Even een nieuwe topic maken nu wave 9 officieel aangekondigd is, dan kunnen we die
rumour thread achterwege laten.
https://www.fantasyfligh...tay-in-attack-formation/Heel veel concrete info is er nog niet, maar het ziet er wel veelbelovend uit :)
ARC-170 Expansion PackVolgens de beschrijving een 'sloom' schip dat vooral goed presteert tegen lage snelheid. Een auxiliary arc en deze title die volgens mij auto-include is:
Shara Bey
Special Forces TIE Expansion PackDe speciale TIE uit The Force Awakans waar Finn en Poe mee ontsnappen. Ook een rear arc, sensors & tech en missile slot, dus wel wat nieuwe combos mogelijk.
Ik zie daar ook weeral een goeie PS 9 ace van rond de 30 punten: Quickdraw: "Once per round, when you lose a shield token, you may perform a primary weapon attack."
nice
Ook een goeie title:
Protectorate Starfighter Expansion PackFighter zonder schilden, gemaakt voor de frontale aanval blijkbaar. barrel roll, boost, 3 attack, 3 evade. Eindelijk een echte arc-dodger voor Scum. Maar wel glass cannon uiteraard.
Fenn Rau
Dit ship gaat mijn favoriete ship uit de wave zijn denk ik ... naargelang de andere aces en upgrades natuurlijk. Lijkt me superleuk van daar een squadje mee te maken.
Shadow Caster Expansion PackNog een large ship voor Scum ... heerlijk hoe ze al die bounty hunters een plaatsje geven in X-Wing
Dit schip introduceert een nieuwe game mechanic, een mobile firing arc. Waarschijnlijk kan je elke beurt je mobile firing arc bepalen, die dan die beurt fungeert als speciale auxiliary firing arc. Maar er is nog niets geweten over de timing en voorwaarden van deze ability.
We insinueert het artikel dat het schip redelijk wat gaat kunnen doen met zijn tractor beam en 1 van de pilot abilities is dit:
"At the start of the Combat phase, you may choose a ship at Range 1. If it is inside your primary and mobile firing arcs, assign 1 Tractor Beam token to it."
En de title doet dit:
"After you perform an attack that hits, if the defender is inside your mobile firing arc at Range 1-2, you may assign the defender 1 Tractor Beam token."
Tractor beam tokens for everyone !
Waarschijnlijk gaan we ook IG-88 zien als scum crew, wat me zeer tof lijkt als die zijn crew abilities lijken op de pilot abilities
Ziet er een toffe wave uit voort moment al + Alex Davy heeft in een interview gezegd dat deze wave een hard counter gaat bevatten voor de jumpmasters ...
Ik ben benieuwd !
Spoedig meer spoiler artikeltjes ongetwijfeld :)
Edited by user Friday, June 3, 2016 9:08:42 AM(UTC)
| Reason: Not specified