Rank: Member
Groups: Member
|
Iemand dit aan het spelen? is vanaf vorige vrijdag te downloaden tegen 50 eurokes. Misschien leuk om een league te starten met xhammer mensen? http://www.bloodbowl-game.com/grtz, Mike
|
|
|
|
Rank: Advanced Member
|
ah nice ik wist niet dat het al te koop was. Ik ga beginnen in augustus als ik terug ben van mexico. Edited by user Monday, June 29, 2009 1:30:40 PM(UTC)
| Reason: Not specified |
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,960 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 143 time(s) in 113 post(s)
|
yeah, das misschien wel een goei gedacht. ik ga het ook wel kopen denk ik. |
|
|
|
|
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,500 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
nee wiz weersta aan deze verleiding !
das weeral minder tijd om te painten [-(
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 511 Location: Kerkstraat 101 Thanks: 2 times Was thanked: 3 time(s) in 3 post(s)
|
Het heeft niet veel nut dat ik het koop, tijd om het te spelen is er toch niet :) |
2019 - Bought : 71 - Printed: 20 - Painted : 0.10 (working on it) - Played : 1 |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,687 Location: Antwerp Thanks: 123 times Was thanked: 47 time(s) in 40 post(s)
|
Das straf, ik heb meegedaan met den beta & ik heb ni eens ne mail gehad dat het uit was. |
|
|
|
|
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,500 Location: broechem
|
Apocalypse wrote:Das straf, ik heb meegedaan met den beta & ik heb ni eens ne mail gehad dat het uit was. die zal alleen naar de goede spelers gestuurd zijn =d
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,687 Location: Antwerp Thanks: 123 times Was thanked: 47 time(s) in 40 post(s)
|
|
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
Ik heb het spel gekocht in de outpost en ik moet zeggen dat het een verslaafend spelletje is. Wie het ook koopt laat het me weten. Dan kunnen online een matchke doen of als er genoeg zijn een league beginnen.
Ik zou dit spel kopen ipv startersdeck MTG.(666) |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/6/2007(UTC) Posts: 1,432 Location: Belgium - Flanders Thanks: 15 times Was thanked: 8 time(s) in 7 post(s)
|
Vind 50€ te veel voor een spel, ik koop ze altijd bij promoties.
Zal wel zien als er ooit eens een promotie is. |
Xhammer Snotling
Shit happens... a lot |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/12/2007(UTC) Posts: 834 Location: mortsel
|
Het was laat toen ik het berichtje maakte, het is dus : "verslavend" en niet "verslaafend". |
|
|
|
|
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,960 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 143 time(s) in 113 post(s)
|
svennh wrote:Het was laat toen ik het berichtje maakte, het is dus : "verslavend" en niet "verslaafend". spellingsfouten op een internet forum zijn niet zo'n probleem hoor sven :) tip: ge kunt uw vorige posts bewerken als je wil (knop edit) on topic: ik ga ook nog even wachten met dat game ... heb nog te veel andere shit te doen en te weinig tijd :( |
|
|
|
|
|
Hmm... de kans is groot dat ik het gaa kopen de volgende keer dat ik nog is in een winkel kom waar ze games verkopen. Ik zal hier een berichtje achterlaten als ik het gekocht heb!
Kajchi |
Awards: |
|
|
|
|
ja misschien koop ik het wel nadat ik DOW II heb uitgespeeld ofzo :) |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
gekocht, getest en goedgekeurd.
ben met een human team aan een turn based campaign begonnen op hard difficulty en vind dat de AI eigenlijk zeer goed presteert. Niet te veel stomme open gaten, zinvol blokken en assisten, tot nu toe geen fouten gevonden tegenover de rulebook 5. enkel de basisopstellingen bij kick-off zouden soms beter kunnen en het gebruik van rerolls bij de AI is soms wat eigenaardig. verder prima spel, inderdaad verslavend, coole graphics en modellen (deathroller van de dwergen is zeer indrukwekkend).
na een 10-tal wedstrijden is mijn team intussen met behoorlijk wat skills uitgebouwd en de overwinningen worden wel makkelijker. nu ga ik aan een hoger niveau tornooi beginnen, eens zien wat dat geeft.
in ieder geval lijkt het me ongelooflijk om eens over het internet te spelen, heb nog niet nagekeken hoe makkelijk dat is.
|
|
|
|
|
Moeten eens afspreken voor op het "net" te spelen !!! Quote:in ieder geval lijkt het me ongelooflijk om eens over het internet te spelen, heb nog niet nagekeken hoe makkelijk dat is. |
|
|
|
|
|
Net terug van huwelijksreis en heb bb dan ook maar gekocht :). Ik heb nooit BB gespeeld en op medium verloor ik elke wedstrijd :( nu bezig op easy en nu win ik elke keer. Zou wel leuk om een paar pointers te krijgen eventueel online of op een battlenight.
En daarna een online competitie :) |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
2 dingen zijn essentieel in Bloodbowl: tackle zones en assists. De belangrijkste toepassingen hiervan zijn:
1. Vermijd 1 op 1 blocks zoveel mogelijk en zorg dat ook je tegenstander niet te veel blocks op jouw kan doen. 2. Zorg voor overlappende tackle zones zodat de tegenstander niet zo gemakkelijk door je lijn kan. 3. Kleinere spelers met dodge, stunty, tichy enzo haal je zo snel mogelijk neer, dat is ook niet moeilijk meestal. 4. Spelers die sterker zijn zoals trolls en Ogres vermijd je of haal je neer met veel assists. 5. Speel je zelf met een Strength team, klop er dan eerst zoveel mogelijk op en scoor als de tregenstand uitgedund is.
|
|
|
|
|
Als je een skill mag kiezen is Block en/of Dodge een must voor spelers die veel blocken. |
|
|
|
|
|
Ik ga het waarschijnlijk kopen van men verjaardagsgeld, dus ik wil een van dees wel is een online spelleke spele me een van jullie :d |
|
|
|
|
ja ik heb nog geen tijd gehad om een account aan te maken, zal dat deze week of van 't weekend eens proberen te doen.
|
|
|
|
|
In multiplay is er al een Feanor, ik dacht dat jij dat was?:-k |
|
|
|
|
|
svennh wrote:In multiplay is er al een Feanor, ik dacht dat jij dat was?:-k toch geen onzedige voorstellen gedaan ? =d
|
|
|
|
|
nee, da zal nen andere zijn, ik zal dan Fean0r of zo moeten pakken zeker (whistle)
|
|
|
|
|
Dan moet ik die wissen uit mijn bestand. |
|
|
|
|
|
block is inderdaad wel een hele goede skill :), ik heb nu ook tackle op de meeste tegen die snelle dodge ventjes. Verder neem ik soms pro maar dat is misschien wel een waste als er nog tips zijn laat maar komen : |
|
|
|
|
|
Do'h, ben gisteren naar de winkel geweest maar daar hadden ze het niet :'(. Waar hebben jullie da gekocht? |
|
|
|
|
Persoonlijk gewoon online op de site maar dan heb je wel paypal of visa nodig. Het was ongeveer 10min download, 1.7GB traffic |
|
|
|
|
|
Outpost in Antwerpen met nederlandse handleiding
In game mania hebben ze spel pas in Oktober |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,418
|
ik zou zeggen, amazon :) +- 35 euro geleverd ... |
|
|
|
|
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.