logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline MisterB  
#1 Posted : Friday, March 31, 2017 11:25:11 AM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 663
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Vraagje ivm Cluster mines

De faq heeft den tekst aangepast naar: When a bomb token detonates, the ship that moved through or overlapped that token rolls 2 attack dice and suffers 1 damage for each hit and crit rolled. Then discard that token.

Als ge ne crit rolt, dan krijgt ge/doet ge toch gewone damage en gene critical damage toch?
UserPostedImage
Offline Apocalypse  
#2 Posted : Friday, March 31, 2017 11:27:02 AM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,669
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 112 times
Was thanked: 44 time(s) in 37 post(s)
heu ja dat staat er toch..
Offline MisterB  
#3 Posted : Friday, March 31, 2017 1:23:00 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 663
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Ok just checking
UserPostedImage
Offline Necro  
#4 Posted : Friday, March 31, 2017 2:01:04 PM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 640
Man
Location: Elewijt

Thanks: 49 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Inderdaad, das al goed genoeg zenne ThumpUp

Ik heb ook nog enkele dubieuze gevallen tegengekomen:

  1. Een ship krijgt 2 critical hits en dat bleken 2 blinded pilots te zijn. (Blinded pilot = You cannot attack. After your next opportunity to attack flip this card)
    Wat gebeurt er dan? 2 opportunities to attack niet schieten of beide kaarten omdraaien na de eerste opportunity? (We hebben het laatste gedaan)

  2. Rey met Millenium Falcon krijgt een tractor beam token (dus haar agility is dan 0). Dan wordt Rey aangevallen in haar arc maar ze heeft Finn crew bij. (Finn = ... when defending, add 1 blank result to your roll). Mag die defence die worden toegevoegd aan een rol met 0 dice? We hebben gespeeld van wel, omwille van de vermelding "when defending" terwijl er bij C3P0 staat "...before you roll 1 or more defence dice..." waar het expliciet wordt uitgesloten...
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#5 Posted : Friday, March 31, 2017 2:17:29 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,893
Man
Location: Terhagen

Thanks: 86 times
Was thanked: 135 time(s) in 106 post(s)
Originally Posted by: Necro Go to Quoted Post
Ik heb ook nog enkele dubieuze gevallen tegengekomen:

  1. Een ship krijgt 2 critical hits en dat bleken 2 blinded pilots te zijn. (Blinded pilot = You cannot attack. After your next opportunity to attack flip this card)
    Wat gebeurt er dan? 2 opportunities to attack niet schieten of beide kaarten omdraaien na de eerste opportunity? (We hebben het laatste gedaan)

  2. Rey met Millenium Falcon krijgt een tractor beam token (dus haar agility is dan 0). Dan wordt Rey aangevallen in haar arc maar ze heeft Finn crew bij. (Finn = ... when defending, add 1 blank result to your roll). Mag die defence die worden toegevoegd aan een rol met 0 dice? We hebben gespeeld van wel, omwille van de vermelding "when defending" terwijl er bij C3P0 staat "...before you roll 1 or more defence dice..." waar het expliciet wordt uitgesloten...


Ik denk dat we het in beide gevallen correct gedaan hebben Smile

1. de 2 blinded pilots hebben hun requirement voldaan opt zelfde moment (bij next opportunity) dus gaan tegelijk weg.

2. C-3PO zegt idd dat het enkel werkt wanneer er gerollt wordt, Bij Finn, ist gewoon add nen blank. Ook juist denk ik, maar ik heb eens een reddit topicje gestart om zeker te zijn.

Offline MisterB  
#6 Posted : Friday, March 31, 2017 3:03:18 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 663
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Originally Posted by: Necro Go to Quoted Post
Inderdaad, das al goed genoeg zenne ThumpUp

Ik heb ook nog enkele dubieuze gevallen tegengekomen:

  1. Een ship krijgt 2 critical hits en dat bleken 2 blinded pilots te zijn. (Blinded pilot = You cannot attack. After your next opportunity to attack flip this card)
    Wat gebeurt er dan? 2 opportunities to attack niet schieten of beide kaarten omdraaien na de eerste opportunity? (We hebben het laatste gedaan)


Hier zijn er met ons eens: https://community.fantas...inded-pilot-damage-card/

Originally Posted by: Necro Go to Quoted Post

  • Rey met Millenium Falcon krijgt een tractor beam token (dus haar agility is dan 0). Dan wordt Rey aangevallen in haar arc maar ze heeft Finn crew bij. (Finn = ... when defending, add 1 blank result to your roll). Mag die defense die worden toegevoegd aan een rol met 0 dice? We hebben gespeeld van wel, omwille van de vermelding "when defending" terwijl er bij C3P0 staat "...before you roll 1 or more defense dice..." waar het expliciet wordt uitgesloten...


  • Ik denk wel dat Finn zijne blank kan toevoegen... ge hebt ne roll van 0 maar in principe hebt ge ne roll gedaan (Ge zijt eigenlijk altijd verplicht om defence die te rollen ook mist den andere).

    Edited by user Friday, March 31, 2017 3:03:54 PM(UTC)  | Reason: Quote closure juist gezet ;-)

    UserPostedImage
    Users browsing this topic
    Forum Jump  
    You cannot post new topics in this forum.
    You cannot reply to topics in this forum.
    You cannot delete your posts in this forum.
    You cannot edit your posts in this forum.
    You cannot create polls in this forum.
    You cannot vote in polls in this forum.