proberen aangezien bommen het van het is: http://xwing-builder.co....84/emonym-bombs-overload
Efin is ne lijst waar ek wel is mee wil vliegen Laugh
UserPostedImage
Offline Apocalypse  
#10 Posted : Friday, September 22, 2017 8:06:58 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Info staat erop: over & inschrijven ze manne! :)

We have to cap the tournament at 100players. To be sure of your spot please deposite 20euro to BE82001477879468. (Mention : X-WING NATIONALS & YOUR NAME) Confirmation of preregistrations will be kept uodated on this FB page!
https://www.facebook.com...257425/?active_tab=about

https://www.tabletoptour...tournament.php?tid=20156
Offline wiz  
#11 Posted : Friday, September 22, 2017 8:18:46 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Ja zeker doen mannen !
Niveau ligt hoog, maar altijd superleuk... en tis dichterbij dan anders (Gent)
Nadeel: tis wel in Gent Flapper
Offline wiz  
#12 Posted : Monday, September 25, 2017 10:07:07 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
92/100 !!!

Snel zijn als je nog een plekje wil ! Laugh
Offline MisterB  
#13 Posted : Wednesday, October 11, 2017 10:45:53 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Vanavond ook test match gedaan... Harpoen missiles zijn OP Bored 1 shot Nym (ok weet nog ni hoe ek met Nym moet spelen) en Emon heeft het ook ni lang uitgezongen.
Dus ik denk dat ge een schaar, papier, steen effect gaat krijgen. 1 agility bombers gaan rap neer tegen harpoens..., Aces gaan iets meer kans hebben tegen harpoen lijsten en bombers gaan natuurlijk meer tegen aces werken.
UserPostedImage
Offline wiz  
#14 Posted : Tuesday, October 17, 2017 9:26:11 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Ze hebben een tandje bijgestoken in Gent (dat wier tijd)

https://www.facebook.com...rmalink/360420157733826/

- meer space (tot 180 deelnemers)
- meer prizesupport
- side events (zowel zaterdag als zondag)

Je kan dus nog altijd inschrijven Wink
Offline wiz  
#15 Posted : Sunday, November 12, 2017 10:08:36 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Ok, gisteren was het zo ver. De "Belgische" nationals in Gent ... maar het was eerder een mini EK want van over heel europa waren top-spelers afgezakt:

UserPostedImage

Na wat probeersels met Triple Harpoon Scurrgs ben ik toch maar terug gegaan naar mijn klassieke Ketsu + Bossk list die het vorig jaar al goed gedaan had. En dat bleek geen slechte keuze.

Het toernooi was georganiseerd door Outpost Gent en de locatie was een grote zaal in een schoolgebouw in Gent. Dat was op zich ok, maar de organisatie verliep toch niet zo vlot: te laat begonnen, wel wat tijdverlies tussen de rounds, een repairing, etc. Ze kunnen duidelijk nog wat leren.
De tafels waren ook nogal pover, geen matten, gewoon een 9x9 stuk MDF voor iedereen wat nogal kaal was om een hele dag op te kijken. Er was ook héél weinig plaats naast de play area om cards en templates te leggen. Vaak moest ik spullen op een stoel naast de tafel leggen, of in 1 geval zelfs op de grond.

UserPostedImage

Het grootste probleem: er werd geen bier geserveerd ! En dat op het Belgisch Nationaal Kampioenschap ...Crying
Gent is duidelijk een plek voor gamers die geen alcohol drinken ... Blushing

Bon, hier mijn matches:

Match 1: Quad TLT

Deze match was tegen een speler uit Wallonië wiens naam ik mij niet meer herinner. Quad TLT had ik nog niet moeten bekampen met mijn lijst, dus dat was even nieuw. Maar het ging vlot. In de eerste ronde van combat kon Bossk er eentje clusteren, en nadien ging het in dezelfde lijn voort. Op 5 beurten 4 TLT Y-Wings geclusterd, en maar halve Bossk verloren.

100-25 win

Match 2: 4 named Scyks: Serissu, Genesis Red, Sunny Bounder & Inaldra

Dit was een zeer ongewoon squad en dus wist ik niet zo goed hoe het aan te pakken.
3 Scyks hadden PS8 (terwijl ik op 7 zat) en 2 hadden Mangler Cannon en 2 hadden Heavy Laser Cannon. Dit ging pijn doen.
Het ging zeer gelijk op, maar uiteindelijk is het gelukt, maar toch maar opt randje (Ketsu met een paar hull over).

100-75 win Close !

Match 3: Palpatine, Inquisitor en Quickdraw

Deze match was tegen 'klassieke' Palp-aces, ook een matchup waar ik niet aan gewend ben met mijn lijst (omdat die vorig jaar bijna niet meer te zien waren). Deze supertoffe kerel (Pierre-Anthony Corrado) kwam uit Lyon, wat op zich al bewonderenswaardig is.
Quickdraw lokte ik perfect in de val dus die kreeg een fatale cluster missile te slikken. Nadien volgde een kat en muis spel tussen de Inquisitor en mijn 2 large ships. Zijn hoge PS en super dial zorgde er voor dat hij 4 beurten lang uit al mijn arcs kon blijven, maar hij kon zelf ook geen shots doen. Dan keerde het tij en knalde hij een zeer pijnlijke Proton Rocket op Ketsu en dan ging het stijl berg af. De beurt nadien was het Bossk vs Inquisitor en dat was gewoon opkuisen voor hem, Bossk kan niets beginnen tegen zo'n ace indien de tegenstander foutloos vliegt.

36-100 loss

En uiteindelijk was dit 1 van de 2 spelers die 6-0 gegaan is en 2e stond in de ranking voor de cut. Dus niet zo heel erg van er op deze manier van te verliezen.

Match 4: Rey, Lohwrick

Helaas een matchke tegen een andere Belg (Patrick van HQ), wat wel wat jammer is gezien de overvloed aan buitenlanders. Niet dat ik niet graag tegen Belgen speel uiteraard, maar gewoon ik schakel liever geen belgen uit. BigGrin

Lohwrick is taai maar had toch geen kans vs de Cluster Missiles van Bossk. Nadien werd het nog even spannend toen het Rey vs Bossk werd waar Rey duidelijk in het voordeel is. Gelukkig maakte hij een foutje waardoor Bossk het kon afmaken, maar het was toch close.

100-75 win

Match 5: Mirror Match

Oh no !
Een mirror match ... een andere Ketsu Bossk speler uit Gent (die Belgen maak ik wel graag af Flapper) ... Zijn loadout was een klein beetje anders (2x crackshot & glitterstim ipv PTL & Determination). Ik wist dat ik dit kon, want op het EK in Birmingham was dit ook al eens gelukt.

Hij had initiative, dus dat beloofde nog interessant te worden. Mijn Bossk moest het snel opgeven en zijn zwaar gehavende Bossk ging lopen. Mijn Ketsu zette de achtervolging in tot zijn Bossk zelf over een rots vloog en 2 damage slikte door een ongelukkige crit. Dan was het Ketsu vs Ketsu, maar dat was een uitgemaakte zaak want de mijn had een beter action economy & mocht laatst moven.

100-49 win

Op dit moment stond ik dus 4-1 en nu ging het er om spannen. De enige Xhammeraar die kans maakte op de 5-1 en die zo verzekerd zou zijn van een plekje in de Top-16. (4-2 zou ook nog kunnen voor een paar gelukkigen met een hele hoge MOV)

Match 6: Vader, Quickdraw en Bomber met Harpoons

Oriol uit Spanje speelde met 3 Imperial Aces met Alpha Strike ... Dit was het, ik wist dat het mogelijk was, maar ik ging moeten oppassen voor de high PS arc dodgers in de late game.
Het begon heel goed voor mij, de bomber moest er aan geloven zonder zijn Harpoons te kunnen afschieten. Hetzelfde voor Quickdraw 2 beurten later (maar die had wel wat damage kunnen doen op Ketsu in zijn free return shot). Daar zat een Damaged Engine crit bij die uiteindelijk fataal zou blijken (all turns are red).

Op dat moment was het een full health Bossk & Ketsu met de crit vs Vader ... Het zat er in !

Bossk moest een toerke maken, dus was een paar beurten buiten strijd en Ketsu moest ook rond een paar grote rotsen vliegen om terug te komen. Helaas, toen sloeg het noodlot toe: ik wilde terug in draaien om richting Vader te gaan toen ik stressed mijn groene 3-turn wou doen (zoals ik al zo vaak had gedaan die dag ...) Mijn tegenstander herinnerde me er voorzichtig aan dat ik de Damaged Engine crit had en ja, op dat moment zakt de moed u in de schoenen als ge u realiseert dat Ketsu een 2 white straight moet doen en zo haaks op 1 cm van de board edge komt te staan ... Crying
Fatale fout, en niet de eerste keer dat ik die maak (remember Birmingham)
Game Over, we wisten het alletwee. Zelfs een full health Bossk krijgt Vader niet meer in arc, met de beste wil van de wereld. Toch niet tegen een speler die geen fouten maakt (Oriol was dus 5-1 uiteindlijk en 8e in de ranking)

62-100 loss

Dat was het dan, mijn kans op de cut verkeken door een stomme fout. Dat heeft wel efkes gepikt, maar bon, ik weet aan wat het lag en het waren geen bad dice (never blame the dice !), geen OP combos, geen slow player ... maar gewoon mijn eigen fout dus.

Toch zeer tevreden van mijn 4 wins & 2 losses vs 2 heel goede spelers, daar kan ik mee leven.
4-2 op Nationals is goed, zeker als half de europese top afzakt. Qua ranking zal dat gene vette zijn want mijn lijst is niet gemaakt om MOV te sparen, maar gewoon om wins te doen Laugh

Hier de loot !

UserPostedImage

Wat coole alt arts en tokens maar waar het me vooral om te doen was de '17 Howlrunner. Cool

En wat me ook heel veel plezier doet is dat Xhammer in het algemeen het zeer goed gedaan heeft, we moeten minder twijfelen aan onszelf, we kunnen meedraaien met de grote mannen !
De finale ranking zal er morgen pas zijn want zondag wordt de Top-16 nog gespeeld.

Ik ben ook heel fier op Robin !
Die heeft ook 1 win in de wacht gesleept en dat was ook ons vooropgesteld doel voor hem toen we zijn lijstje maakten en getrained hebben. Als hem zo door doet zit die binnen een paar jaar mee aan de top Wink

Edited by user Sunday, November 12, 2017 10:15:08 AM(UTC)  | Reason: Not specified

thanks 2 users thanked wiz for this useful post.
Apocalypse on 11/13/2017(UTC), Necro on 11/13/2017(UTC)
Offline Apocalypse  
#16 Posted : Sunday, November 12, 2017 9:24:15 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Omdat de harpoons er niet waren heb ik met http://xwing-builder.co..../colonel-quickdraw-yorr# gespeeld en ben blij dat ik dat gedaan heb eigenlijk :)

Match 1: 1-0 door een 100-49 win VS de Rahfa, weet al nimeer met wat hij speelde Smile
Match 2: 2-0 met 100-77 tegen 1ne van Parijs met Bosk Dengar
Match 3: 2-1 met 29-32 nipt verloren in een soort mirror match maar dan tegen Lambda Inquisitor en Ryad en heb nekeer een firecontrol system vergeten te zetten en de beurt erna rol ik 4 blanks tegen de Inquisitor en wat later vergeet ik juke te gebruiken tegen zijen lambda die zo dan op 1 hull overbleef, stom, had ik aan 1 van die dingen gedacht ik had waarschijnlijk wel gewonnen voor de tijd om was, diene kerel heeft ook de top 8 gehaald wel uiteindelijk denk ik.
Match 4: 3-1 100-51 tegen darth vader, quickdraw en backdraft, allen met cruise missiles tegen 1ne waar ik in Birmingham ook tegen gespeeld had.
Match 5: 3-2 verloren dus tegen Dengar Nym met 26-65 en wat uiteindelijk ook de winnaar is geworden dus zeker geen schande van daarvan te verliezen.
Match 6: 4-2, 100-32 gewonnen tegen ne Pool met Asage en Scarlet.

En de 25ste plaats en 3de Belg ofzo!
Ook de Howlrunner gekregen daarvoor en die harpoon tokens vd Nick v Ego.
Ben heel content van mijn prestatie (en mijn dice trouwens ook Wink ) en van mij fellow xhammeraars Smile

ben dan de volgende dag nog teruggereden om mee te doen met een Hangar bay tegen dezelfde Pool als mij laatste match en 2 van zijn landgenoten en daar heb ik alle 3 de matchen tegen gewonnen ook! (1 met bovenstaande lijst en 2 met mijn defenders) dus daar de 3 dubbele kaartjes mee gewonnen waarvan 1 shiny ThumpUp

Edited by moderator Sunday, May 6, 2018 9:21:51 AM(UTC)  | Reason: added loot

thanks 2 users thanked Apocalypse for this useful post.
wiz on 11/13/2017(UTC), Necro on 11/13/2017(UTC)
Offline Necro  
#17 Posted : Monday, November 13, 2017 12:45:38 PM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
De nationals... ‘k heb er toch wel even naartoe gewerkt om goed voorbereid aan te treden. Ik had wel vertrouwen in mijn lijst: Rey – Miranda, maar het niveau was hoger dan ooit. Wat zou dat geven?


Match 1: Asajj & 2 Khirax’s met harpoons

Match tegen een Nederlander die nogal overhaast te werk ging, hij wou druk zetten maar door range control kon ik in beurten 2 en 3 telkens een Khirax uitschakelen zonder hij terug kon schieten. Daarna Asajj ging wat trager maar gelukkig geen enkel puntje verloren. Perfect begin! BigGrin

100-0 win


Match 2: Miranda - Dash

Tegen een super-sympathieke Brit, we moesten moeite doen om ons te concentreren op het spel of we hadden de tijd volgepraat over Belgisch bier & Kevin De Bruyne. Smile Het ging gelijk op in damage omdat ik dankzij goede range control van mijn opponent mijn harpoon missiles niet kon afvuren, hij zette alles in tegen Rey zodat mijn Miranda overbleef tegen zijn Dash. Ik had nog harpoons op zak en op range 1 komen was nog slechter voor hem dus Miranda kon de klus klaren met nog 2 hull overschot.
Leukste match van de dag! ThumpUp

100-58 win


Match 3: Han - Miranda

Tegen een analytische Ier. Ik leek in het voordeel te zijn omdat Rey meer damage kon doen dan Han... ALS ze Han in arc kon houden. Maar dat bleek erg moeilijk gezien Han laatst moved en engine upgrade had. Het ging gelijk op, maar hij kon zijn Miranda 2 beurten “te lang” in leven houden dankzij 4 natties (en mijn TLTs die telkens slechts 1 damage wilden doen). Rey kreeg ook nog 2 crits in dezelfde beurt door over debris & asteroid tegelijk te vliegen. Daarna bleek Han de betere van een Rey die al damage had dankzij zijn engine upgrade, hotshot copilot en Luke crew.

37-100 loss
Een match die ik verkeerd heb aangepakt achteraf bekeken. Maar deze Ier is in de top 4 geëindigd dus het was zeker geen gelukje van hem...


Match 4: Kanan - Lowwrick

Tegen een Nederlander die zijn lijst perfect kende. Mijn alpha strikes deden heel wat damage op Kanan en zijn attack dice werkten in het begin niet goed mee. Als we dan in mekaars buurt kwamen werd het een tactisch spel om arc te hebben en te blocken. Kanan sleuvelde net niet toen ik het had verwacht, waardoor Zeb ongeschonden kon undocken en ik nog een extra shot nodig had om Kanan te destroyen. Daarna sneuvelde Rey en dus zat Miranda met een halve Lowwrick & Zeb opgezadeld. Ik kon er bijna altijd voor zorgen dan Zeb niet kon schieten en toen Lowwrick sneuvelde gaf mijn opponent er de brui aan.

100-58 win


Match 5: 2 harpoon Scurggs & Bumpmaster

Tegen een ietwat norse Duitser. In beurt 2 kon ik uithalen met range 1 Rey + harpoons op een Scurgg. Die hield nog 1 hull over maar kreeg wel 2 crits binnen waarvan een major explosion maar die laatste hull bleef jammer genoeg voor mij staan. Want dan kon hij uithalen met 2 harpoon missiles op Miranda, bij de 2de missile was Miranda eraan, en volgens hem EN volgens Corentin (de judge) kwam er dan 3 damage door op Rey die op range 1 stond. Angry Onbegrijpelijk volgens mij en volgens iedereen waarmee ik nadien sprak, maar de judge heeft beslist en daar kon ik weinig tegen doen. Hij gebruikte vervolgens de bijna dode Scurgg als blocker. Rey heeft de bumpmaster er nog aangekregen en met 2 hull extra kon ik die laatste Scurgg zeker nog het vuur aan de schenen leggen maar nu was Rey te snel dood.

29-100 loss
Ik heb hier het gevoel dat ik niet al mijn kansen heb gekregen door een interpretatie van 1 judge, wat bitter aanvoelt. Maar deze speler heeft top 8 gehaald dus het was zeker geen prutser.


Match 6: Ketsu - Bossk

Tegen een Belg zowaar met een bekende lijst gezien Wiz er ook mee speelt Wink, maar een ietwat andere built. Tactische opening omdat ik zijn approach wat ontweek en hij ook wisselde van ship-posities. Uiteindelijk komen de clustered missiles toch hard aan op Rey terwijl ik genoodzaakt ben om mijn damage te verspreiden. Rey gaat er als eerste aan terwijl Bossk half is en Ketsu bijna half. Ik geef nog niet op met Miranda en probeer te bumpen tegen zijn ships om zo max 1 attack per beurt binnen te krijgen. Maar dan vliegt Ketsu van tafel door een stommiteit van mijn tegenstander. OhMyGod Met Miranda tegen Bossk is het zeer moeilijk voor Bossk om arc te krijgen, dat beseft mijn tegenstander snel en geeft op. Phew!

100-58 win

Zeer tevreden met 4-2, zeker omdat mijn 2 verliesmatchen waren tegen spelers die de top 8 hebben gehaald.
ThumpUp
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
thanks 2 users thanked Necro for this useful post.
wiz on 11/13/2017(UTC), Apocalypse on 11/13/2017(UTC)
Offline wolf  
#18 Posted : Tuesday, November 14, 2017 2:42:50 PM(UTC)
wolf

Rank: Administration

Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/22/2007(UTC)
Posts: 2,495
Location: broechem

Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
Allemaal goed gespeeld ThumpUp

Leerijk verslag ...

Maar wie is nu belgisch champ ? Razz
2012 Geschilderd 35 - Gekocht 50
2013 Geschilderd 47 - Gekocht 15
2014 Geschilderd 69 - Gekocht 100
2015 Geschilderd 105 - Gekocht 105
2016 Geschilderd 47 - Gekocht 45
2017 Geschilderd 50 - Gekocht 183
2018 Geschilderd 67 - Gekocht 60
2019 Geschilderd 70 - Gekocht 439
2020 Geschilderd 140 - Gekocht 110
2021 Geschilderd 96 - Gekocht 112
2022 Geschilderd 86 - Gekocht 70
Offline wiz  
#19 Posted : Tuesday, November 14, 2017 2:46:15 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Originally Posted by: wolf Go to Quoted Post
Maar wie is nu belgisch champ ? Razz


Dat is dus helaas nen duitser geworden Crying

Timo Raabe heeft dit jaar de Duitse Nationals en nu ook de Belgische Nationals gewonnen. Top prestatie.

Beste belg was Laurent Salon, die werd er uit gespeeld in de Top 8
Laurent is ook een top speler en toffe peer. Hij staat niet voor niets momenteel #1 in de Belgische ELO ranking.

De results & Listjuggler data is nog niet volledig, zal die nog posten als ze er is.

Edited by user Tuesday, November 14, 2017 2:49:21 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline wiz  
#20 Posted : Wednesday, November 15, 2017 9:55:11 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Official results : https://www.tabletoptour...nt_results.php?tid=20156

#25 Wouter
#34 Gino
#36 Michel
#69 Matthias
#104 Robin

Op 118 deelnemers ... very nice Xhammer !!!

Offline wiz  
#21 Posted : Wednesday, November 15, 2017 9:57:11 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Offline wiz  
#22 Posted : Wednesday, November 15, 2017 8:51:06 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Meta analyse van Nationals (eerste Post FAQ tournament)

https://www.reddit.com/r...ls_top_16_meta_analysis/

Offline Mike  
#23 Posted : Thursday, November 16, 2017 3:04:46 PM(UTC)
Mike

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 3/15/2010(UTC)
Posts: 440
Man
Belgium
Location: Hoevenen-city

Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Originally Posted by: wiz Go to Quoted Post
Official results : https://www.tabletoptour...nt_results.php?tid=20156

#25 Wouter
#34 Gino
#36 Michel
#69 Matthias
#104 Robin

Op 118 deelnemers ... very nice Xhammer !!!



Proficiat heren ThumpUp , vooral aan Robin.
Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.