Xhammer
»
Xhammer
»
Championship
»
Xhammer Championship 2013
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
battles gespeeld Vs. Mike - Skaven : gewonnen Vs. Mathieu - Empire : gewonnen |
|
|
|
|
Groups: Member
Joined: 3/15/2010(UTC) Posts: 440 Location: Hoevenen-city Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
|
Skaven zijn verloren tegen de chaos dwarfs.
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,499 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
Misschien een kleine nuance bij het doorgeven van de resultaten ... Gewonnen is 6 punten. De andere compleet van tafel gebeukt hebben is 7 punten
|
|
|
|
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,499 Location: broechem
|
Ok ik heb wat random magic losgelaten op de lijst van deelnemers ... Iedereen speelt 4 battles en vervolgens spelen de hoogsten tegen elkaar finale. Als er een tie is dan breken we het op in halve finale of onderlinge uitslagen ... De battles die uitgevochten moeten worden zijn: zie beneden Den beuk erin zou ik zeggen! Edited by user Tuesday, June 25, 2013 6:08:41 PM(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
6 pt tegen Mike 7 pt tegen Mathieu Kenneth heeft verloren van Kristof, gewonnen 6pt. tegen Mathieu en gewonnen tegen Mike (6pt) Er staat een foutje in je lijst. het is Sven x Mathieu gespeeld Sven x Mike gespeeld Edited by user Tuesday, June 25, 2013 5:05:23 PM(UTC)
| Reason: Not specified |
|
|
|
|
|
ok dan wordt dit de nieuwe lijst:
Wim x Michel Wim x Sven Wim x Kristof (7 voor kristof) Wim x Mike Michel x Mike Michel x Mattieu Michel x Suranga Sven x Mike (6 voor sven) Sven x Mattieu (7 voor sven) Sven x Suranga Mike x Kenneth (6 voor kenneth) Kristof x Mattieu Kristof x Kenneth (6 of 7 voor kristof) Kristof x Suranga Mattieu x Kenneth (6 voor kenneth) Kenneth x Suranga ik zal het in de allereerste post ook toevoegen
|
|
|
|
Joined: 3/15/2010(UTC) Posts: 440 Location: Hoevenen-city Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
|
Krijg je ook punten indien je verliest?
|
|
|
|
|
Originally Posted by: Mike Krijg je ook punten indien je verliest? Tuurlijk ... alleen veel minder ik hou de rangschikking bij in de eerste post
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
Originally Posted by: wolf ok dan wordt dit de nieuwe lijst:
Wim x Michel Wim x Sven Wim x Kristof (7 voor kristof) Wim x Mike Michel x Mike Michel x Mattieu Michel x Suranga Sven x Mike (6 voor sven) Sven x Mattieu (7 voor sven) Sven x Suranga Mike x Kenneth (6 voor kenneth) Kristof x Mattieu Kristof x Kenneth (6 of 7 voor kristof) Kristof x Suranga Mattieu x Kenneth (6 voor kenneth) Kenneth x Suranga ik zal het in de allereerste post ook toevoegen ik heb nog een derde battle gespeeld zaterdag en had ook 6 punten tegen Mathieu.
|
|
|
|
|
Heren ... nu de vakantie op zijn einde loopt ...
zijn er nog battles gespeeld ?
|
|
|
|
|
Vanavond staat er een tournooi battle op het programma Wim versus Michel ! Even een tussenstandje --------------------------Battles gespeeld------Points--------max punten mogelijks te behalen Wim Beastmen.....................1...............1...............22 Michel met Orcs & Goblins........0...............0...............28 Svennh met Dwergen...............2...............13..............27 Mike met Skaven..................2...............4...............18 Kristof met High elves...........3...............19..............26 Mattieu - Empire.................3...............5...............12 Kenneth - Chaos dwarfs...........3...............14..............21 Suranga - Lizardmen>.............0................0...............28 Op eerste zicht gaan we weer naar een herhaling van vorig jaar Maar er zijn er nog een heel aantal battles die gespeeld moeten worden. Dus heren, tijd voor actie! De vakantie is voorbij! We gaan het tournooi afronden tegen eind oktober. Dat zijn nog 4 battlenights. Edited by user Thursday, September 5, 2013 10:59:41 AM(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,958 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
Gisteren verloren tegen de Wim met mijn Squigs ! Maar heel erg veel heeft het niet geschollen denk ik ... damn minotaurs Ik wil een rematch ! |
|
|
|
|
|
@ Wolf of Wiz : kan 1 van jullie spelen voor het kampioenschap op volgende battlenight? (zie challenges). Anders open ik een algemene challenge, let me know.
|
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,958 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 142 time(s) in 112 post(s)
|
challenge accepted |
|
|
|
|
|
Originally Posted by: wiz Gisteren verloren tegen de Wim met mijn Squigs ! Maar heel erg veel heeft het niet geschollen denk ik ... damn minotaurs Ik wil een rematch ! yep ik heb wel wat chance gehad ... maar een bende minotaurs met 5 extra attacks kan wel pijn doen. maar toch unit of the match blijft een horde squigs
|
|
|
|
|
Ok heren ... Omdat er enkele mensen staan te popelen om een 40K tournooike op te starten ... ga ik het aantal battles "te spelen" afkappen op 3. en Suranga schrappen uit het deelnemerveld. No hard feelings maar ik vermoed dat je geen tijd hebt. De huidige top: Kristof met 19 pts Kenneth met 14 pts Sven met 13 pts (nog 1 battle te spelen) Wim met 7 pts (nog 1 battle te spelen) Mattieu met 5 pts Mike met 4 pts (nog 1 battle te spelen) Michel met 2 pts (nog 2 battles te spelen) Sven, we moeten eens zien wanneer we onze battle kunnen doen. In theorie als ik je volledig van tafel beuk eindigen we met 3 op de tweede plaats. De realiteit zal misschien iets anders zijn. Michel als jij Mike compleet van tafel beukt, kan het nog interessant worden. In alle andere gevallen denk ik dat we een finale tussen Sven en Kristof gaan zien.
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
ik zal mijne lore of metal alvast begin oefenen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gisteren gaan verliezen tegen de Mike ! Het zag er nochtans even goed uit, maar uiteindelijk hebben mijn squigs het onderspit toch moeten delven tegen zijn skaven ! |
|
|
|
|
|
Ok dan gaan we weten op 3 oktober wie de finale mag spelen!
|
|
|
|
|
Toch gisteren in al mijn beestige wijsheid geprobeerd the Sven van tafel te beuken Beastmen actie van de battle mag toch wel toegewezen worden aan mijn geweldige wizard lord Die met als enige actie een eigen chaos hound heeft neergebliksemd, 14 bestigors uit zijn eigen unit heeft opgeblazen en vervolgens los in de realm of chaos gesucked is. If you can't kill em kill yourself kuch kuch bon .. Finale tussen Dwarfs en High Elves !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sven mag dit jaar de titel van clubkampioen voeren, de dwergen wonnen gisteren na een fel bevochten battle !
|
|
|
|
|
Het was een beetje een herhaling in het begin zoals tegen Wim. Het zelfde scenario. De white Lions komen op het veld samen met hun wizard lord.
Hij doet een metal spreuk op mijn Iron breakers en heeft een miscast. De spreuk doet drie hits waar Kristof drie eentjes dobbelt dus geen slachtoffers.
Hij dobbelt 6 voor de miscast en blaast meer dan 1/4 van zijn eenheid weg en moet dus een panic test nemen en faalt. De eenheid loopt van tafel want ze waren pas uit reserve op het tafel gekomen. Dus in ronde één had ik al het voordeel dat zijn heavy-hitters en magic-user/generaal weg was.
Verder was het een kwestie van de juiste eenheden weg te blazen totdat er niets overbleef.
De phoenix en de phoenix guards heben mijn runelord gechargeerd in de derde ronde maar door de Rune of toughness (alle +S5 hits= S5) en unbreakble en hoge save en wardsave zijn deze tot ronde 6 blijven staan tegen mijn lord.
De Dawi voorouders waren me goed gezingd of de elvengoden hadden misschien nog een eitje te pellen met Kristof?
Dus een rematch voor volgend jaar |
|
|
|
|
|
wohooo we hebben een nieuwe xhammer champion ! Proficiat Sven De dwarven gunline blijft een harde klassieke noot om de tanden op stuk te bijten. Nu moeten we nog een moment zoeken om de wisselbeker te overhandigen.
|
|
|
|
Xhammer
»
Xhammer
»
Championship
»
Xhammer Championship 2013
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.