Xhammer
»
Xhammer
»
Championship
»
Xhammer Championship 2021 - Bloodbowl online
Rank: Advanced Member
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 645 Location: Elewijt Thanks: 50 times Was thanked: 18 time(s) in 14 post(s)
|
Hallo iedereen, Eind vorig jaar was er nog wat twijfel of we al een bloodbowl nieuwe league zouden opstarten in 2021. Echter, de brave burger heeft nu éénmaal een uitlaatklep nodig! Personen die de maatregelen meer dan beu zijn of mensen die vorig jaar zonnepanelen hebben laten plaatsen moeten de mogelijkheid krijgen om zich deftig te kunnen afreageren! Vandaar... de Xhammer Bloodbowl League 2021! Format:Het wordt opnieuw een league, maar 11 speeldagen was misschien ietwat veel. Als blijkt dat we dit jaar opnieuw met 10+ ploegen zijn, gaan we de league onderverdelen in 2 poules, de top 2 gaat dan door naar de halve finales. De league maakt opnieuw deel uit van het xhammer clubkampioenschap, maar spelers van Ego zijn opnieuw zeer welkom! Teams:Er komen meer en meer vragen om eens met een experienced team te kunnen inschrijven. Het systeem van inducements laat toe om het niveau in team value te kunnen opvangen. Maar ik zou deze keuze willen laten bepalen door een poll met alle deelnemers. Wanneer:Ergens in februari zouden we willen starten met de league. Hangt er een beetje vanaf hoe snel iedereen te overhalen is Hoe schrijf ik in?:Door een antwoord op deze post. Ik maak opnieuw een facebook groepje aan met de deelnemers. See you on the pitch! Edited by user Monday, January 25, 2021 11:39:56 PM(UTC)
| Reason: Not specified |
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/5/2007(UTC) Posts: 1,687 Location: Antwerp Thanks: 123 times Was thanked: 47 time(s) in 40 post(s)
|
|
|
|
|
|
Rank: Administration
Groups: Administration, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 5,960 Location: Terhagen Thanks: 102 times Was thanked: 143 time(s) in 113 post(s)
|
count me in |
|
|
|
|
Rank: Newbie
Groups: Member
Joined: 2/2/2020(UTC) Posts: 7 Location: Mechelen Thanks: 3 times
|
|
|
|
|
|
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,500 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
zet mij er ook maar bij :-)
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 11/6/2007(UTC) Posts: 999 Was thanked: 5 time(s) in 2 post(s)
|
|
|
|
|
Rank: Newbie
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 9/13/2016(UTC) Posts: 9 Thanks: 1 times Was thanked: 1 time(s) in 1 post(s)
|
|
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 3/21/2017(UTC) Posts: 34 Location: Leuven Was thanked: 2 time(s) in 2 post(s)
|
Ik wil graag weer meedoen |
Hearthstone Champion 2022 |
|
|
|
Groups: Xhammer Member, Member Joined: 10/4/2007(UTC) Posts: 645 Location: Elewijt Thanks: 50 times Was thanked: 18 time(s) in 14 post(s)
|
De bloodbowl league is afgelopen! Het was een tornooi met 2 poules, en vervolgens halve finales en een finale.
Het was opnieuw BloodBlowl ten top: met veel bloed, genadeloze fails, onmogelijke wendingen en spannende matchen.
De einduitslag is als volgt: 1. The Haka All Dead Blacks (Gino) 2. Circus Ronaldo (Willem) 3. The Dark Elflings (Wouter) 4. Champagne Supernova (Kristof) 5. Ravagers of da brown hol (Wim) 6. The Blue Basilisks (Robin) 7. Early Pandemic (Niek) 8. The return of the mummies (Michel) 9. Vilvordia Heartbreakers (Jan) Ex aeco: Grimlock Hamerers (Sven) 11. Holy Marauders (AI) 12. Celestial Revengers (AI)
Voor het clubtornooi geeft dat volgende scores: Gino: 6 pts Willem: 4 pts Wouter: 3 pts Kristof: 2 pts Wim: 1 pt
|
|
|
|
|
Groups: Administration, Archive Reader, Xhammer Member, Moderator, Member Joined: 10/22/2007(UTC) Posts: 2,500 Location: broechem
Was thanked: 33 time(s) in 29 post(s)
|
Goed gespeeld Gino Maar de ranking voor het club tournooi is alleen voor leden dus ik heb Willem er tussen uit gehaald. Edited by user Wednesday, January 5, 2022 3:08:18 PM(UTC)
| Reason: Not specified
|
|
|
|
Xhammer
»
Xhammer
»
Championship
»
Xhammer Championship 2021 - Bloodbowl online
Forum Jump
You cannot post new topics in this forum.
You cannot reply to topics in this forum.
You cannot delete your posts in this forum.
You cannot edit your posts in this forum.
You cannot create polls in this forum.
You cannot vote in polls in this forum.