logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline wiz  
#1 Posted : Monday, December 19, 2016 1:33:53 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Een mini 60 pts toernooike op een avond bij EGO Squadron. Gecombineerd met Star Wars gift exchange. BigGrin

Ik ga er naartoe met Robin, inschrijven via: https://www.facebook.com/events/189799058152366/

Edited by user Monday, December 19, 2016 1:47:37 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline Necro  
#2 Posted : Monday, December 19, 2016 7:02:10 PM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Is dat eigenlijk een open event?
Mag iedereen zomaar deelnemen?
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#3 Posted : Monday, December 19, 2016 7:08:15 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Ge moet eerst die groep joinen op facebook neem ik aan, maar voor zover ik weet is iedereen welkom.
Offline wiz  
#4 Posted : Friday, December 30, 2016 9:08:16 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Naar goede gewoonte een klein verslagje.

Dit was een zéér casual tournooike, er was geen entry fee en er waren geen prijzen, buiten dat iedereen een star wars themed kerstkadootje (van 10€) moest meenemen dat opt einde verloot werd. Iedereen ging dus met een evenwaardige prijs naar huis, ongeacht de prestatie tijdens de matchen.

Het was een 60 pts tournamentje van 3 ronden en als eerbetoon aan Carrie Fisher had ik me voorgenomen van Leia crew en minstens 1 T-65 X-Wing in mijn lijst te steken ...
http://xwing-builder.co.uk/view/622256/leia-luke-
Crying

Eerste match was tegen een kindred spirit, want die had ook een Leia-lijstje ... Een ARC en 2 Z95's. Na wat handig vliegwerk van mij (en 2 white K-turns dankzij Leia) en de superieure repositioning van mijn Attack Shuttle ben ik vlot 60-0 gewonnen.
Robin: die speelde met 3 Alpha Interceptors tegen 2 B-Wings (mijn 3e matchup) en die verloor 0-60

Tweede match was vs 2 B-Wings (1 Nera Dantels die 2 Plasma Torpedoes out of arc kon knallen). Helaas ging de Attack Shuttle er vrij vroeg aan door een foutje van mezelf waardoor het Luke was vs 2 full B-Wings: very bad want Luke heeft zero repositioning, dus tja dat werd heel moeilijk. Mijn doel was dus Nera er uit knallen en dan gaan lopen van de resterende B-Wing om te winnen op punten. Luke slaagde er in Nera af te maken, maar niet voor hij zelf op 1 hull terechtkwam en dus noodgedwongen R2-D2 moest discarden om in leven te blijven. Gedaan met shield regen dus, dus gaan lopen werd vrij risky. En ja dus helaas werd Luke op 5 minuten voor het einde in het nauw gedreven en beet hij alsnog in het stof. Spannend matchke: 34-60 verloren
Robin: Bye

Derde match was vs een IG 2000 (C variant) en een Ndru Z95. Zelfde verhaal als in match 1 eigenlijk: voorzichtig naderen. De Attack Shuttle in mijn build is een hele goeie arc dodger dankzij de 3 stressloze actions. Ook in deze match zorgde Leia voor een onverwachte dubbele white K-turn dus zowel Ndru als de IG gingen neer. Opt einde waren mijn 2 ships nog intact. 60-0 gewonnen.
Robin: vs een Fat Decimator en verloor opnieuw 0-60

Helaas is Cryodex (de tournament software) ergens tegen het einde gecrasht dus een finale ranking was er niet. Maar er was maar 1 speler die 3-0 gegaan is (Greg met een uit de kluiten gewassen Kath Scarlet), dus ik zal 2e of 3e geëindigd zijn met 2 wins en een goeie MOV. Maar het maakte dus niet uit uiteindelijk, ik ging naar huis met een coole Darth Vader comic (zonen dikke verzamel uitgave) en Robin trok een cool Star Wars figurine (The Inquisitor uit Rebels), dus die was ook heel content hoewel hij 2 keer verloren was ! Huh

Ik had niet gedacht dat ik het er zo goed van af gingen brengen met mijn sub optimaal squad. Ik heb verschillende keren gevloekt opt de crappy dial van de X-Wing en het ontbreken van een boost of barrel roll ... Hoog tijd dat FFG hier iets aan doet want de X-Wing wordt al veel te lang in een hoekje weggeduwd Confused

All in all, fun toernooike om mijn X-Wing jaar in schoonheid af te sluiten BigGrin
Op naar 2017 !
Offline Necro  
#5 Posted : Friday, December 30, 2016 10:49:33 AM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Bravo Wiz! Met die lijst zo'n resultaat is knap gedaan! ThumpUp
Uw lijst is back to basics he, geen trukkjes of combo's maar gewoon goed vliegen.

Ja, dien T-65 Xwing is uit de gratie he, enkel Biggs duikt af en toe nog op.
Ze hebben die met dien integrated astromech al wel ietsje beter gemaakt, maar nog niet echt competitief.

En, wat zijn uw targets voor 2017?
De cut halen op een regional/national misschien? Tongue
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#6 Posted : Friday, December 30, 2016 10:59:17 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Originally Posted by: Necro Go to Quoted Post
En, wat zijn uw targets voor 2017?
De cut halen op een regional/national misschien? Tongue


Dat zou inderdaad mooi zijn en volgens mij wel haalbaar met wat chance ... Laugh
dus yep, dat is bij deze beslist, dat wordt mijn doel ...

Moest ik naar het Europees Kampioenschap in Birmingham of 1 van de System Open events gaan en ik haal daar de cut telt dat ook mee natuurlijk LOL
Offline Apocalypse  
#7 Posted : Friday, December 30, 2016 12:04:10 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
mooi, mooi, glad you had fun!
Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.