Xhammer
»
Xhammer
»
Championship
»
Xhammer Championship 2015 - Fantasy
Rank: Administration
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,500 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
Originally Posted by: Mike Jawel, er was nog een unit over, al weet ik niet meer welke.
ok punten bijgeteld. Deamons aan de leiding !
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Groups: Member
|
Originally Posted by: wolf Gisteren waren de deamons nog eens niet te stoppen !
Mijn beastmen volledig gewiped.
Ik heb een eerste tussenstand bijgevoegd.
@Mike of @Jurgen: Had Jurgen nog modellen rondlopen aan het eind van den battle ? Rond"lopen" wel... Recht naar de dichtsbijzijnde rand vd tafel ja... @ Mike : rematch met alle plezier ;-)
|
|
|
|
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,500 Location: broechem
|
De dwergen hebben gisteren het genoegen gehad om mijn beastmen volledig in frut te schieten en plat te kloppen Aan het eind waren er nog 4 harpies over
|
|
|
|
|
Mijn beastmen zijn weer eens volledig van de tafel geramd door Feanor kuch volgende keer zal ik toch een viezere lijst moeten verzinnen. Zelfs mijn beastlord had er geen zin in. 3x achtereen 12 gegooid op 2D6 en spontaan van tafel gelopen Enige lichtpuntje waren hondjes die een unit black knights afmaakten en vervolgens panikeerden van iets in de buurt en van tafel liepen ... the hopeless knights zijn geboren. Maar dat maakt de laatste battle tussen Sven en Mike extra interessant. Volledig wipen is de boodschap !!! @Jurgen: ik wil onze battle ook nog wel afwerken maar veel rol speelt die niet meer in het klassement. Edited by user Wednesday, September 23, 2015 10:13:02 AM(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
Joined: 3/15/2010(UTC) Posts: 440 Location: Hoevenen-city Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
|
Hola, gewoon winnen is dus geen optie. @ svennh : zijn jou dwergen omkoopbaar?
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
Ik heb al 3 keer gewonnen dus ik heb al 18 punten en geen 16. |
|
|
|
|
|
Originally Posted by: svennh Ik heb al 3 keer gewonnen dus ik heb al 18 punten en geen 16. Dat klopt. Ik heb het aangepast. Dus Sven mag niet verliezen en Mike moet wipen Edited by user Thursday, September 24, 2015 1:59:05 PM(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
Joined: 3/15/2010(UTC) Posts: 440 Location: Hoevenen-city Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
|
Dwergen in defense mode, kan het nog moeilijker? Misschien mag ik Jurgen zijn trebuchet lenen
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
allez Mike, the Vampires are supporting chaos today :-)
|
|
|
|
|
Originally Posted by: Mike Dwergen in defense mode, kan het nog moeilijker? Misschien mag ik Jurgen zijn trebuchet lenen Nope : Door de opeenvolgende vernederingen heeft de "Hoghmeister" van mijn Teutonische Ridderbroeders besloten om iedereen op Kruistocht te sturen, om hun penitentie te verdienen. " Deus le Vult"
|
|
|
|
|
De Teutonische Ridderbroeders hebben toch hun eer gered tegen de beastmen.
T was heel spannend tot de laatste charge in de 6de beurt. Maar mijn beastlord kon het niet alleen af tegen een unit paladins. Alleen mijn level 3 wizard stond nog verdwaasd rond te kijken aan het einde van de laatste beurt.
Dus er blijft nog 1 battle te spelen !
|
|
|
|
|
Als ik het goed begrepen heb, zijn de deamons volledige gewiped door de onverzettellijke dwergen ! Proficat Sven De laatste fantasy champion !
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
proficiat Sven, terechte winnaar ! en inderdaad onverzettelijke dwergen.
|
|
|
|
Xhammer
»
Xhammer
»
Championship
»
Xhammer Championship 2015 - Fantasy
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.