Rank: Advanced Member
Groups: Member
|
wel ik ben een absolute big battle fan en ik wou eens horen ofdat jullie het een goed idee vonden om met heel de club een big battle te doen. het idee is simpel. good vs evil, je zegt je leger, hoeveel je meebrengt en met wat passen zien we ofdat we evenveel good samenkrijgen als evil. we zoeken een plek met een lange tafel, we deployen en battlen elkaar nog eens te pletter. op de 2 jaarlijkse events is er altijd wel nen big battle, maar het idee is dat we het met heel de club doen. niet iedereen iets anders, gewoon heel de club, good vs evil. al een paar basis ideetjes. ieder leger mag ook 1 special character meenemen (als er meerdere malen hetzelfde ras is, moet je gewoon zien dat je overeenkomt wie welke special character meeneemt.) we zullen maar niet doen dat alles geschilderd moet zijn? maar je mag gerust je 10K O&G eens meebrengen die stof staan te vergaren in de kast (666) als je een leger van 4/5K hebt is het ook niet zo overpowered om skragg of teclis mee te nemen (sarge) ik weet dat het gigantisch moeilijk is om nen datum te vinden die iedereen schikt en het gaat zoiezo nen helen dag (+ mss avond) in beslag nemen en ik weet niet ofdat iedereen het even goed idee vindt als ik. een lokaal vinden met tafels moet niet al te moeilijk zijn en we hebben genoeg scenery? laat me weten wat jullie denken dan starten we dit misschien op, als we er niet met heel de club zin in hebbben doen we het beter niet en doet ieder zijn ding op den BBQ of zo (dan organiseer ik daar nog wel eens nen big battle (beer) ) greetz Elias Edited by user Thursday, February 28, 2008 10:16:30 AM(UTC)
| Reason: Not specified |
Awards: |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,418
|
Ik heb wel een kleine hoeveelheid intresse maar special characters duwt het naar de nee dank u richting ... |
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,958 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
ik ben sowieso geen grote liefhebber van grote battles, dus ik doe niet mee ...
maar als ge volk genoeg bijeen krijgt zou ik zeggen: doe gerust :)
|
|
|
|
|
|
euh voor mij is het eender. zonder special characters is even goed. |
|
|
|
|
Dan heb ge al 1 neutral player die wel wilt meedoen :)
Am I Evil because you live, I did not decided that you should be born but it will be my decision that you die. That does not make me evil, it is you who are Evil for trying to twart my plan. |
|
|
|
|
|
dan zijn we al met 2 (jump) |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432 Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
Ik heb nen battle-stop... |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Count me in mate
Evil off course |
One day the world will know and fear the name of Nemo The Great |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
hangt af van de datum want op TSA een big battle en Xhammer, dat wordt teveel als ze direkt achter elkaar komen. |
|
|
|
|
|
nee nen datum plannen gaat het moeilijkste worden.
zouden we dit terug in het lokaal in ranst kunnen organiseren? Michel? en zouden we je scenery ook mogen lenen?
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432 Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
Ik zou mijn adem maar niet inhouden... (whistle) |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
|
ik bedoel, als het pas van de zomer doorgaat... |
|
|
|
|
Als we er een extreem mega battle van maken kunnen we er best gewoon een paar mega battle van maken die "naast" elkaar op de tafel afspelen.
Je kan dan de beurten laten sync'en maar de phase kunnen door elkaar lopen, ga veel sneller vooruit.
|
|
|
|
|
|
geen slecht idee.
het is nog even afwachten hoe mega het wordt, voor de moment zijn we al met 3...
als het niet te mega wordt, is er iemand bij wie we het eventueel thuis kunnen spelen? |
|
|
|
|
vermits de niet al te grote interesse, zal ik het plan maar laten voor wat het is.
het zal dan voor op den BBQ zijn. |
|
|
|
Joined: 11/2/2007(UTC) Posts: 702 Location: Edegem Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
ik wil zeker ook nog eens een bigbattle doen, maar liefst na juni.
Het probleem met de BBQ en XTC is dat er zoveel andere activiteiten zijn, dat vele een beetje vanalles verkiezen boven de megabattle. Dus ik zou toch nog voorstellen deze op een aparte dag te houden! |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
ik ben ook hiervoor te vinden. |
|
|
|
|
|
Ik ga akkoord da ne mega battle altijd den hele bbq duurt en dus het hele effect van ne gaming day veranderd in ne mega battle day ....
De mega 40K battle was voor een of andere reden minder zwaar dit jaar, strange I know
Soit, liefst andere dag voor mij ook :) |
|
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,958 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
yep, op de BBQ zul je nooit veel gegadigden vinden voor een hele grote megabattle ... een gewone megabattle zoals andere jaren zal er natuurlijk altijd zijn :) |
|
|
|
|
|
weet ik, maar dan proberen we eens van de zomer een gaatje te vinden dat niet iedereen op reis is en zo.
het komt er nog wel |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
in mijn battle tegen J-W maandag kwamen we op een idee voor een big battle of verschillende scenario battles. alle undead doen een inval in the lands of the living.
het was wel een leuke battle van tomb kings tegen vampires (het was nog beter geweest als ik ook een lord had kunnen inzetten en we met evenveel punten waren begonnen). het duurt een hele battle voor 2 blokken skeletten elkaar hebben uitgemoord, tel daarbij invocation of nehek en incantation of summoning en je kan een beurt of 20 bezig zijn.
tot er een vampire aankomt natuurlijk die in zijn eentje heel mijn leger bijeen geklopt heeft, allez toch ne unit chariots met prince, tomb guard en archers.
|
|
|
|
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,499 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
in de white dwarf van april staan extra regels voor big battles ... indien gewenst scan ik dat wel effe in ... en naargelang den datum doe ik mee met chaos(jump)
|
|
|
|
|
the more input the better! en hoe meer chaos om in de grond te meppen hoe beter! (box) (666) |
|
|
|
|
op tsa ben ik ook nen big battle aan het organiseren (good vs evil) en we zitten al over de 130K (geschilderde modellen he) laat dit een inspiratie zijn (sarge) deze gaat echter wel 2 dagen duren (666) hey kristof, misschien een ongeoorloofde vraag, maar zou ik voor dat weekend eventueel jou high elves mogen lenen? de good side zit nogal krap en ik ga niet veel meer dan 4K op tafel kunnen zetten en dan moet ik toch al een goed stukje doorverven. let me know greetz Edited by user Friday, March 21, 2008 10:59:48 AM(UTC)
| Reason: Not specified |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
|
|
|
|
|
12 en 13 juli, ik nam aan dat je er niet aan ging mee doen, want het topic is al even on.
greetz |
|
|
|
40K big battle 27/5
(Events)
by Mike
5/21/2018 1:21:51 PM(UTC)
|
9th Age: Big Battle
(Events)
by demonma
4/28/2016 2:38:01 PM(UTC)
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.