logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline wiz  
#1 Posted : Tuesday, May 9, 2017 12:13:32 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Nog niet op T3, maar zo kun je de datum al blokkeren indien gewenst :)

Ik ga er hoogstwaarshcijnlijk naartoe maar dat is nog niet 100% zeker.
3 plaatsen vrij in de wagen.
Offline Apocalypse  
#2 Posted : Tuesday, May 9, 2017 1:24:11 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
sorry, ben dan nog eens op reis dan :)
Offline MisterB  
#3 Posted : Tuesday, May 9, 2017 2:25:24 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Ga hier nog is over nadenken. Is weer op ne zondag... en voel da toch wel op de maandag nog Blink
UserPostedImage
Offline wiz  
#4 Posted : Monday, May 22, 2017 5:05:54 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
T3 page up: https://www.tabletoptour...tournament.php?tid=19379

inschrijven kan vanaf volgende week
Offline MisterB  
#5 Posted : Monday, May 22, 2017 6:24:32 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Allé doe mee.
UserPostedImage
Offline MisterB  
#6 Posted : Monday, May 29, 2017 10:05:53 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Ben ingeschreven
UserPostedImage
Offline Necro  
#7 Posted : Monday, May 29, 2017 10:46:33 PM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Me too! ThumpUp
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#8 Posted : Monday, May 29, 2017 10:49:36 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
3 me !
Offline MisterB  
#9 Posted : Tuesday, May 30, 2017 10:37:21 AM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Oefenen maar Wink
UserPostedImage
Offline wiz  
#10 Posted : Friday, June 9, 2017 8:10:21 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Correctie, ik ga alleen rijden die dag, ik kom 's morgens van ergens anders en 's avonds ga ik ook niet naar huis.
Bjorn, je zal ander vervoer moeten zoeken.
Offline MisterB  
#11 Posted : Sunday, June 11, 2017 9:56:52 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Geen probleem rij ik zelf wel
UserPostedImage
Offline wiz  
#12 Posted : Monday, July 31, 2017 9:30:00 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Gisteren speelde ik met dezelfde lijst als in Gent. Graag had ik hem na Gent nog aangepast maar de lijsten moesten vroeg binnen zijn dus dat ging niet meer (Rapha moest op reis)
Wat zou ik aanpassen: Extra Munitions (2) op Dengar vervangen door Inertial Dampeners (1) en dus op 99 uitkomen voor de initiative bid.

Die wijziging zou gisteren al zeer waardevol geweest zijn zo zou later blijken, maar helaas dus. RollEyes

1: Miranda/Nym (naam vergeten, dien ene met zijn baard) Wink

Al meteen de initiave roll verloren waardoor zijn PS 10 Nym laatst mocht moven. Dit maakte het al meteen zéér moeilijk. Na een onverwachtte balsy move kon ik toch zijn Nym uitschakelen na een unmodified range 3 shot.
Daarna ging het steil bergaf voor hem (Miranda vloog over haar eigen Connor Net waar hij vanuit ging dat zijn Nym die ging voorkomen van te detonaten, moest die nog geleefd hebben). Miranda stressed en ionised, dus een vogel voor de kat.

100-27 win

2: Nym, Assaj & Sunny Bounder (Laurent)

Weer de initiative roll verloren en dus weer de tegenstander zijn PS10 Nym die laatst mocht moven. En dat maakt een wereld van verschil.
Assaj is ook een miserie voor Expertise Dengar, dus die match ging zeer slecht voor mij. Maar no shame want Laurent zou die dag 7-0 gaan en de titel naar huis nemen. Laugh

22-100 verloren

3: Rey & Lothal Rebel (Benoit)

Zware opponents vandaag. Blink

Vs Benoit ging het ook moeizaam ... Dengar getrade voor Rey waardoor het endgame Nym vs Lothal Rebel was. Ik heb het lang volgehouden en goed gearcdodged maar helaas ging de damage te traag en op een gegeven moment had hij toch een shot op Nym en daar ging Nym dan in vlammen op (met nog een paar hull over op de Lothal Rebel).
In deze match had de Intertial Dampeners dan weer zeer waardevol geweest om een block van de Lothal te vermijden en keihard (2x met wa chance) op range 1 te kunnen uithalen...

79-100 loss

4: Upsilon, Upsilon, Lambda (Wouter)

Hier ga ik weinig over vertellen want dat was een vrij onaangename ervaring: de tegenstander bleef in een fortress in een hoekje staan zonder te bewegen. Dankzij handige combo's had hij elke beurt met alle ships focus en 0 stress.

Zo goed mogelijk genaderd maar Dengar in 1 keer dood (hij kon wel 1 Upsilon in de helft krijgen).
Daarna heeft Nym op zijn eentje de 3 shuttles afgemaakt.
Niet leuk. ThumbDown

100-57 win

Dus 2 wins slechts, en goed voor een 15e plek. Niet slecht maar er zat zeker meer in. Ik heb moeilijke opponents gehad (de lat ligt hoog in Bxl) + geen enkele ace tegengekomen (waar mijn lijst het sterkst tegen is). Maar dat hoort er bij. RollEyes

Jammer dat men lijst niet optimaal was, als ik hem na Gent nog had kunnen tweaken had het beter gegaan.
In elk geval, zoals altijd heel leuk in Bxl en toffe opponents (buiten die ene Fortress player...)

Mooie participation prizes ook !

UserPostedImage

Ik kocht ook nog een setje acryl obstacle tokens om Rapha en Corentin te sponsoren met hun TO bezigheden.
Echt heel sjiek !!!

UserPostedImage

Ik zal die allemaal eens van wat verf voorzien zodat ze nog beter tot nu recht komen

Results will be posted here
https://www.tabletoptour...nt_results.php?tid=19379

En ik kijk al uit naar Gino zijn verslag Wink

Edited by user Monday, July 31, 2017 9:33:13 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline Necro  
#13 Posted : Monday, July 31, 2017 1:31:55 PM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Lang geleden voor mij dat ik nog eens heb deelgenomen aan zo’n competitief tornooi. Want met alle respect voor de XXO of Gelrode, hier was de top van België + Noord Frankrijk aanwezig. Maar ik had wel vertrouwen in mijn lijst: Poe + Rey . Ik speel al een jaar met Poe en nu met Intensity erbij is die nog beter geworden. Rey ken ik ook goed, dus ik was benieuwd hoe ik ging presteren op zo’n tornooi. Blink

Ik heb alleen maar tegen franstaligen gespeeld, en ik kan de Laurents, Arnaults en Oliviers niet meer op de juiste match toewijzen... Smile

Ronde 1: Dengar – Tel (win 100 – 41)
Ik kreeg initiative van mijn opponent, dus Poe moest zowaar eerst moven waardoor zijn title (om die target locks te removen) al niet veel waard was. Maar dankzij goede range control kon ik van buiten range ineens naar range 1 geraken. Mijn primary target was Tel, en die sneuvelde vrij vlot, Poe had wel al veel damage moeten slikken dus hij was de volgende die eraan was, maar Rey kon de resterende 4 hull op Dengar afmaken zonder zelf al te veel schade op te lopen.

Ronde 2: Biggs – Lowrick – Thane (loss 0 – 59)
Een zeer harde lijst voor mij. Ik moest schieten op Biggs, maar deze had elke beurt evade + focus (dankzij Jan+Jyn) + kreeg nog een free evade van Lowrick. En dan nog R2D2 om te regennen. Damage doen gaat dus heel traag, en werd niet geholpen door de dice en de 2 crits op Rey (2 keer blinded pilot). Rey sneuvelde en zijn ships waren inmiddels wel uit formatie, maar allen nog in goede conditie, dus Poe is gaan vluchten voor de punten. Scared

Ronde 3: Chewie + 2 TLT Ywings (win 100 – 29)
Tegen een vrij jonge deelnemer, pakweg 15 jaar? Ik heb agressief geapproacht en kon daardoor al met beide ships op Chewie schieten voordat de TLTs in range kwamen. Maar dan maakte ik een grote fout: in defence heb ik mijn focus op Poe gespend om 2 eyeballs om te zetten en zo geen damage te slikken, maar niet gezien dat Gunner op Chewie zat. Gevolg: 3 damage moeten slikken en intensity niet kunnen chargen. Gelukkig kon ik Chewie elke beurt veel damage doen en dankzij de repositioning zelf weinig TLT damage pakken. Nadat Chewie dood was, was het toch nog even spannend want mijn beide ships hadden nog maar enkele hull over, maar uiteidelijk kunnen winnen met enkel een halve Rey weggegeven.

Momenteel stond ik 10de in de ranking, en voor mij was de MOV zeer dicht bij elkaar. Dus een win zou mij waarschijnlijk bij de top 8 brengen. Spannend! OhMyGod

Ronde 4: Firespray + 2 TLT Agressors + Tie fighter (win 100 – 70)
Dit leek haalbaar gezien Poe met zijn ability + autothrusters goed bestand was tegen TLTs. Maar op de firespray zat General Hux, en die zorgde voor extra focus tokens en een unblockable hit. Nasty! Bovendien was mijn opponent de eerste ronden meester in het rollen van evades. Ik deed dus amper damage en Poe kon niet voldoende verdedigen. Toen Poe als eerste ship dood was leek het einde tornooi voor mij, maar Rey had nog vanalles in petto. Door een paar verrassende moves kon ik damage ontwijken, en nu keerden de dobbelstenen in mijn voordeel. De TLTs en Tie fighter sneuvelden, maar Rey had nog maar 1 hull en de Firespray 3. Ik zette alles op een goede attack op range 1 en deed zowaar 5 damage. Firespray dood. Phew, door het oog van de naald gekropen hier!

Ik kwam terecht op de 7de plaats (ex-aeco) en haalde zowaar de cut! Mijn verwachtingen waren al overtroffen. ThumpUp

Kwartfinale: Rey + Jan Ors aka Death Rey (win 100 – 59)
Ik kwam uit tegen Jonathan van de thuisclub R2T3, de enige thuis-speler die de cut haalde en dat voelde ik ook. Hij had het thuis-voordeel. Maar tegen zijn lijst had ik strak plan: Jan Ors moest asap dood, want die extra die + TLT die hij meehad zou te pijnlijk worden. Dat lukt zeer goed, na de eerste combat round had Jan Ors nog maar 1 hull over, en de volgende combat round was hij weg. Met 2 tegen Rey was het gewoon zorgen dat ik niet bumpte en dus meer damage kon doen dan hij. Rey sneuvelde nog, maar Poe was nog full health.

Halve finale: Rey + Lothal Rebel (win 100 – 0)
Toch wel schrik van deze lijst want zowel Michel als Jimmy hadden hiertegen het onderspit moeten delven en hadden lof voor zijn manier van spelen. Primary target was Rey en dat draaide goed uit, ik kon snel veel damage doen en de movement phase kwam telkens perfect uit voor mij omdat ik met beide ships laatst mocht moven en de repositioning van Poe & inertial dampeners van Rey. Mijn opponent maakte ook wat foutjes zodat hij zelf vaak gebumpt was en niet kon schieten. Het draaide uit in de gemakkelijkste match van het tornooi voor mij. Alles mooi opgekuist zonder punten te verliezen.

Oh my God! Ik sta hier gewoon in de finale! Scared

Finale: Nym + Asajj + Sunny Bounder (loss 0 – 100)
Ongeslagen tegenstander met een zeer sterke lijst. Ik wist niet goed hoe ik deze matchup moest aanpakken. Nym snel uitschakelen zou zeer waardevol zijn, maar Poe is daar zo kwetsbaar voor. Ik zou afwachten hoe de approach gebeurt en aangezien Nym zich wat afzijdig hield probeerde ik eerst Bounder uit te schakelen, maar een slechte attack rol verhinderde dat (enkel shield was weg). Mijn opponent had Asajj enorm lastig in de weg gezet en ik zat gewrongen met mijn movement. Ik kon niet anders dan damage te verpreiden maar Rey slikte wel veel damage. Nadat Rey weg was was de mach eigenlijk gespeeld, ik heb nog geprobeerd met verrassende moves maar er was niets tegen te beginnen. Mijn opponent had een zeer sterke lijst, een moeilijke voor mij, en speelde er heel goed mee. Een heel verdiende winnaar van het tornooi!

Resultaat is mijn beste tornooi ooit: 2de plaats in een zeer competitieve omgeving.
Super blij mee! BigGrin

Edited by user Tuesday, August 1, 2017 12:02:16 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#14 Posted : Monday, July 31, 2017 1:44:07 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Nogmaals proficiat Gino ! BigGrin

Ik ben blij en toch wel een beetje trots dat Xhammer het beter en beter begint te doen ThumpUp
Offline MisterB  
#15 Posted : Monday, July 31, 2017 1:50:35 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Sommige toch Unsure
UserPostedImage
Offline Apocalypse  
#16 Posted : Monday, July 31, 2017 4:18:07 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Ja echt zot gedaan, dikke proficiat!
Ge gaat nogal stijgen in de ranking nu! Tijd om die ook eens in uw signature te zetten zou ik zeggen dus ;)

Edited by user Monday, July 31, 2017 4:19:44 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.