logo
Welcome Guest! To enable all features please Login or Register.

Notification

Icon
Error

Options
Go to last post Go to first unread
Offline wiz  
#1 Posted : Tuesday, January 29, 2008 1:38:55 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
*gasp* (omg)

na even bekomen te zijn van de shock :(

Quote:
28/January/2008 - Black Industries Announcement
Black Industries regret to announce that Dark Heresy: Disciples of the Dark Gods out in September will be the final product to be released from Black Industries.

Kevin Rountree General Manager of BL Publishing said ‘As a result of the continued and impressive success of our core novels business, which we have built around 40K and Warhammer, we have decided to focus all of our efforts on growing this part of our business. Black Industries has seen fantastic success, most recently with Talisman and Dark Heresy. This change does not take away from that achievement rather it allows BL Publishing to focus on producing the best novels we can. This is a purely commercial decision and will enable us to carry on the huge growth that we have recently been experiencing with our novels’

For the time being Black Industries will continue to post articles in support of the products on their official website, which is a fantastic resource for scenarios and gaming tools for GM’s and players alike.


hmmm, en ik hoopte op nog zoveel toekomstige source & scenario boeken ...
oh well, ik heb nog materiaal genoeg voor 20 jaar verder te roleplayen ;)

Edited by user Tuesday, January 29, 2008 1:43:27 PM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline Apocalypse  
#2 Posted : Tuesday, January 29, 2008 3:47:52 PM(UTC)
Apocalypse

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,684
Man
Belgium
Location: Antwerp

Thanks: 122 times
Was thanked: 45 time(s) in 38 post(s)
ja, spijtig
& ik keek nu al uit naar men pensioen om dan wa meer te kunnen roleplayen maar blijkbaar heeft de Wiz nu nog maar voor 20 jaar materiaal ;(
Offline DenDeef  
#3 Posted : Tuesday, January 29, 2008 4:38:50 PM(UTC)
DenDeef

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/6/2007(UTC)
Posts: 1,432
Man
Location: Belgium - Flanders

Thanks: 15 times
Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
Tja GW maakt altijd van die lekkere beslissingen.. geen O&G sourcebook dus... kuteikels...
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot
Offline wiz  
#4 Posted : Tuesday, January 29, 2008 5:58:31 PM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
alles draait om geld he, zeker bij zo'n grote ondernemingen als GW ... niets aan te doen :)

in elk geval, tis zonde maar Black Industries heeft WFRP een 2e leven gegeven en heeft 100 x meer sourcemateriaal voorzien dan dat er was bij V1 ... dus eigenlijk mogen we niet klagen... ;)

+ de kans bestaat dat ze de licentie doorverkopen aan een derde partij. Green Ronin komt me ter geest (Black Industries heeft al verschillende WFRP boeken laten maken bij deze firma, dus die zijn zeker geschikt)... maar dat is misschien wishfull thinking :)

we blijven gewoon spelen mannekes ! ;)
Offline wiz  
#5 Posted : Wednesday, January 30, 2008 6:59:44 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Offline BloodEyes  
#6 Posted : Wednesday, January 30, 2008 10:16:54 AM(UTC)
BloodEyes

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 11/6/2007(UTC)
Posts: 765
Man
Location: Zandhoven

Thanks: 4 times
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
Serieus straf dat ze de pries eruit trekken zonder te weten hoe dat product het gaat doen op de markt. Ook omdat de 40K RPG al in pre-order uitverkocht blijkt te zijn !!!
2019 - Gekocht : 0 | Geschilderd : 22
_____________________________________________________________________
Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#7 Posted : Wednesday, January 30, 2008 10:32:53 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
it's a terrible shame ;(

laten we hopen dat het nog wordt opgepikt door iemand anders en dat het dan nog op iets trekt ...
Offline DenDeef  
#8 Posted : Wednesday, January 30, 2008 11:20:26 AM(UTC)
DenDeef

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/6/2007(UTC)
Posts: 1,432
Man
Location: Belgium - Flanders

Thanks: 15 times
Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
Tja GW steeft er serieus naar om zijn eigen de grond in te boren.

Welke gezonde mens gaat zich nu nog bezig houden om alle nieuwe dingen die ze op de markt brengen te willen kopen, ze stoppen er toch mee na een tijdje, zelfs al loopt het fantastisch.

Op die Blog staan wel juiste dingen. GW lijdt verlies maarja dat is puur hun eigen schuld, heb het al eerder gezegd.
Als het iets minder gaat met verkopen en je in een paniekreactie de prijzen verhoogt en tegelijkertijd de inhoud van de dozen verminderd dan moet je niet raar kijken dat je verkoopcijfers nog meer dalen. Dat is toch pokkenormaal. En zeer zeker wanneer er nog alternatieve games uitkomen. (Die dan nog eens meer diversiteit en kwaliteit bieden.)

Indien hun boek inderdaad een verliespost is hadden ze hem voor iets meer op de markt moeten brengen of niet zo overboord gaan aan de kwaliteit van het boek. En dan nog, zo een beslissing nemen 3 dagen nadat het boek op de markt gebracht is, lijkt mij op niet veel gefundeerd, zeker niet als het boek dan nog ineens volledig uitverkocht is. En dan hadden ze zeer zeker uit beleefdheid en niet uit geldklopperij de mensen daar eerst van verwittigd, het boek had dan waarschijnlijk niet uitverkocht geweest zijn maar de mensen hadden zich tenminste niet opgelicht gevoeld.

Typisch GW. Ik hield mijn aankopen al op een minimum en nu zal ik mij daar nog meer op beperken.

Edited by user Wednesday, January 30, 2008 11:32:37 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Xhammer Snotling
Shit happens... a lot
Offline wiz  
#9 Posted : Wednesday, January 30, 2008 11:46:06 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
ik weet het niet hoor dendeef, waarschijnlijk zal er heel lang en hard over nagedacht zijn vooraleer GW zo'n beslissing neemt :)

Ik ga in elk geval alsnog de Dark Heresy producten die al uit zijn en dit jaar nog gaan verschijnen proberen op de kop te tikken ... ik heb zo'n vermoeden dat dit nog een staartje gaat krijgen ergens... en zo nee, met een core boek en wat ander achtergrondgerief kan je al heel wat leuke avonden beleven ;)
Offline grimduck  
#10 Posted : Wednesday, January 30, 2008 12:09:58 PM(UTC)
grimduck

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/5/2007(UTC)
Posts: 1,418

mja GW heeft bijna een monopoly positie, die andere zijn ook aan het crashen ...

Btw ik vind het shitty dat ze de prijs enzo omhoog trekken maar ik zou het nog veel shitty'er vinden als GW zou crashen.

Dan moeten we overstappen naar een goe systeem :p en ik hou toch zo hard van mijne herohammer 40K ;)

Eigenlijk zou ge met gemak met de models van GW custom rules schrijven etc maar ge doe da toch ni

De roleplay van GW is altijd beetje een rare kikker geweest, zoiets moogt ge nimeer van verschieten (sick)
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#11 Posted : Thursday, February 7, 2008 7:16:18 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
met enige trost kan ik melden dat sinds gisteren mijn verzameling WFRP boeken compleet is (sunglasse

tis te zeggen ... ze zijn allemaal onderweg, maar das al een pak van mijn hart ... want de zeldzamere boeken gaan al voor prijs x 3 op ebay en consoorten.

Apo: ge kunt gerust zijn, we zullen nog kunnen spelen tot pensioengerechtigde leeftijd ... and then some more ;)

Edited by user Thursday, February 7, 2008 7:16:51 AM(UTC)  | Reason: Not specified

Offline Necro  
#12 Posted : Thursday, February 7, 2008 7:26:07 AM(UTC)
Necro

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 644
Man
Location: Elewijt

Thanks: 50 times
Was thanked: 17 time(s) in 13 post(s)
wiz wrote:
met enige trost kan ik melden dat sinds gisteren mijn verzameling WFRP boeken compleet is (sunglasse

tis te zeggen ... ze zijn allemaal onderweg, maar das al een pak van mijn hart ... want de zeldzamere boeken gaan al voor prijs x 3 op ebay en consoorten.

Apo: ge kunt gerust zijn, we zullen nog kunnen spelen tot pensioengerechtigde leeftijd ... and then some more ;)


Aaah, pensioen ...
De periode waar we tijd zat hebben om te roleplayen :)
Awards:
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline BloodEyes  
#13 Posted : Thursday, February 7, 2008 7:52:18 AM(UTC)
BloodEyes

Rank: Advanced Member

Groups: Member
Joined: 11/6/2007(UTC)
Posts: 765
Man
Location: Zandhoven

Thanks: 4 times
Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
En ik heb nog nen boek of 10 van de 1e editie. Dus daarmee kunnen we ook nog wel even verder spelen ;)
2019 - Gekocht : 0 | Geschilderd : 22
_____________________________________________________________________
Awards :
UserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImageUserPostedImage
Offline wiz  
#14 Posted : Thursday, February 28, 2008 7:47:18 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
Offline DenDeef  
#15 Posted : Thursday, February 28, 2008 8:24:32 AM(UTC)
DenDeef

Rank: Advanced Member

Groups: Xhammer Member, Member
Joined: 10/6/2007(UTC)
Posts: 1,432
Man
Location: Belgium - Flanders

Thanks: 15 times
Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
Lol, heel belangrijk nieuws en ik vergeet dat te posten... gelukkig ben ik dat van BSG dan toch niet vergeten.

In ieder geval prachtig nieuws, FFG is my number one... Altijd kwaliteit van de bovenste plank.
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot
Offline wiz  
#16 Posted : Thursday, February 28, 2008 8:30:52 AM(UTC)
wiz

Rank: Administration

Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member
Joined: 10/4/2007(UTC)
Posts: 5,951
Man
Location: Terhagen

Thanks: 93 times
Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
yeah, ik wast ook vergeten ... das met al dat gemail he ;)

ik ben content dat WFRP en 40KRP nog de toekomst krijgen dat ze verdienen ... ik twijfel geen moment aan FFG
Users browsing this topic
Forum Jump  
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.