logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline wiz  
#1 Posted : Sunday, September 18, 2016 1:16:37 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
In oktober is er een klein toernooike in Sint Niklaas: https://www.facebook.com/events/603763283118961/

Daar ga ik naar toe met Robin. 2 plaatsen vrij in de auto Laugh

Edited by user Wednesday, October 26, 2016 10:12:32 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline MisterB  
#2 Posted : Sunday, September 18, 2016 4:11:29 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Ik kom mee.
UserPostedImage
Offline DenDeef  
#3 Posted : Sunday, September 18, 2016 10:12:41 PM(UTC)
DenDeef

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/6/2007(UTC)
Posts: 1,432
Man
Location: Belgium - Flanders

Thanks: 15 times
Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
Ik kan niet want anders ging ik ook. Dicht tegen de deur.
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot
Offline wiz  
#4 Posted : Monday, September 19, 2016 11:28:30 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Originally Posted by: MisterB Go to Quoted Post
Ik kom mee.


Super ! BigGrin

Originally Posted by: DenDeef Go to Quoted Post
Ik kan niet want anders ging ik ook. Dicht tegen de deur.


Ik zal het int oog houden of er nog toernooikes in St Niklaas gehouden worden in de toekomst en u tijdig op de hoogte stellen :)

Offline DenDeef  
#5 Posted : Monday, September 19, 2016 2:16:04 PM(UTC)
DenDeef

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/6/2007(UTC)
Posts: 1,432
Man
Location: Belgium - Flanders

Thanks: 15 times
Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
Merci, ik heb nochtans de facebook-pagina van Brainfreeze geliked maar ik had het niet gezien in mijn feed.
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot
Offline Mike  
#6 Posted : Tuesday, September 20, 2016 10:02:30 AM(UTC)
Mike

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 3/15/2010(UTC)
Posts: 440
Man
Belgium
Location: Hoevenen-city

Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
Op de 40K dag Crying
Offline wiz  
#7 Posted : Thursday, October 20, 2016 12:58:30 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Ter info: ik heb bevestiging gekregen van de TO dat HotR toegelaten is op dit toernooi.
Dus zelfs al gebruik je zelf niets vanuit die expansion, hou er rekening mee dat we zaken gelijk pattern analyzer en dergelijke kunnen tegenkomen daar.
Offline MisterB  
#8 Posted : Tuesday, October 25, 2016 12:17:08 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Ik ga denk ik met den deze gaan: http://xwing-builder.co....angs---bjrn-van-nuffelen

Kan ek wel nen autothrusters lenen dan?
UserPostedImage
Offline Apocalypse  
#9 Posted : Tuesday, October 25, 2016 1:28:23 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)

Allee, ik kom ook nog meedoen :)
Ga dan ook maar voor defenders gaan: http://xwing-builder.co..../384310/triple-defender#

En zal autothrusters meepakken.
Offline MisterB  
#10 Posted : Tuesday, October 25, 2016 2:00:32 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Ne ruthless vessery Auch

Merci voor de thrusters
UserPostedImage
Offline wiz  
#11 Posted : Tuesday, October 25, 2016 3:13:23 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Originally Posted by: MisterB Go to Quoted Post


Looks great ! Kan zeer effectief zijn...

Originally Posted by: Apocalypse Go to Quoted Post

Allee, ik kom ook nog meedoen :)
Ga dan ook maar voor defenders gaan: http://xwing-builder.co..../384310/triple-defender#


Super !
Defenders are great ! Gij rijdt ineens naar daar ipv langs hier te komen dan zeker ?

ikzelf ga met een HotR lijstje proberen mee te doen (Stef garandeerde me dat ik de box donderdag of vrijdag in handen zou hebben...)
http://xwing-builder.co.uk/view/545954/rey-lothal

Mogelijk swap ik de PTL nog voor VI en een FCS op de Lothal Rebel, maar ik weet het nog niet goed...

Offline MisterB  
#12 Posted : Friday, October 28, 2016 1:16:05 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Iedereen morgen intunen op facebook voor "live" feed Laugh
UserPostedImage
Offline demonma  
#13 Posted : Friday, October 28, 2016 1:59:14 PM(UTC)
demonma

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 510
Man
Belgium
Location: Kerkstraat 101

Thanks: 2 times
Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
Perfect, kom jij mijn garage dan opruimen? Flapper
2019 - Bought : 71 - Printed: 20 - Painted : 0.10 (working on it) - Played : 1
Offline MisterB  
#14 Posted : Friday, October 28, 2016 2:16:09 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Allé zal het op Google+ ook doen Razz
UserPostedImage
Offline Apocalypse  
#15 Posted : Friday, October 28, 2016 3:41:14 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Originally Posted by: demonma Go to Quoted Post
Perfect, kom jij mijn garage dan opruimen? Flapper


Dat kan ik gemakkelijk in een paar minuten! All I need is some stekskes... :p
thanks 1 user thanked Apocalypse for this useful post.
wiz on 10/28/2016(UTC)
Offline wiz  
#16 Posted : Sunday, October 30, 2016 10:29:03 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Het was een heel amusant toernooike gisteren !
Het niveau lag wel beduidend lager dan op andere toernooien vond, waarschijnlijk is dat een gevolg dat het toernooi niet op T3 gelist was ...

Ik speelde dus uiteindelijk met deze lijst: http://xwing-builder.co....freeze-x-wing-tournament
PS 10 Rey met wel wat opties en gewoon een performante Lothal Rebel

Match 1:
Tegen 2 defenders (1 X7 en D) en een Bomber. Al meteen tegen Defenders, maar na handig positioneren en gebruik makend van de Rey/Finn combo wel consistent damage kunnen doen. Ook de Lothal Rebel heeft goed zijn werk gedaan: blocken + hier en daar eens stevig uithalen. Redelijk vlot gewonnen. Halverwege de match smeet mijn tegenstander zijn dubbele chocochino met slagroom wel over het bord, maar zonder veel schade. :)

Match 2:
Tegen een TIE swarm met Howl Runner en een TIE/FO die stress removed (ben de naam vergeten). Heel nipte match, maar eerlijk gezegd was dat een nogal negative play experience. Ik ga niet in detail treden, maar die man speelde heel slordig bij het plaatsen van templates en ships/bumpen. Heeft zelfs zonder het eens te vragen mijn ship verplaatst in mijn plaats en bij die bump kwam Rey op een obstacle terecht en de arc klopte ook niet waardoor ik men abilities niet kon gebruiken. Swat, ik heb er geen punt van gemaakt, maar ik wil liever niet meer tegen hem spelen, ooit Flapper
Wouter, gij hebt ook tegen hem gespeeld in uw derde match, hoe ervaarde jij dat ?
Uiteindelijk nog gewonnen, nipt, met 4 pts

Match 3:
Tegen Bjorn met zijn 3 Protectorates. Ik had er wat schrik van, maar na een foute inschatting van Bjorn en wat chance met de dice vlot gewonnen.

Match 4:
Tegen Wouter ... daar vreesde ik al voor Laugh
Dit was eigenlijk de finale een beetje en het was zeker de finale waardig ! De Lothal Rebel ging te rap neer, hij heeft niet kunnen blocken en slechts 1 keer deftig kunnen schieten. Dat heb ik slecht aangepakt. Rey heeft nog zeer moedig alleen verder gestreden dan, en daar kwam de hogere PS en abilities wel tot zijn recht. Vessery en Ryad sneuvelden en als de tijd om was bleef enkel de generieke Defender over vs een halve Rey ... 28-28 ! een draw !
Maar dat kan niet, dus de match werd beslist door een Final Salvo: we hadden beide nog 3 attack over, dus eigenlijk was het een coin toss (50% kans om te winnen).
Bij de eerste rollen hadden we alletwee 2 hits.
Reroll: deze keer had Wouter meer chance: 2 hits en ik 0. Het was beslist!
Het pikt was om zo de finale te moeten 'verliezen' maar uiteindelijk is Wouter zeker een verdiende winnaar BigGrin

Ik ga met de tweede plaats lopen en won een zilveren X-Wing en 2 alt-art cards:

UserPostedImage

Ok Robin heeft zeer goed gespeeld, hij eindigt op een 5e plaats met 2 wins onder zijn belt !
Zeer goed, want hij had nog nooit met die lijst gespeeld en het was toch zo geen eenvoudige lijst om mee te spelen (Quickdraw TIE/SF, Bomber, Vessery) ThumpUp

Edited by user Sunday, October 30, 2016 10:30:48 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline Necro  
#17 Posted : Monday, October 31, 2016 11:32:23 AM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
Nice! Een eventfull tornooi dus :-)

En voelen jullie jullie niet een beetje beschaamd om ginder alle prijzen weg te kapen? BigGrin
Die foto van het xhammer podium zou eigenlijk een plaatsje moeten krijgen in onze hall of fame... ThumpUp

Ik vind dat we eens iet moeten doen aan onze présence op de tornooien, afgewassen xhammer t-shirts van 20 jaar oud zijn nu niet echt de beste reclame Blushing

Hebt ge reclame gemaakt voor het xhammer tornooi?
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline Apocalypse  
#18 Posted : Monday, October 31, 2016 1:54:52 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
Verslagske: ik speelde dus met http://xwing-builder.co..../384310/triple-defender#

Match 1
VS de kerel die volgens mij uiteindelijk 4des is geworden en die speelde met ne Morald Eval (YV-666) en.. nog ne grote base die zo rap dood was dat ik mij al nimeer herinner dewelke het was :p en de YV-666 vloog uiteindelijk ook buiten toen em aan de andere kant vd mat was dus dat matchke was rap gedaan met een win voor mij.

Match 2
VS Shara Bey (ARC-170) met ne Weapons Engineer als combo, Jake Farrell (A-Wing), Tarn Mison (X-Wing) en dan nog ne Z-95, en dankzij wat goede rolls was Shara er heel rap aan en kon ik de rest ook vrij makkelijk opkuisen en had ik een 2de win.

Match 3
VS diezelfde Tie-swarm met Howlrunner + Stealth device, Epsilon Leader en nog 5 academy's, ik begon slecht maar met een beetje chance er zijn 2 "aces" er toch nog vrij rap kunnen uitgooien en had uiteindelijk Ryad nog over en hij 2 academy's dus gewonnen op punten. Had hetzelde als de Michel voor, em was heel slordig met zijn movement en heeft zo ook eens mijn schip verzet naar een situatie waarop ik bumpte maar dat heb ik dus zelf niet kunnen zien of voor hetzelfde geld waren zijn Tie's zo slordig gezet dat het daardoor kwam... idd niet zo leuk om tegen te spelen, zeker niet als ja tegen zo iemand nog zou verliezen maar dat was gelukkig niet het geval en maw 3de win op rij.

Match 4
zie boven RollEyes
Met een chance'ke uiteindelijk een 4de keer gewonnen dus...

Kan dus niet anders dan tevreden zijn over de lijst, in al mijn matchen was Vessery er wel als eerste aan van mijn schepen maar buiten tegen Michel heeft hij wel eerst heel nuttig geweest en veel damage gedaan en bleef het bij hem als casualty.

Originally Posted by: Necro Go to Quoted Post
En voelen jullie jullie niet een beetje beschaamd om ginder alle prijzen weg te kapen? BigGrin

Een beetje misschien maar toch niveel Razz
Dit waren ze trouwens:
beker, gold, silver, bronze x-wing, cards & tokens..
Ik heb dus dezelfde loot als de Wiz maar dan de gouden x-wing en uiteraard diene beker Smile
Originally Posted by: Necro Go to Quoted Post
Die foto van het xhammer podium zou eigenlijk een plaatsje moeten krijgen in onze hall of fame... ThumpUp
Ik vind dat we eens iet moeten doen aan onze présence op de tornooien, afgewassen xhammer t-shirts van 20 jaar oud zijn nu niet echt de beste reclame Blushing

Ge hebt het dus over deze foto:
het podium!
ja ik vraag al 5 jaar of er geen nieuwe T-shirts zijn in maat M maar er zijn er alleen in XL blijkbaar en daar zou ik even slecht in staan als mijn huidige afgewassen M he Smile
Maar tis toch ne foto om een beetje mee te stoeffen in ieder geval vind ik :p
Originally Posted by: Necro Go to Quoted Post
Hebt ge reclame gemaakt voor het xhammer tornooi?

Yes + de Robin heeft weer flyerkes uitgedeeld en de organisator heeft er nog wat extra meegepakt om bij hun HQ gaming club uit te delen.

Edited by user Monday, October 31, 2016 2:02:19 PM(UTC)  | Reason: added prizes

thanks 1 user thanked Apocalypse for this useful post.
wiz on 10/31/2016(UTC)
Offline MisterB  
#19 Posted : Monday, October 31, 2016 2:38:11 PM(UTC)
MisterB

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 1/3/2008(UTC)
Posts: 669
Man
Location: Terhagen

Thanks: 1 times
Was thanked: 11 time(s) in 10 post(s)
Ik speelde met deze lijst: http://xwing-builder.co....angs---bjrn-van-nuffelen

Match 1: Tegen Tie, tie/fo swarm met ne lambda met darth vader op. De lambda tot 2 hull herleid in 1e ronde. Heeft em toch zijne Darth Vader gebruikt en direct hit op mijn Kad gedaan. Nadien veel bumpen ens is Kad toch neergegaan maar Fenn en Old Teroch hebben de rest opgekuist.

Match 2: Tegen Robin. Hier had em wa pech dat zijne bomber in den 1e ronde net op debris stond. Enigste match waarbij ek mijn plasma torpedoes gebruikt heb op zijne Vessery. Quickdraw heeft em te lang rechtdoor laten gaan en toen em ne sloop deed, had em jammer genoeg niemand in arc. Op dië moment kon ek met alle fangs (Fenn heeft hier mooi gearc dodged) op Vessery kunnen schieten en neergehaald. Uit eindelijk alles kunnen op kuisen.

Match 3: Tegen Michel. Tja super veel fouten gemaakt en plasma vergeten en slechte defense dies ook nog. Dus ne wipe Mellow en win voor de Michel.

Match 4: Tegen ne YV-666 in combo met IG88-B en ook nen ig crew op de YV. De yv-gejoust. Wel wa afgekregen met Fenn (5 damage) maar de andere 2 waren percies onder den indruk want die deden niks. Den Old teroch had het geweten want dië ging eraan. Efin met Kad achter de YV geraakt maar die kad ne crit binnen gekregen dat alle witte stress gaven. Dus altijd met groen en boost achter diene YV en met Fenn achter de IG geraakt. Yv kunnen neerkrijgen en dan kon ek Kad zijne Crit omdraaien. Dan kat en muis tussen de IG en de fangs... Dan kwam em tot de conclusie dat em die pup z-95 bij had... oh well minder slordig zijn met uw kaarten BigGrin Efin nog nen damage op fenn gekregen maar uiteindelijk wel den IG neergehaald.

Over algemeen best tevreden met 3e plaats.

Dit is mijne winst, nen bronzen x-wing:

https://goo.gl/photos/rVKm95ysGwjyNj4J6

Nu is het even pauze voor mij aangezien die regionals op datums vallen waarop ik niet kan.

Edited by user Monday, October 31, 2016 2:40:10 PM(UTC)  | Reason: Not specified

UserPostedImage
Offline wiz  
#20 Posted : Monday, October 31, 2016 5:47:22 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Originally Posted by: Necro Go to Quoted Post
En voelen jullie jullie niet een beetje beschaamd om ginder alle prijzen weg te kapen? BigGrin


Nope, ze moeten maar beter spelen Flapper

Originally Posted by: Necro Go to Quoted Post
Ik vind dat we eens iet moeten doen aan onze présence op de tornooien, afgewassen xhammer t-shirts van 20 jaar oud zijn nu niet echt de beste reclame Blushing


Nieuwe T-Shirts mag gerust ... we hebben er nog wel wat 'oude' in voorraad, maar das dan jammer I guess ...
Dan moeten we eens een nieuw tekentalent zoeken voor een nieuw logo hé

Offline wiz  
#21 Posted : Monday, October 31, 2016 5:54:04 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Originally Posted by: Apocalypse Go to Quoted Post
Match 3
VS diezelfde Tie-swarm met Howlrunner + Stealth device, Epsilon Leader en nog 5 academy's, ik begon slecht maar met een beetje chance er zijn 2 "aces" er toch nog vrij rap kunnen uitgooien en had uiteindelijk Ryad nog over en hij 2 academy's dus gewonnen op punten. Had hetzelde als de Michel voor, em was heel slordig met zijn movement en heeft zo ook eens mijn schip verzet naar een situatie waarop ik bumpte maar dat heb ik dus zelf niet kunnen zien of voor hetzelfde geld waren zijn Tie's zo slordig gezet dat het daardoor kwam... idd niet zo leuk om tegen te spelen, zeker niet als ja tegen zo iemand nog zou verliezen maar dat was gelukkig niet het geval en maw 3de win op rij.


Ik denk dat ik het al weet hoor, dat is de voorzitter van die HQ Club en die heeft nogal wat invloed/aanzien daardoor binnen zijn club vermoed ik...
Als hij tegen wildvreemden zo speelt zal hij waarschijnlijk wel op dezelfde manier spelen binnen zijn club en ook bij Warhammer en de andere games die hij speelt, en niemand daar zal er echt iets tegen durven zeggen omwille van zijn 'positie'. Ook zijn commentaar op mijn lijst/speelstijl tijdens de match was nogal ongepast + ik had de indruk dat hij ook niet zo blij was dat Xhammer met de prijzen is gaan lopen. Dus ja, Ik hoop dat ik niet snel meer tegen hem moet spelen ...

De 4 HQ Club deelnemers zijn 7, 8, 9 en 10 geeïndigd ... van de 10 deelnemers ... dus tja. no comment Laugh

Edited by user Monday, October 31, 2016 6:02:49 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.