Xhammer
»
Xhammer
»
Championship
»
Xhammer Championship 2015 - Magic the Gathering
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,958 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
Originally Posted by: Kahn Yup, da zal ook snel gedaan zijn wss Bert kan jij 7/10 ook, dan kunnen we onze matchkes ineens ook afronden. Stef, als ge 7/10 uw matchkes gaat spelen kom dan zeker goed op tijd he, want Imperial Assault is een story mission ! (en de vorige side mission duurde al zo lang ...) |
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Groups: Administration, Xhammer Member, Member Joined: 6/20/2008(UTC) Posts: 499 Location: Brecht Thanks: 9 times Was thanked: 13 time(s) in 11 post(s)
|
Originally Posted by: wiz Originally Posted by: Kahn Yup, da zal ook snel gedaan zijn wss Bert kan jij 7/10 ook, dan kunnen we onze matchkes ineens ook afronden. Stef, als ge 7/10 uw matchkes gaat spelen kom dan zeker goed op tijd he, want Imperial Assault is een story mission ! (en de vorige side mission duurde al zo lang ...) Doh, ja ik ga dus geen matchkes spelen :) Dubbel boeking! |
Awards: |
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Member Joined: 6/20/2008(UTC) Posts: 499 Location: Brecht Thanks: 9 times Was thanked: 13 time(s) in 11 post(s)
|
Mannen, vul allemaal deze poll eens in: DEZE HIERWe moeten uit die stalemate komen, anders moet ik knopen doorhakken... |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432 Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
Originally Posted by: Kahn Mannen, vul allemaal deze poll eens in: DEZE HIERWe moeten uit die stalemate komen, anders moet ik knopen doorhakken... Ik wil wel aanvullen maar ik kan niet komen naar het weekend. En er was vermeld dat die niet mee moesten voten. In ieder geval zou het voor mij totaal niet uitmaken. |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
|
Hey allemaal we zijn er met de poll niet uit geraakt (das mijn straf om meerdere opties per persoon toe te laten ). Aangezien Maarten geïntereseerd is in alle overblijvende boosters van de huidige versie (MTG Core 2015), ga ik dus logischerwijze deze aan Maarten doorverkopen en voor't weekend voor nieuwe boosters zorgen. Voor de andere spelers verandert er dus niets buiten dat de kaarten die jullie op't weekend kopen niet van dezelfde editie zullen zijn. Hopelijk kan iedereen zich hierin vinden. |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 645 Location: Elewijt Thanks: 50 times Was thanked: 18 time(s) in 14 post(s)
|
Originally Posted by: Kahn Hey allemaal we zijn er met de poll niet uit geraakt (das mijn straf om meerdere opties per persoon toe te laten ). Aangezien Maarten geïntereseerd is in alle overblijvende boosters van de huidige versie (MTG Core 2015), ga ik dus logischerwijze deze aan Maarten doorverkopen en voor't weekend voor nieuwe boosters zorgen. Voor de andere spelers verandert er dus niets buiten dat de kaarten die jullie op't weekend kopen niet van dezelfde editie zullen zijn. Hopelijk kan iedereen zich hierin vinden. Alright, geen probleem |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 511 Location: Kerkstraat 101 Thanks: 2 times Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
|
Worden de rest van de matchen niet gespeeld? |
2019 - Bought : 71 - Printed: 20 - Painted : 0.10 (working on it) - Played : 1 |
|
|
|
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,499 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
Originally Posted by: demonma Worden de rest van de matchen niet gespeeld? Als jullie eens een avond bijeen kunnen komen op een battlenight ? Voor de eer kan je dit nog gerust afwerken. Voor het eindtotaal van 2015 speelt het geen rol meer.
|
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,958 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
Ik zou zeggen zo snel mogelijk dan, want het is 'bad form' als je nog een eind in 2016 nog toernooikes van 2015 aant afronden zijt ... |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 511 Location: Kerkstraat 101 Thanks: 2 times Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
|
|
2019 - Bought : 71 - Printed: 20 - Painted : 0.10 (working on it) - Played : 1 |
|
|
|
Xhammer
»
Xhammer
»
Championship
»
Xhammer Championship 2015 - Magic the Gathering
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.