Xhammer
»
Xhammer
»
Algemeen
»
Xhammer anno 2011
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 511 Location: Kerkstraat 101 Thanks: 2 times Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
|
Hey leden, sympathisanten, verkeerdelijk aangeschreven specimens
We zitten al een ruim stuk in 2011 en zijn zelfs al aan ons wereldvermaard Warhammer Clubkampioenschap begonnen, de feestmaaltijden zijn een ver en cholesterolrijke herinnering, de goede voornemens zijn me de laatste sneeuw verdwenen. Een schitterend moment om onze nieuwe clubstrategie uit de doeken te doen (geen zorgen, er komt geen powerpoint).
Aangezien we al een tijdje problemen hebben (persoonlijke, praktische en andere) met Café Pronkenborg in het algemeen en "Ons" Anneke in het bijzonder heeft het bestuur in al zijn wijsheid beslist om onze onafhankelijke schoenen aan te trekken en een nieuwe locatie te betrekken. Na het speurwerk waarvoor ik mijn dank vooral wil uitdrukken naar speur- en controlesnotlings Glen, Wim, Michel en Gino hebben we een nieuwe locatie gevonden!
(Tromgeroffel) Zaal Buisegheem, Jan verbertlei 46a te Edegem.
De centrale ligging vonden we een sterke troef. Verder kunnen we spelen zolang we willen (niet meer verplicht naar huis om half elf), zijn we van de rook vanaf en hebben we voor het overige complete vrijheid. Voor drank en knabbels zal het bestuur zelf zorgen, uiteraard aan meer-dan-democratische prijzen.
De eerste battlenight op onze nieuwe locatie, met officiële inhuldiging en lintjesceremonie, zal plaatsvinden op donderdag 7 april, vanaf 19u30. Zoals bij elke feestelijke gelegenheid vieren we dit met een glas bubbels :-).
Ook is het wederom tijd voor het innen van ons lidgeld, dat wegens het inhuren van de zaal en andere bestuurskosten (website, snoepreisjes voor de voorzitter, illegale steun aan de rebellen in Uganda...) opgetrokken is tot € 12.00. Uiteraard zitten hier de bestaande voordelen in (toegang tot de website en de battlenights, korting bij de BBQ, het Xhammer weekend...). Gelieve uw bijdrage te storten op rekening 001-2651850-43, op naam van Michel Melis, met vermelding "Xhammer Lidgeld 2011 - <Insert your name here>".
GreeTz
Maarten Demont Voorzitter Xhammer |
2019 - Bought : 71 - Printed: 20 - Painted : 0.10 (working on it) - Played : 1 |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
leve Xhammer, leve de voorzitter (beer)
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,686 Location: Antwerp Thanks: 123 times Was thanked: 47 time(s) in 40 post(s)
|
en leve de speech vd voorzitter op diene Battlenight (hammer) :p |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 511 Location: Kerkstraat 101 Thanks: 2 times Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
|
Tot mijn spijt ga ik er bij de officiële opening niet kunnen bijzijn. Ik hou de bubbels tot de volgende battlenight! |
2019 - Bought : 71 - Printed: 20 - Painted : 0.10 (working on it) - Played : 1 |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432 Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
demonma wrote:Tot mijn spijt ga ik er bij de officiële opening niet kunnen bijzijn. Ik hou de bubbels tot de volgende battlenight! *** en ik kom express af voor bubbels!!!!!!! (wall) |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,686 Location: Antwerp Thanks: 123 times Was thanked: 47 time(s) in 40 post(s)
|
DenDeef wrote: demonma wrote:Tot mijn spijt ga ik er bij de officiële opening niet kunnen bijzijn. Ik hou de bubbels tot de volgende battlenight! *** en ik kom express af voor bubbels!!!!!!! (wall) & ik ook! ;( (thumbdown |
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,500 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
ikke voor het eten in den Blue'Zt (pizza)
|
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Member Joined: 6/20/2008(UTC) Posts: 499 Location: Brecht Thanks: 9 times Was thanked: 13 time(s) in 11 post(s)
|
|
Awards: |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
dear mister president,
ik merk even op dat op de website nog staat dat het clublokaal in kontich is.
|
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,960 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 143 time(s) in 113 post(s)
|
yeah, i know, nog geen tijd gehad om het aan te passen :/ |
|
|
|
|
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,500 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
Kahn wrote:Reserveerde gij? :) diegene die interesse hebben om te joinen sturen mij maar een mailtje ... ik plan daar om 18u of zo te zijn
|
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,960 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 143 time(s) in 113 post(s)
|
ik eet thuis vooraf, smakelijk eten. laat maar weten hoe het daar was, ik ben der nog nooit geweest ... |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432 Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
eten yes, 18u euh probleem... kstop maar om 18u en dan zit ik nog in Sint-Niklaas. ETA 19u a 19u30 naargelang hoe leuk de ring erbij ligt.
Tzullen wegboterammen worden dus... (huh) |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Member Joined: 6/20/2008(UTC) Posts: 499 Location: Brecht Thanks: 9 times Was thanked: 13 time(s) in 11 post(s)
|
I can see a Mixed Grill in my near future! (666) |
Awards: |
|
|
|
Xhammer
»
Xhammer
»
Algemeen
»
Xhammer anno 2011
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.