logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline MaartenW  
#1 Posted : Saturday, August 19, 2017 3:23:45 PM(UTC)
MaartenW

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 8/19/2017(UTC)
Posts: 3
Belgium
Location: Rumst

Goede middag heren (en dames?)

Ik zou graag een oude liefde terug nieuw leven in blazen en op internet vond ik jullie club.

In mijn jeugdige jaren (iets meer als 20 jaar geleden) heb ik te veel tijd en geld gespendeerd in een internet cafe/ warhammer verkoop punt op de Kipdorpvest in Antwerpen. Niet goed voor mij schoolresultaten, maar wel inmens plezant. Heb toen vooral Warhammer gespeeld, maar ook veel role play games zoals Starwars en zelfs een LARP Vampire: The masquerade.

Met wat weemoed denk ik terug aan die tijd (misschien is dat midlife crisis?). Toen ik onlangs verhuisde, ontdenkte ik terug mijn oude regelboeken van oa Warhammer en kriebelt het terug om dat nog eens te spelen.

Mijn elfen leger is ooit uit mijn auto gestolen en ik denk dat mijn dwergen legen spontaan is verhuisd naar een molshoop in de buurt om daar tegen muizen te gaan vechten, want dat kan ik ook niet meer terug vinden. Het enige wat mij nog rest is een halve doos Bloodbowl, de dieven zijn ook met de poppetjes gaan lopen.

Is het mogelijk om eens langs te komen en de sfeer op te snuiven? Voor ik een nieuw leger wil kopen, moet ik zeker zijn dat de passie blijft en er genoeg tegenstanders zijn.
Offline wiz  
#2 Posted : Saturday, August 19, 2017 3:31:36 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Ah de shop op de Kipdorpvest ? Als ik mij goed herinner was dat de Magic Dice en daar heb ik destijds mijn eerste warhammer battle ever gespeeld. Laugh

Je bent zeker meer dan welkom om bij ons oude hobbies terug op te pikken, enneuh, der lopen heel wat leden tegen de 40 aan, dus uit de toon ga je niet vallen denk ik.

Tegenwoordig wordt er 9th Age (Warhammer "vervanger"), 40K, X-Wing, Blood Bowl en verscheidene boardgames gespeeld.
De datums van onze battlenights zijn hier te vinden: http://xhammerforum.azur...sts&t=2251#post20846

In juli/augustus is het meestal wat stillekes, maar vanaf September zal er weer meer volk naar de battlenights komen !
Offline MaartenW  
#3 Posted : Saturday, August 19, 2017 3:39:33 PM(UTC)
MaartenW

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 8/19/2017(UTC)
Posts: 3
Belgium
Location: Rumst

Het was inderdaad de Magic Dice, ik behoorde tot het meubilair daar :)

Ik kan mij niet herinneren hoe veel keer ik 'toevallig' de laatste bus naar huis heb gemist omdat ik te lang bleef plakken. Dat werd dus een nachtje door :)

Ik ga eens ne keer kijken wanneer het beste uit komt.
Offline MaartenW  
#4 Posted : Thursday, September 7, 2017 8:35:31 PM(UTC)
MaartenW

Rank: Newbie

Groups: Member
Joined: 8/19/2017(UTC)
Posts: 3
Belgium
Location: Rumst

Om de een of andere reden had ik in mijn agenda gezet dat battlenight om 19:00. Maar nu kan ik nergens terug vinden hoe ik daar op ben gekomen. Kan eigenlijk niets terug vinden om hoe laat de battlenights starten.

Maar ik stond om 19:05 voor de deur en ze was op slot :( Of stond ik aan verkeerde deur? (46a, witte deur aan kant van straat, naast schooltje)

Om hoe laat starten battlenights eigenlijk?

Ik zal maar thuis een battlenight houden en eens zien of ik kan winnen met League of Legends.
Offline Veruca  
#5 Posted : Friday, September 8, 2017 1:09:02 AM(UTC)
Veruca

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 6/24/2014(UTC)
Posts: 265
Location: Stabroek

Thanks: 11 times
Was thanked: 18 time(s) in 13 post(s)
Hey Maarten, je was op de juiste locatie, enkel een half uurtje te vroeg. Battlenights beginnen om 19u30. Jammer dat je hebt gemist.
Offline wiz  
#6 Posted : Friday, September 8, 2017 9:12:03 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Das inderdaad zeer jammer !
De batllenights beginnen om 19h30 en ik weet idd eigenlijk niet of dat ergens op het forum staat... dat is zo'n beetje common knowledge binnen de club, maar voor nieuwe leden is dat idd onbekend.

Hmmm, Wim, daar moeten we iets aan doen he :)

In elk geval, Maarten, volgende battlenight is op 20/9 om 19h30 Laugh

Voorlopig staat er enkel een Heroes Of The Aturi cluster sessie op het programma zo te zien:
http://xhammer.azurewebsites.net/Challenges.aspx

Je kan daar zelf challenges plaatsen als je een specifiek spel wil spelen of zeker wil zijn van een opponent !
Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.