Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
Ik ben op zoek naar 28mm of heroic scale modellen. Plastic,metaal of resin. Ze mogen slecht geschilderd zijn. Geslacht blijft gelijk , doch liefst dames omdat deze moeilijker te vinden zijn. Het hoeven geen GW te zijn maar wel 2de hands. Gelieve geen links naar sites waar ze nieuwe modellen verkopen. Ik ben zeker bereid om te ruilen. De aangeduide modellen heb ik reeds. Ik zoek de volgende modellen: - Dark elf assassin - Wardancer - Wood elf (bow)- Human wizard - Ninja - Sigmarite sister - Knight on foot - Witch hunter human- Thug human - Monk human - Pirate, ras blijft gelijk (geen undead) - Black orc - Halfling - Druid - Human assassin - Thief, ras blijft gelijk (geen undead) - Saurus warrior- Warpriest - Elf mage- Engineer human - Priestess - HE swordmaster- Martial artist (kung-fu e.d.) - Tempelier/kruisvaarder - Amazon - Necromancer - Flagellant - Jester - Valkyrie/female viking - Bard , ras blijft gelijk (geen undead) - Skink archer, spear en blowpipe - Dark elf corsair - Hunter - Alle modellen die zouden passen voor FRP. Edited by user Friday, January 4, 2013 1:36:11 PM(UTC)
| Reason: Not specified |
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,500 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
ik kan hier wel een aantal van leveren. nieuwe modellen aan een tweedehandsprijsje.
ik zal proberen om zo snel mogelijk door mijn blisterdoos te gaan
|
1 user thanked wolf for this useful post.
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
Hartelijk dank !!! Ik heb warhammer quest gekocht 2de hands en ik zou graag zoveel mogelijke opties hebben. |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
ik kan je wel aan die saurus, skink, wood elf met bow en swordmaster helpen. en misschien heb ik nog een ouwe elf maghe liggen ook
|
1 user thanked feanor for this useful post.
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.