Xhammer
»
Xhammer
»
Events
»
Apocalypse Battle !
Rank: Administration
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,498 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
Heren, 11 Januari is de dag ... moest ge reeds bezet zijn ... gewoon verzetten die handel De eerste versie van de regels: - enkel geschilderde modellen - alles uit codexen, apocalypse boek, forgeworld mag - hier inschrijven met leger + puntenaantal - mezelf en de Wiz zullen vooraf iedereen in 2 kampen indelen - We gaan ook proberen een ruw grondplan op voorhand te voorzien, kwestie dat de deployment op voorhand besproken kan worden, zodat het voorruit gaat. praktisch: - We willen vroeg beginnen en zullen stipt het startuur aanhouden - We zijn nog aant bekijken of we de beurten gaan timen Vragen ? Hier met die inschrijvingen Edited by moderator Tuesday, October 15, 2013 12:20:11 PM(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,418
|
Ik vermoed dat Wiz mij naar deze thread heeft verwezen - My deel van het terrain van city fight is beschikbaar, afhankelijk van luiheid zal er ook meer city tiles zijn - Ik wil meedoen, point momenteel moeilijk te bepalen - Mijn voorstel is dat ik een open slot in neem, ik heb namelijk "order" en "disorder" armies Iemand een clue of in de nieuwe space marine codex ook de space wolves inzitten? Of is mijne codex nog active? |
|
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,957 Location: Terhagen Thanks: 101 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
Glad to have you aboard Grim ! Maar een richtaantal qua punten zou nice zijn zodat we weten hoe we iedereen kunnen indelen. Een ruwe gok is voldoende, als we maar weten of het 1000 is of eerder 5000 :p
Ik doe mee met Tyranids (5000 pts)
Men Imperial Guard (2500 pts) en men Grey Knights (1000 pts) leen ik uit aan de Wolf om zijn Imperial Guard te versterken ...
Wolf: update gij de bovenste post met deelnemers, rassen & points zodat we een overzichtje hebben ?
Ik ga in elk geval ook nog wat extra scenery trachten te maken voor de stad ... heb wat coole mats & ideetjes. nu nog tijd ;) |
|
|
|
|
|
Vrij moeilijk te zeggen maar wild guess
Space wolves - 1500 punten Imperial guard of traitor guard - 2000 punten |
|
|
|
|
Groups: Member
Joined: 3/15/2010(UTC) Posts: 440 Location: Hoevenen-city Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
|
Is dat dan een hele dag, from dawn till dusk?
|
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,957 Location: Terhagen Thanks: 101 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
Yep, we zetten er zeker een start uur op ... en we gaan strict de beurten timen. Zijt ge niet klaar met uw beurt binnen de aangemeten tijd, pech, volgende beurt sneller spelen ;)
Van het einduur heb ik geen idee, zo'n battle kan wel ff aanslepen denk ik. Mogelijk stellen we een einduur in en bepalen we wie er gewonnen is ... maar dat staat nog niet vast. |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
misschien de eerste beurt langer laten duren, dan zijn er nog meer modellen in leven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 8/12/2009(UTC) Posts: 49 Location: Wijnegem
|
Ik zal aanwezig zijn met Orks, 3000 punten.
Iemand een idee of de ork codex is verandert in any way en ofdat de changes die gemaakt zijn in de core rulebook ergens online te vinden zijn? :p
|
|
|
|
|
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!! (Ik zal er dus zijn, 5000 punten uitgelaten Orks ) @ Torruco : het is nog steeds dezelfde codex van 5th edition, die is nog niet aangepast. Edited by user Saturday, October 26, 2013 9:21:16 PM(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,498 Location: broechem
|
Vergeten te vermelden dat ik met een 3000 Imperial Guard en waarschijnlijk een 1250 Tau er zal zijn.
|
|
|
|
Joined: 11/2/2007(UTC) Posts: 702 Location: Edegem Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Ik zal er zijn met ongeveer 5000 punten space marines! |
|
|
|
|
|
Vraagje :
Hoe zit het met Forgeworld units tijdens de Apocalyps-battle ? Mogen ze ingezet worden met hun Forgeworld rules, enkel als "counts as", of volledig niet ?
|
|
|
|
|
Die mogen zeker en vast ingezet worden !
Vaak zijn er aparte datasheets voor deze units voorzien in de Apocalypseboek. Over welke unit gaat het ? Dan zie ik eens he |
|
|
|
|
|
Grot Scrap tanks, Grot Mega tank & killkrusha. MAW, een hele hoop oud ijzer
|
|
|
|
Joined: 11/2/2007(UTC) Posts: 702 Location: Edegem Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
Michel en Wim hebben al een mooi overzicht gemaild. Voorstel voor de uren: Beurt 1 & 2: 2 x 2 x 1 uur (veel schieten en bewegen) Beurt 3 & 4: 2 x 2 x 45 min (meer close combat minder schieten, maar wel deepstrike enzo) Beurt 5 & 6: 2 x 2 x 30 min (de laatste restjes ) Het moet dan wel strikt opgevolgd worden (10 minuten voor tijd beginnen roepen) maar zo kan de planning wel in orde komen. EDIT: oei 30 minuten te weinig zie ik nu, iets afdoen van beurt 2 en 4 of beurt 6 optioneel maken? Edited by user Monday, December 30, 2013 10:40:45 PM(UTC)
| Reason: Not specified |
|
|
|
|
|
Bedankt voor de feedback Kristof (hier en via mail). We gaan er zeker rekening meer houden.
Planning is still going on ! |
|
|
|
|
Joined: 3/15/2010(UTC) Posts: 440 Location: Hoevenen-city Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
|
En hoe ist geweest? any pics?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Het was inderdaad zeer geslaagd en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar ! Ik laad dadelijk mijn pics op ... |
|
|
|
|
|
Het was zeer episch. In de eerste 2 beurten nam de Order-side meteen de overhand door 3 Victory Points te scoren: +1 First Blood +1 Super Heavy destroyed (Stompa van Jurgen) +1 Supreme Warlord van de Disorder-side killed (Hive Tyrant van Michel) Na de 2e beurt werden er voor de eerste keer Victory Points uitgereikt voor objectives: +3 voor Order (Wim, Glen, Kristof M) +3 voor Disorder (Jurgen, Bert, Michel) In Beurt 3 en 4 slaagde de Order-side er in om nog verder uit te lopen: +1 Super Heavy destroyed (Kill Crusha van Jurgen) Na de 4e beurt werd er opnieuw Victory Points gescored voor objectives (maar deze keer 2 VP's per objective) + 8 voor Order + 4 voor Disorder Verdict: 15 VP Order vs 7 VP DisorderEen verdiende overwinning voor Wim, Glen en Kristof M ! Hier alle pics terug te vinden: http://www.flickr.com/ph.../sets/72157639720789164/ |
|
|
|
|
|
schitterende pictures
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,685 Location: Antwerp Thanks: 122 times Was thanked: 46 time(s) in 39 post(s)
|
ja amai Te herhalen op crisis? :) |
|
|
|
|
|
Ik ben overhoop geschoten, platgebombardeerd, omvergelaserd & neerge"barraged", maar ik kan maar 1 ding zeggen... Let's do this again !
|
|
|
|
|
bigger, bolder more insanity maar ja te herhalen op crisis als we de plaats krijgen. |
|
|
|
|
|
Dat zag er leuk uit. Proficiat aan de scenery bouwers, een uitnodigende tafel.
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
ziet er super uit.
met deze pics zeker voldoende plaats te krijgen op crisis. laat maar weten hoeveel, dan bespreek ik het nu al met Johan.
|
|
|
|
|
Is er op Crisis de optie om "no standard" tafel opstelling te regelen?
Bijvoorbeeld een U opstelling met een extra tafel er naast voor verbonden met brug. Hoe convervatief zijn ze? |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,685 Location: Antwerp Thanks: 122 times Was thanked: 46 time(s) in 39 post(s)
|
of een H (van Hammer :p) met de brug int midden dus :) |
|
|
|
|
|
everything is possible. Dat zal ik wel helemaal aan het begin van de planning moeten vragen, dus daar moeten we het dan snel eens over hebben.
|
|
|
|
Xhammer
»
Xhammer
»
Events
»
Apocalypse Battle !
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.