Xhammer
»
A Galaxy Far Far Away
»
X-Wing
»
400 pts Epic Battle (Battlenight van 1/12/2016)
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,960 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 143 time(s) in 113 post(s)
|
Ik wil nog eens een non-meta battle doen, en Epic is daar zeer geschikt voor ! - 2vs2 - 400 pts voor elk team (je mag de punten verdelen onder de spelers hoe je wil bijv. 300 pts voor speler 1 en 100 pts voor speler 2 mag ook) - minstens 2 huge ships verplicht per team (ik kan wel iets lenen indien nodig) - 1 team Rebel, ander team Empire - geen Scum toegelaten wegens nog geen huge ship De challenge accepten als je wil meedoen, in deze topic kunnen we dan verder afspreken wie in welk team zit etc ... STATUSTeam A (Rebels)- Björn - Gino Team B (Empire)- Michel - Davy vol Edit: Rules updated Edited by user Thursday, September 22, 2016 11:45:47 AM(UTC)
| Reason: Not specified |
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 1/3/2008(UTC) Posts: 673 Location: Terhagen Thanks: 1 times Was thanked: 13 time(s) in 12 post(s)
|
Challenge accepted |
|
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,960 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 143 time(s) in 113 post(s)
|
Ok great !
Ik heb u bij de Rebels gezet dan en voorlopig mezelf bij de Empire. Naargelang wie er nog joined kan het zijn dat ik mezelf dan bij Rebels zet zodat het uitkomt met de ships. |
|
|
|
|
|
Ok, Gino joins the Rebels, nog 1 plekje over bij de Empire ! |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 1/3/2008(UTC) Posts: 673 Location: Terhagen Thanks: 1 times Was thanked: 13 time(s) in 12 post(s)
|
Nu nog wel met een epic ship leren vliegen tenzij Gino da al kan |
|
|
|
|
|
Originally Posted by: MisterB Nu nog wel met een epic ship leren vliegen tenzij Gino da al kan 2 ships for that matter ! Ofwel elk eentje, ofwel 1 speler 2 en den andere enkel small ships ... |
|
|
|
|
|
Da kan ook... dus zullen maar 2 epics verwachten langs empire kant |
|
|
|
|
|
2 epics verplicht per kant Voor Rebels heb je dus de keuze uit de CR90 Corvette en de GR-75 Transport. Voor Imperials ist de Raider en de Gozanti |
|
|
|
|
|
Ha 't is van de moetes |
|
|
|
|
|
ja dat is een bewuste verplichting. Omdat 200 pts aan kleine schepen hoogstwaarschijnlijk efficienter is dan een epic ship me wat support fighters ... maar zonder epic ships ist geen epic he :p (daarom ook geen Scum ... voorlopig) |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432 Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
Muhahahahaha... eindelijk de kans om menne Gozanti op te stellen. I'm in!!!!!! |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
|
Originally Posted by: DenDeef Muhahahahaha... eindelijk de kans om menne Gozanti op te stellen. I'm in!!!!!! Ok zalig ! Het wordt dus Bjorn & Gino vs Davy & mij. Ik zou zeggen, Rebels, mail onderling maar ivm jullie lijsten, maar hou u aan de 'regels' uit de top post. Davy, ik lanceer ook een mailtje naar u |
|
|
|
|
|
Nu de rules beginnen leren van zo'n grote dingen. |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 645 Location: Elewijt Thanks: 50 times Was thanked: 18 time(s) in 14 post(s)
|
Ja dat is een specialiteit op zich denk ik. Ik heb er ook nog nooit met gespeeld... |
|
|
|
|
|
We're doomed Oh well we hebben nog ff tijd om te leren. |
|
|
|
|
|
Ik vond het fun ! Ook al waren we (Davy & ik) heel slecht begonnen (deployement van de Raider was fubar) en stond Davy er met zijn 2 Gozantis lang alleen voor ... eens de Raider met zijn metric crapton aan missiles aangekomen was begonnen de rebels wel te vallen als vliegen. We hebben het niet uitgespeeld (want het was al 00:30) maar uiteindelijk hebben de Imperials toch gewonnen met 14 pts verschil. De Raider heeft 4 beurten nodig gehad om in range te geraken ... Aan de andere kant maken beide forces zich op voor een bloedbad RAMMING SPEED ! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. |
|
|
|
|
|
Yup wil da nog wel is doen. Misschien dan ook die ordenance proberen. Unlimited torpedoes en missiles... |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 645 Location: Elewijt Thanks: 50 times Was thanked: 18 time(s) in 14 post(s)
|
Yup, we kunnen alleen maar bijleren he. Want ook langs onze kant kon deployment beter: Die transport is ook zijn punten niet waard geweest omdat die dichter bij mijn ships had moeten aansluiten. En ik vind het ook wel jammer dat we niet hebben uitgespeeld. Hoe goed kon die Raider om met 5 attacks tegen te krijgen bvb? Voor mij hoeft een epic battle niet te vaak, dan zou ik liever de Heroes of the Aturi cluster campaign oppikken in de plaats |
|
|
|
|
|
Originally Posted by: Necro En ik vind het ook wel jammer dat we niet hebben uitgespeeld. Hoe goed kon die Raider om met 5 attacks tegen te krijgen bvb? Volgende beurt had die Raider waarschijnlijk wel wat damage geslikt, maar niet genoeg om een helft te cripplen (die had nog 6 hull op de front en kon volgende beurt 4 of 5 shields kon regennen, de rear was nog intact) De Tantive was er waarschijnlijk de volgende beurt aan geweest want die had al hull damage en crits op de front. En die kreeg nog een TL/Focus cluster missile van Captain Jonus binnen en nog een salvo van de Raider. De Raider mocht voor de meeste van de rebel fighters schieten, dus waarschijnlijk was er nog wel 1 dood geweest (Braylen was al ver dood ? & die X-Wing gaat ook snel neer vs torpedoes denk ik). Misschien dat de front van de Raider wel gecrippeld werd, maar ik denk dat de Imperials in the end wel gewonnen waren. HotAC is ook fun ja. Misschien haal ik dat ook nog wel eens boven in 2017 ergens So many options ... Edited by user Friday, December 2, 2016 6:52:13 PM(UTC)
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432 Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
Ik vond de Epic wel fun, ondanks de zware verliezen . Voor herhaling vatbaar. Ik zal de foto's er ook bij zetten. |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
|
Originally Posted by: wiz Originally Posted by: Necro En ik vind het ook wel jammer dat we niet hebben uitgespeeld. Hoe goed kon die Raider om met 5 attacks tegen te krijgen bvb? Volgende beurt had die Raider waarschijnlijk wel wat damage geslikt, maar niet genoeg om een helft te cripplen (die had nog 6 hull op de front en kon volgende beurt 4 of 5 shields kon regennen, de rear was nog intact) De Tantive was er waarschijnlijk de volgende beurt aan geweest want die had al hull damage en crits op de front. En die kreeg nog een TL/Focus cluster missile van Captain Jonus binnen en nog een salvo van de Raider. De Raider mocht voor de meeste van de rebel fighters schieten, dus waarschijnlijk was er nog wel 1 dood geweest (Braylen was al ver dood ? & die X-Wing gaat ook snel neer vs torpedoes denk ik). Misschien dat de front van de Raider wel gecrippeld werd, maar ik denk dat de Imperials in the end wel gewonnen waren. HotAC is ook fun ja. Misschien haal ik dat ook nog wel eens boven in 2017 ergens So many options ... HotAC wil ek ook wel is doen. |
|
|
|
|
|
|
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
|
Davy, het forum werkt alleen met rechtstreekse urls helaas Ge moet dus rechtsklikken op de foto in de dropbox view en daar 'copy url' doen (of iets gelijkaardigs) ipv de url uit de address bar ... Ik heb de eerste voor u gefixt bij wijze van voorbeeld. + dropbox is eigenlijk een lousy host om foto's te bewaren en sharen. Ik kan Flickr of Imgur sterk aanraden als alternatief Edited by user Tuesday, December 20, 2016 9:30:48 AM(UTC)
|
|
|
|
|
Ik zal ze dan wel verhuizen vanavond. |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Xhammer
»
A Galaxy Far Far Away
»
X-Wing
»
400 pts Epic Battle (Battlenight van 1/12/2016)
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.