logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline wiz  
#1 Posted : Wednesday, October 19, 2016 11:12:10 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Jaarlijks X-Wing toernooi op het 16th Conflict weekend van Team Conectr (www.conectr-team.be)

Goed op tijd, maar daar hou ik wel van !
https://www.tabletoptour...tournament.php?tid=17841

Robin & ik gaan er naartoe. Nog 2 plaatsen beschikbaar in de wagen Wink

Edited by user Wednesday, October 26, 2016 10:13:12 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline Apocalypse  
#2 Posted : Wednesday, October 19, 2016 11:44:33 AM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Ha daar heb ik vorig jaar mijn beste resultaat ooit gehaald, kans is groot dat ik mij ook inschrijf dus.
Offline MisterB  
#3 Posted : Wednesday, October 19, 2016 3:10:50 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Ik ook mijn beste resutaat dus gaan ook mee.
UserPostedImage
Offline Necro  
#4 Posted : Sunday, March 19, 2017 11:39:51 PM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
'k heb mij ook ingeschreven!

We zijn al met 6 van xhammer ThumpUp
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#5 Posted : Monday, March 20, 2017 11:44:48 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
keigoe, binnekort moeten we een buske gaan inlggen Laugh
Offline MisterB  
#6 Posted : Tuesday, May 2, 2017 2:21:48 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Mag ik van iemand cluster mine tokens lenen. Ik zou er graag nog 2 hebben (to be on the save side)
Anders moet ek nen bomber of ne ghost bijkopen BigGrin tegen zondag.
UserPostedImage
Offline wiz  
#7 Posted : Tuesday, May 2, 2017 2:25:27 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Originally Posted by: MisterB Go to Quoted Post
Mag ik van iemand cluster mine tokens lenen. Ik zou er graag nog 2 hebben (to be on the save side)
Anders moet ek nen bomber of ne ghost bijkopen BigGrin tegen zondag.


Voor mij ok !
Ik zal ze meepakken
Offline Apocalypse  
#8 Posted : Tuesday, May 2, 2017 2:33:25 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
pik ik u dan zondag om 08u00 op de P&R van Wommelgem op Matty?

Edited by user Tuesday, May 2, 2017 2:33:58 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline MisterB  
#9 Posted : Tuesday, May 2, 2017 2:49:22 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Originally Posted by: wiz Go to Quoted Post
Originally Posted by: MisterB Go to Quoted Post
Mag ik van iemand cluster mine tokens lenen. Ik zou er graag nog 2 hebben (to be on the save side)
Anders moet ek nen bomber of ne ghost bijkopen BigGrin tegen zondag.


Voor mij ok !
Ik zal ze meepakken


Thanks
UserPostedImage
Offline matty  
#10 Posted : Friday, May 5, 2017 2:15:22 AM(UTC)
matty

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 4/20/2015(UTC)
Posts: 58
Belgium
Location: Wommelgem

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Originally Posted by: Apocalypse Go to Quoted Post
pik ik u dan zondag om 08u00 op de P&R van Wommelgem op Matty?



dat mag wel ThumpUp ThumpUp
Offline Apocalypse  
#11 Posted : Friday, May 5, 2017 10:41:19 AM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
ok, sgoe, diene richting Antwerpen of diene richting Holland/Hasselt?
Offline matty  
#12 Posted : Friday, May 5, 2017 1:25:22 PM(UTC)
matty

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 4/20/2015(UTC)
Posts: 58
Belgium
Location: Wommelgem

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
dat is eender
Offline Apocalypse  
#13 Posted : Friday, May 5, 2017 2:25:04 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Pakt diene richting Antwerpen dan he, die is groter denk ik.
Offline wiz  
#14 Posted : Sunday, May 7, 2017 11:05:19 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
In een poging om Quad Jumpers viable te maken (en eens iets anders te spelen dan Kettsu Bossk) heb ik dit lijstje bijeen gesmeten:
http://xwing-builder.co.uk/view/683301/fenn-deere-

Ik had er voordien al wat testmatchkes mee gedaan en dat viel redelijk goed mee ...

1 Fenntastic Beasts
Al meteen een zware matchup: Steve met Fenntastic Beasts: Fenn Rau en 2 Jumpmasters met torpedoes en allen met Attanni Mindlink ... Zeer moeilijke matchup voor mijn list en ja hoor, na wat jagen waren beide Fenn's er uit, maar ondertussen was er ook al een Quad Jumper dood. De torpedoes waren dodelijk en wat later was heel mijn squad er aan en was er nog 1 jumpmaster full en 1 half ... 152-48 loss.

Uiteindelijk gaat Steve het toernooi winnen en deze matchup was te hard voor de Quad Jumpers, dus niet echt teleurgesteld...

2 Kath Scarlet & Dengar
Deze keer een match tegen Greg van Ego Squadron en weer big guns ... Kath Scarlet & Dengar. Het ging er zeer hard aan toe, en Kath kreeg zeer veel te slikken. Wanneer die neerging was het nog 1 QJ, Fenn en de Y-Wing vs Dengar ...

Uiteindelijk werd het heel spannend was het Dengar vs een Y-Wing, die elkaar tegelijk afmaakten. Dan maar een final salvo waarbij ik 9 dice had en Greg maar 6 ... 5 hits vs 1 = Win for me :)

3 Triple X-Wings
Een match vs Patrick met een vrij old school lijstje (3 T65 X-Wings) en hier konden de QJ's echt hun ding doen ... 3 keer heb ik een X-Wing op een asteroid kunnen tractoren waardoor hij er in de daaropvolgende activation nog eens moest over vliegen ook ... Het was vrij rap gedaan ... Enkel de QJ's verloren. 160-40 gewonnen

4 Fenntastic Beasts bis
Opnieuw Fenntastic Beasts ... Michel van EGO Squadron deze keer. Weinig over te zeggen, de match verliep vrijwel hetzelfde als match 1 maar nu zelfs nog 2 jumpmasters op full opt einde ...
168 - 32 loss.

5 Omega Leader, The Inquisitor en Kylo Ren shuttle
Een laatste match vs een speler uit Kortrijk Kevin (die ook meegaat naar het EK in juni). Omega Leader, The Inquisitor en Kylo Ren shuttle. Met de shuttle heeft hij wat fouten gemaakt, heeft maar 1 keer kunnen schieten en stond nadien op de rotsen => afgemaakt door QJs en de TLT. Omega Leader is 2 beurten achter elkaar op rotsen gezet door een QJ en werd dan afgemaakt door Fenn.
Opt einde was het een Ace duel, mijn PS9 Fenn vs zijn PS8 Inquisitor. Hij heeft dapper gevlogen, maar uiteindelijk toch gesneuveld tegen Fenn. 135 - 65 win

3 wins uiteindelijk en dat was beter dan mijn vooropgesteld doel voor vandaag (ik wou 2 wins en 1 zeer close loss)
Dus voor mij ist een geslaagd experiment. QJs zijn zeer fun en in de juiste lijst zeer waardevol. ThumpUp

Prijzen: alt-art Veteran Instincts en Swarm Leader + acryl ion en tractor beam token. Smile

Robin ging lopen met de troostprijs ! Een Mist Hunter + 2 Ion tokens en ne alt art Swarm Leader nog
UserPostedImage

Edited by user Monday, May 8, 2017 11:36:27 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline crusader  
#15 Posted : Sunday, May 7, 2017 11:53:36 PM(UTC)
crusader

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 12/28/2008(UTC)
Posts: 128
Location: zoersel

Was thanked: 4 time(s) in 2 post(s)
lijst was old school maar wou nog eens met x-wings vliegen.

Het was de eerste keer dat ik tegen qj's vloog en had ze een beetje onderschat.
Normaal maak ik gebruik van de asteroid om er rond te vliegen, maar tegen qj's is het niet verstandig om er dicht lengs te vliegen.

Opzet was om die qj's snel uit te schakelen alleen duurde dit iets te lang.
Was een leuke battle die idd snel voorbij was.

Offline wiz  
#16 Posted : Monday, May 8, 2017 12:19:46 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Originally Posted by: crusader Go to Quoted Post
lijst was old school maar wou nog eens met x-wings vliegen


Ja zeker bewonderenswaardig van X-Wings naar de tafel te brengen ! Zagen we die maar wat meer ...


Offline MisterB  
#17 Posted : Monday, May 8, 2017 11:11:53 AM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Ik ga ook wa pogen neer te schrijven.

Ik had dit bij: http://xwing-builder.co.uk/view/681636

1: Tegen Agressor, Kavil en N'dru. Ging wel goed deze. Hij heeft wel wa pech gehad met zijne N'dru (Glitterstim geactiveerd maar te ver voor cluster missiles) en dan nog pech met rollen als em ze wel kon afschieten. Heb daar goe gevlogen en goe gerold met als hoogte punt de bump van zijne Agressor tegen mijne QJ. Dus turn nadien in achteruit en de 3 clustermine tokens derop. Hij rolde wel maar 2 hits op 6 dice maar was genoeg. Ne win met 100 - 0

2: Tegen Jimmy met Rey en Lothal ghost. Te veel hit points om weg te doen. Rey ook wel met bommen weg gekregen maar de lothal was er te veel aan vooral met zijne autoblaster. Ne loss met 79 - 100

3: Tegen de Gino met Rey en Miranda: Leek erop of hij had zijne lijst echt tegen diene van mij gemaakt Wink QJ in eerste ronde er al uit... en dan was er niks meer aan te doen. Ne loss 0 - 100

4: Deze was tegen Poe, Nien en Thane Kyrell: Hier toch wa inschattings fouten gemaakt. Bom gesmeten op de gewone manier maar gemist zelfs met bombardier. Ook slecht gesmeten voor Guri... focus genoeg maar altijd blanks smijten. Thane wel redelijk laag gekregen maar dan is em den andere kant op gegaan en kon em regennen. Poe zat achter Palob. Te laat gedacht dat palob kon barrelrollen anders had ek Poe rapper kwijt geraakt. Efin Poe kunnen afmaken met hulp van QJ maar Nien was terug (met nog wel 1 hull over) maar hij kon Palob nog afmaken voor dat diene kon schieten... da met 4 defence dies. *Zucht*. Veel gevloekt Blushing Ne loss 35 - 71 (Punten ben ik niet 100% zeker)

5: Ook de triple X-wing lijst: Hier hebben bommen super hun werk gedaan. Zo Wedge eraan gekregen en Wes toch ook zeer gedaan. Palob redelijk snel eraan. Dan was het Guri en QJ tegen Tran. Dan weeral slecht gegooid met Guri ondanks alle Focus tokens en 3 damage binnen dus nog op 1 hull. Dan maar Guri ff uit de strijd gehaald en geprobeerd met de QJ iets te doen maar diene heeft het ni gehaald dus was Guri op 1 hull dan andere ook op 1 hull maar met intergrated Astro dus eigenlijk 2 punten. Na wa gedans toch maar na barrel roll face to face. Focus gekregen van haar ability. Dice rollen 2 crits, eye en blank. Zijne droid deed de crits herrollen... 2 gewoon hits (Oef!) Target lock... Black bleef blank 3 hits en geen evades bij den andere. Win. Was wel spannend. Ne win 100 - 63

2 wins is wel ok maar had toch op nen 3e gehoopt. Misschien volgende keer den eerste verliezen Laugh

Winnings: Alt-art gunner en Swarm Tactics en Acryl Ion

Besluit: Moet terug wa meer kunnen spelen want mis wa routine.
UserPostedImage
Offline crusader  
#18 Posted : Monday, May 8, 2017 12:04:52 PM(UTC)
crusader

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 12/28/2008(UTC)
Posts: 128
Location: zoersel

Was thanked: 4 time(s) in 2 post(s)
best mogelijk dat ik een volgend tornooi weer een sqd van x-wings op tafel zet.

Edited by user Monday, May 8, 2017 12:06:59 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline Necro  
#19 Posted : Monday, May 8, 2017 12:08:25 PM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Ik heb het tornooi aangevat met 2 ships die vrij aanwezig zijn in de meta: Rey & Miranda. Ik heb de lijst gekozen boven mijn Jake + double K wing omdat ik eens wat meer op resultaat wou spelen. Het doel was dan ook 3 wins.

1 Tie swarm
Tegen Benjamin die speelde met Darth Vader, Howlrunner + 3 black squadrons met crackshot. Het was snel duidelijk dat de swarm Miranda eerst viseerde, mijn plan om de eerste 2 ships net binnen range 3 te hebben zodat er maar 2 ships konden schieten mislukte, waardoor ik de beurt nadien de ganse swarm op Miranda kreeg. Ik probeerde nog om Howlrunner te oneshotten met de homing missiles maar dat mislukte net (1 hull over). Miranda overleefde niet en dat was de beurt die de match besliste. Rey kon nog alle Tie fighters opkuisen maar sneuvelde zelf toen enkel Darth Vader nog overbleef. (66 – 100 loss)

2 Soontir, Vessery & Tie bomber
Ik kwam tegen Robin uit met een combinatie van goede ships zonder meer. Leuk om Soontir nog eens terug te zien. Ik heb op de bomber gefocust als eerste target en die overleefde de eerste round burst damage niet. Robin had het op Rey gemunt en ook hij kon goed uithalen. Rey en Soontir sneuvelden samen, en een gehavende Vessery had weinig kans tegen Miranda. (100 – 54 win)

3 Quad jumper, Palob & Guri
Tegen Bjorn die een originele Scum list op tafel bracht. Zijn lijst heeft het moeilijk met burst damage en de Quad Jumper sneuvelde in de eerste combat round. Zonder dreiging van bommen kon ik mijn ships zorgeloos positioneren en dat werkte goed: Palob heeft wel enkele keren tokens kunnen strippen maar moest dat bekopen met zijn leven. Ten slotte was ook Guri niet opgewassen tegen de attack van Rey/Finn (100 – 0 win)

4 Rey & Lothal Rebel
Tegen Jimmy die de laatste maanden een ijzersterke reputatie aan het opbouwen is. De match begon goed voor mij met 2 keer een move die hij niet verwachtte maar de Ghost neerhalen heeft tijd nodig en vooral Miranda kreeg ook veel damage te slikken (ja, ’t is een vrouw he). Lothal Rebel was er eerst aan, maar kort daarna moest ook Miranda sneuvelen. Rey vs Rey zou de match beslissen, ik stond wel 1 a 2 damage voor, maar op’t einde had Jimmy’s Rey nog 2 hull over en de mijne nog 4. Jammer voor mij dus dat de tijd op was, want nu telde de helft van de punten en aangezien mijn Rey iets goedkoper was verloor ik de match. (70 – 72 loss)

5 Poe, Nien & Thane Kyrell
De laatste match was tegen Michiel die een versatile rebel lijst had. 3 ships die kwetsbaar waren voor mijn attacks maar de T-70 xwings konden wel arc-dodgen natuurlijk. Ik wou Poe zo snel mogelijk eruit maar omdat hij op range 1 van Miranda boostte, heb ik mijn alpha strike op Nien gedaan, Rey maakte het werk af. Miranda kreeg ook veel damage. Dan vluchtte ik weg met Miranda, Poe erachter aan en Rey achter Poe. Miranda en Poe sneuvelden dan in dezelfde beurt, waarna Rey eenvoudig met Thane kon afrekenen. (100 – 67 win)

Met 3 wins en een 6de plaats ben ik zeker tevreden. Misschien zat er zelfs nog meer in want mijn losses waren een vermijdbare fout + een zeer close match.
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline Apocalypse  
#20 Posted : Monday, May 8, 2017 12:45:50 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Match 1:
Tegen Westvlaming nr 1: Tijs, met een empire lijst die ik mij nu ff nimeer herinner buiten dat het 100-0 voor mij was. (zal nog wel editen moest het terugkomen :) )
Edit: Whisper zat erbij!

Match 2:
Tegen Westvlaming en empire nummer 2, Kevin, met Omega Leader, The Inquisitor en Kylo Ren shuttle, bij de eerste combat vollen bak op de Upsilon geknalt en 3 crits kunnen doen waarvan een blinded pilot, pech voor hem want hij ging mij juist ook veel damage doen normaal. Heb nog wat afgezien tegen Omega Leader, ik snap nu waarom die zo goed is :) Maar dus win nummer 2 uiteeindelijk want had zijne Upsilon eraan gekregen en hij niets van mij dus 42-0

Match 3:
Tegen Westvlaming en empire nummer 3, Benjamin, met ne mini swarm met Vader, Howlrunner met crack shot en 3 Black Squadron Crackshots, heb 1ne slechte move gedaan met Ryad die op ne rots kwam, vlak voor de swarm en ze overleefde het niet en heb er dan enkel nog Howlrunner aan gekregen dus een 19-34 Loss.

Match 4:
Tegen de Matty, empire nr 4, mirror match dus en na 75 minuten hadden wel elks onze Delta van 28 ptn nog over en Matty won de Final Salvo dus 72-72 Loss.

Match 5:
Tegen de Greg met Kath Scarlet & Dengar dus, mijn dices werkten goed mee en hij was Kath vrij snel kwijt en hij heeft veel te lang op Vessery moeten schieten en toen die eraan was was het ook gedaan met Dengar dus 100-36 Win.

3 op 5 dus en een hoge Mov en was daardoor 5des.
had nog net een prijs en heb de Rebel Starter kit van Destiny gepakt:
UserPostedImage

En had dan nog een alt. art Gunner kaartje + acryl ion en tractor beam token.

Edited by user Monday, May 8, 2017 2:36:45 PM(UTC)  | Reason: something came back to me

Offline matty  
#21 Posted : Monday, May 8, 2017 4:44:35 PM(UTC)
matty

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 4/20/2015(UTC)
Posts: 58
Belgium
Location: Wommelgem

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Originally Posted by: Apocalypse Go to Quoted Post
Match 1:
Tegen Westvlaming nr 1: Tijs, met een empire lijst die ik mij nu ff nimeer herinner buiten dat het 100-0 voor mij was. (zal nog wel editen moest het terugkomen :) )
Edit: Whisper zat erbij!




Die had nog Omega leader in een Tie/fo fighter
en een defenderke
Offline wiz  
#22 Posted : Monday, May 8, 2017 5:30:45 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
komaan Matthias, nu gij nog even uw ervaringen delen he ! BigGrin
Offline matty  
#23 Posted : Monday, May 8, 2017 5:34:53 PM(UTC)
matty

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 4/20/2015(UTC)
Posts: 58
Belgium
Location: Wommelgem

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Originally Posted by: wiz Go to Quoted Post
komaan Matthias, nu gij nog even uw ervaringen delen he ! BigGrin


Ik heb het geheugen van nen goudvis Scared , maar ik zal het strakjes proberen
Offline Apocalypse  
#24 Posted : Monday, May 8, 2017 6:30:35 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
The results are in: https://www.tabletoptour...nt_results.php?tid=17841

Place Team Points
1. Xhammer (6) 2.67
2. Replay Kortrijk (3) 2.67
3. Ego Squadron (4) 2.25

Place Army Points
1. Scum and Villainy (8) 2.75
2. Empire (6) 2.67
3. Rebels (5) 2.4

Edited by user Tuesday, May 9, 2017 11:40:49 AM(UTC)  | Reason: correctere army points

Offline matty  
#25 Posted : Thursday, May 11, 2017 8:44:17 PM(UTC)
matty

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 4/20/2015(UTC)
Posts: 58
Belgium
Location: Wommelgem

Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
Match 1
Mijn eerste matchke was tegen Jimmy. Hij speelde met ray en de Ghost. Hier heb ik mezelf vastgevlogen omdat ik het risco niet wou lopen om crits te rollen als ik over debry vloog. Mij kennende zou ik elke keer prijs gehad hebben. En daar heeft hij gebruik van gemaakt waardoor mijn 3 defenderkes het onderspit hebben moeten delven

Match 2
Dit was tegen Tijs. Hij had vorige ronde al zwaar op zijn dak gekregen van de 3 defenders van de wouter dus die zag dat volledig zitten. Hier waren de 3 defenders geen partij voor hem. Enkel zijn phantom was moelijk te pakken. deze sprond elke keer weg en kreeg dan nog eens 2 extra defense dice bij. 3 Attack dice tegen 5 defence is hopeloos.

Match 3
Dat was tegen michiel. Hij speelde met een mini swarm dacht ik. maar hij is op een bepaald moment smecht beginnen Vliegen waardoor hij niet meer op mij kon schieten en ik 1 voor 1 zijn tie figters kon wegwerken

Match 4
Mijn tegenstander speelde met 3 defenders (zwaar overpowerd dus Flapper ) Hier heb ik wel een paar vliegfouten gemaakt waardoor ik 2 beurten niet kon schieten. Maar de match ging redelijk gelijk op tot de laatste minuut en we hebben moeten dobbelen voor de winnaar te kennen

Match 5
Dit was tegen nen michel. Hij had me ooit aangeraden om met 3 defenders te spelen. Waar hij nu al spijt van had. Hij speelde met 2 jumpmasters en een Protectorate Starfighter. Tot mijn grote verbazing was er al snel 1 van zijn jumpmasters dood waardoor ik in het voordeel was. Op het einde was het 1 defender tegen Protectorate Starfighter. Dat ik in mijn voordeel heb kunnen draaien omdat ik de achtervolging kon inzetten en hij niet kon terugschieten.

Edited by user Friday, May 12, 2017 2:59:23 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.