Xhammer
»
Xhammer
»
Algemeen
»
TSA Duo toernooi
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
Nu we het fijne 500 punten toernooi achter de rug hebben, kan ik beginnen met het plannen van het duo toernooi.
Algemene info: Iedereen mag meedoen en het is een WHFB toernooi voor 1000 punten elk. Je begint met een gekozen teamgenoot maar vanaf de tweede ronde krijg je een andere teamgenoot. Er zijn drie rondes en de punten van jezelf wordt opgeteld met je oorspronkelijke teamgenoot om het winnend team te bepalen. Er zullen terug penalties en bonussen zijn maar deze zullen nu percenten zijn ipv punten. Alle legers zijn welkom incl. fanbased.
Mijn vraag is wie zou hier willen meedoen en met welk leger? Dit is maar om mijn werk iets gemakkelijker te maken inzake tabellen. Het kan dus geen kwaad dat je achteraf niet meedoet aangezien we nog geen datum hebben.
Wie doet er mee?
|
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
Ik doe mee met wood Elves (allee forest spirits)
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
Originally Posted by: feanor Ik doe mee met wood Elves (allee forest spirits) Met wie? |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
|
|
|
|
|
Originally Posted by: feanor Met u? Ik ga met mijn neef. Ik denk dat er nog genoeg zijn zonder partner. Misschien Mike? |
|
|
|
|
Groups: Member
Joined: 3/15/2010(UTC) Posts: 440 Location: Hoevenen-city Was thanked: 9 time(s) in 8 post(s)
|
Mij goed, dan kom ik met Lizards (jungle past bij forest ). Als kristof dit ziet zitten uiteraard...
|
|
|
|
|
Fantastisch, geweldig team Misschien willen uw skinks wel boven in mijn treeman klimmen.
|
|
|
|
Xhammer
»
Xhammer
»
Algemeen
»
TSA Duo toernooi
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.